Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-03-01-005467-b 758f5555185e4ffda44f18ea935ac593
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Альона Степанівна

+380633909687 komitet3435@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А3435
Код ЄДРПОУ: 08355470
Місцезнаходження: 17024, Україна , Чернігівська обл., Десна, Військова частина А3435
Контактна особа: Мельник Альона Степанівна
+380633909687
komitet3435@post.mil.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 18:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість товару повинна відповідати сертифікатам якості, ДСТУ, ТУ та іншими документами, які необхідні для товару даного виду: Загальні види канцелярського приладдя (непаперового) 97.180 та Паперове канцелярське приладдя 85.080, згідно чинних правил торгівлі, санітарно-епідеміологічного, екологічного законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 найменувань
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17024, Україна, Чернігівська область, сел. Десна, Військова частина А3435
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати після фактичної поставки товару, відстрочка платежу за товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі товару Замовнику. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 (десять) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій