Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клієнт для проведення нарахувань за надані послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення міста Запоріжжя (надання доступу до сервісу обміну електронною інформацією) на 5 (п’ять) робочих місць
Очікувана вартість
155 988,00 UAH
UA-2021-03-01-003140-b 938a64f5bdda4a47a8a3a180fa051c78
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цупко Олександр Миколайович

380676172038 tsupko.a@vodokanal.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая буд 61
Контактна особа: Цупко Олександр Миколайович
380676172038
tsupko.a@vodokanal.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 10:00
Очікувана вартість: 155 988,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 559,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки даних:
Клієнт для проведення нарахувань за надані послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення міста Запоріжжя (надання доступу до сервісу обміну електронною інформацією за посиланням https://prop.itmc.zp.gov.ua/prop) На 5 (п’ять) робочих місць
72314000-9 Послуги зі збирання та зіставлення даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови розрахунку: протягом 10 банківських днів з моменту двостороннього підписання акту приймання-передачі послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2021 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 14:13
01.03.2021 Оголошення Клієнт.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій