Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2021 11:26 |
Очікувана вартість: | 34 739 366,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 173 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 173600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Акт приймання виконаних будівельних робіт - форма № КБ-2в та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат - форма № КБ-3, сертифікат який видано органом державного архітектурно-будівельного контролю | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 14:02 |
Перелік змін ТД .doc | |
15 березня 2021 14:02 |
Проєкт договору.doc | |
15 березня 2021 14:02 |
Додаток 2.zip | |
15 березня 2021 14:02 |
ТД будівництво лікарняного корпусу ВК 7 нова редакція.doc |
15 березня 2021 14:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2021 14:02 |
Перелік змін ТД .doc
|
|||
15 березня 2021 14:02 |
Проєкт договору.doc
|
|||
15 березня 2021 14:02 |
Додаток 2.zip
|
|||
15 березня 2021 14:02 |
ТД будівництво лікарняного корпусу ВК 7 нова редакція.doc
|
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-13-000032 ● 396917bd28684c6b9d6dc9de4fa776cc
- Статус: завершено ● Дата: 04 червня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2021 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.04.2021 № 101
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-03-01-004154-a 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-14 12:58:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області (за кодом СPV за ДК 021-2015-45210000-2 Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-004154-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-16 15:50:14
Інформація, документи та пояснення на запит Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України
За результатами запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області (за кодом СPV за ДК 021-2015-45210000-2 Будівництво будівель) була визначена відповідно до загального зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженого наказом Генеральної дирекції ДКВС України від 03.07.2020 № 65-ОД/20 та позитивного експертного звіту від 01.07.2020 № 22-0027-20 (підтверджуючі документи надано у додатках).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до робочого проєкту «Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області» розробленого та відкоригованого Херсонською філією ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція» згідно з договорами від 28.03.2019 № 76-К-19 та від 13.07.2020 № 112-Г-20, відповідно (підтверджуючі документи надано у додатках).
Враховуючи зазначене надаємо наступні документи, зокрема:
- титульна сторінка робочого проекту том 1 – пояснювальна записка вихідні дані;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва від 03.07.2020 № 65-ОД/20;
- експертний звіт (позитивний) від 01.07.2020 № 22-0027-20 щодо розгляду проектно документацї на будівництво за робочим проектом «Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області» (коригування);
- договір від 28.03.2019 № 76-К-19, що укладений між Замовником та Херсонською філією державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІпроектреконструкці»;
- договір від 03.07.2020 № 112-Г-20, що укладений між Замовником та Херсонською філією державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІпроектреконструкці.
2. Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво лікарняного корпусу в установі Голопристанська виправна колонія (№ 7) в с. Стара Збур’ївка Голопристанського району Херсонської області (за кодом СPV за ДК 021-2015-45210000-2 Будівництво будівель) розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України в рубриці «Державні закупівлі» підрубриці «Обґрунтування закупівель Генеральної дирекції ДКВС України» за посиланням https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2021 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕЛІТ - БУД" |
32 204 852,40
UAH з ПДВ
|
32 031 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БВК "АЛЬТЕРА" |
34 649 921,00
UAH з ПДВ
|
32 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АРТЕМЗБУД |
34 485 925,20
UAH з ПДВ
|
33 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕЛІТ - БУД" #42421292 |
Відхилено |
32 031 150,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 10:59
|
|
ТОВ "БВК "АЛЬТЕРА" #39832500 |
Відхилено |
32 200 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 12:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ АРТЕМЗБУД #42587219 |
Переможець |
33 999 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 13:16
|
Звіт | укладений |
04 січня 2023 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 15:53
|
ДУ 4 до договору 72-К-21 від 15.04.2021.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 15:09
|
ДУ 3 до договору 72-К-21 від 15.04.2021.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 10:23
|
ВК 7 дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 10:34
|
ДУ 1 до догвору _ 72-К-21 від 15.04.2021.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 16:57
|
Договір | укладений |
15 квітня 2021 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до календарного графіку виконання робіт на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 72-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з перерозподілом коштів для коригування проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 72-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до календарного графіку виконання робіт на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 72-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до проектно-кошторисної документації та зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 72-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |