Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 14:03 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 14:39 |
Очікувана вартість: | 137 737 150,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 688 685,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 688685.75 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник, керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019 року, №1764 від 27 грудня 2001 року, № 1198 від 02.12.2020 р. має право надати Генпідряднику та, у разі наявності звернення Генпідрядника, субпідряднику за рахунок бюджетних коштів попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року) | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 11:17 |
1 Перелік змін.docx | |
17 березня 2021 11:17 |
ТД нова редакція кап Чапл Рикове 28_000 35_700.doc | |
01 березня 2021 13:59 |
1 додаток 3 проект договору.doc | |
01 березня 2021 13:59 |
додаток 2 технічна частина.docx |
17 березня 2021 11:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2021 11:17 |
1 Перелік змін.docx
|
|||
17 березня 2021 11:17 |
ТД нова редакція кап Чапл Рикове 28_000 35_700.doc
|
|||
01 березня 2021 13:59 |
1 додаток 3 проект договору.doc
|
|||
01 березня 2021 13:59 |
додаток 2 технічна частина.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-14-000063 ● 07b202096cd14ee79bdfe18e3cbae988
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.07.2021 №417
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.07.2021 №417
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2021-03-01-001416-c 01.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-26 11:29:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О221802 Чаплинка – Новотроїцьке - Рикове на ділянці км 28+000 - км 35+700 (ДК 021:2015: 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-01-001416-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» виконано вимоги пункту 1.4 Додатку 1 тендерної документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» в частині обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 80 % від очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-29 11:16:52
надання пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О221802 Чаплинка – Новотроїцьке - Рикове на ділянці км 28+000 - км 35+700» (код ДК 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-001416-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в Державній аудиторській службі України постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» виконано вимоги пункту 1.4 Додатку 1 тендерної документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» в частині обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 80 % від очікуваної вартості предмета закупівлі? Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За результатами опрацювання запиту пропоную надати наступні пояснення:
1 питання: На виконання робіт з ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах у 2021 році передбачено кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на загальну суму 489,4 млн грн.
Державним агентством автомобільних доріг України затверджено перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
До зазначеного переліку увійшов об’єкт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О221802 Чаплинка – Новотроїцьке - Рикове на ділянці км 28+000 - км 35+700».
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О221802 Чаплинка – Новотроїцьке - Рикове на ділянці км 28+000 - км 35+700 входить як об’єкт до Президентської програми «Велике будівництво» у 2021 році. Крім того відповідний об’єкт входить до «Регіональної програми розвитку автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів області на 2020-2022 роки», затвердженої рішенням XXXII сесії обласної ради VII cкликання 28.02.2020 №1623. Відповідну інформацію можна отримати на сайті http://khor.gov.ua/regionalni-tsilovi-programy/.
2 питання: пунктом 1.4 Додатку 1 тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт передбачено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
1. Фінансову звітність останній завершений звітній період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув.
1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан);
1.2. Звіт про фінансові результати підприємства;
1.3. Звіт про рух грошових коштів;
1.4. Звіт про власний капітал;
1.5. Примітки до фінансової звітності;
Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути у розмірі не менше ніж 80 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Виходячи з вищевикладеного, учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі своєї тендерної пропозиції, на виконання даних вимог, було надано Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31 грудня 2020р.; Звіт про фінансові результати за 2020 рік.; Звіт про рух грошових коштів за 2020 рік; Звіт про власний капітал за 2020 рік; Примітки до річної фінансової звітності за 2020 рік, а також Інформацію № 292-Т від 04.03.2021р., яка містить дані про доходи учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ».
Таким чином, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надав у складі пропозиції всі документи, які вимагалась Замовником на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Крім того повідомляємо, що оскільки очікувана вартість закупівлі складає 137 737 150 грн. 80 коп., то 80 % від очікуваної вартості предмета закупівлі становить 110 189 720 грн. 64 коп.
З огляду на те, відповідно до фінансової звітності за останній завершений звітній період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів, обсяг річного доходу (виручки) учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» становить 8 099 514 тис. грн. (8 099 514 000 грн. 00 коп.), учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» в повному обсязі виконано вимоги тендерної документації та Замовника, чим надані всі підтверджуючі документи на вимогу пункту 1.4 Додатку 1 тендерної документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» в частині обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 80 % від очікуваної вартості предмета закупівлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
130 850 294,00
UAH з ПДВ
|
129 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
129 472 921,00
UAH з ПДВ
|
129 472 921,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI |
132 261 892,80
UAH з ПДВ
|
132 261 892,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
129 400 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 10:06
|
опис | укладений |
25 грудня 2023 10:05
|
накладна | укладений |
25 грудня 2023 10:05
|
лист | укладений |
25 грудня 2023 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2022 17:47
|
Kvytantsiia.pdf | зміни до договору |
04 травня 2022 17:46
|
Dodatkova uhoda do dohovoru 191-DU vid 20.04.2021r.. Pidpys 33658865.p7s | зміни до договору |
04 травня 2022 17:46
|
Dodatkova uhoda do dohovoru 191-DU vid 20.04.2021r.. Pidpys 43538115.p7s | зміни до договору |
04 травня 2022 17:46
|
Dodatkova uhoda do dohovoru 191-DU vid 20.04.2021r..doc | зміни до договору |
04 травня 2022 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 17:09
|
Договір | укладений |
20 квітня 2021 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнені умови забезпечення виконання зобов’язань за договором |
Номер договору про закупівлю: | 191/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |