Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утилізації органічних медичних відходів
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2021-03-01-001408-a ● 14a34c9721544094b7777f8164b53eb3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 05415792 |
Вебсайт: | http://www.feofaniya.org/ |
Місцезнаходження: | 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Олексійович Тукайло +380442596217 zakupivli1@feofaniya.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утилізації органічних медичних відходів (ДК 021:2015 код 90524200-8 Послуги з утилізації медичних відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03143, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За рахунок коштів Державного бюджету | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 12:11 |
Перелік змін в тендерній документації.doc | |
12 березня 2021 11:50 |
ЗТД - 2021 утилізація органічних відходів.docx |
12 березня 2021 12:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 березня 2021 12:11 |
Перелік змін в тендерній документації.doc
|
||||||
12 березня 2021 11:50 |
ЗТД - 2021 утилізація органічних відходів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-001408-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 05 березня 2021 16:52
Вимога щодо конкретного місця знаходження МТБ є дискримінаційною.
Предметом закупівлі згідно п 4.1 Р. 1 тендерної документації «Загальні положення» є ДК 021:2015 код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації органічних медичних відходів).
Відповідно до Специфікації, визначеної Додатком 3 до ТД найменування послуг є послуги з утилізації органічних медичних відходів у кількості 28 шт. пакунків.
Додатком 3 ТД «Технічні вимоги» зазначено:
Відходи, що утворились, повинні бути вивезені та утилізовані у відповідності з вимогами діючого законодавства України спеціалізованою організацією, яка має відповідні документи для роботи з небезпечними відходами, а саме:
• Копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу Ліцензії);
• Учасник повинен здійснювати утилізацію медичних відходів в м. Києві та/або Київської області за місцем знаходження матеріально-технічної бази, за потреби контролю за виконанням робіт Замовником. Надати гарантійний лист, складений у довільній формі.
Вимога щодо конкретного місця знаходження МТБ є дискримінаційною, яка звужує коло потенційних учасників і є неможливим для виконання, поєднуючи умову Замовника щодо переліку операцій, що мають бути зазначені в Ліцензії Учасника.
Згідно даних з ліцензійного реєстру Ліцензіатів щодо поводження з небезпечними відходами Перелік ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (формат файлу xlsx).xlsx (195 Кб) із зазначеним переліком операцій в ліцензії, як вимагає Замовник в Додатку 3 ТД (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) на поводження з клінічними та подібними їм відходами з місцем провадження діяльності м. Київ та/ або Київської області, повідомляємо, що немає жодного Ліцензіата, який би відповідав зазначеним умовам.
Наше твердження щодо дискримінаційності вимоги щодо обмеження місця розташування Учасника або його матеріально-технічної бази підтверджується практикою рішень АМКУ – рішення АМКУ від 31.01.2017 №389 (додається для ознайомлення).
Відповідно до ч 4. Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ч. 4. Ст. 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо дотримуватись основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимагаємо видалити вимогу , яка визначена в Технічних вимогах Додатку 3 до ТД, а саме: «Учасник повинен здійснювати утилізацію медичних відходів в м. Києві та/або Київської області за місцем знаходження матеріально-технічної бази, за потреби контролю за виконанням робіт Замовником. Надати гарантійний лист, складений у довільній формі.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Специфікації, визначеної Додатком 3 до ТД найменування послуг є послуги з утилізації органічних медичних відходів у кількості 28 шт. пакунків.
Додатком 3 ТД «Технічні вимоги» зазначено:
Відходи, що утворились, повинні бути вивезені та утилізовані у відповідності з вимогами діючого законодавства України спеціалізованою організацією, яка має відповідні документи для роботи з небезпечними відходами, а саме:
• Копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу Ліцензії);
• Учасник повинен здійснювати утилізацію медичних відходів в м. Києві та/або Київської області за місцем знаходження матеріально-технічної бази, за потреби контролю за виконанням робіт Замовником. Надати гарантійний лист, складений у довільній формі.
Вимога щодо конкретного місця знаходження МТБ є дискримінаційною, яка звужує коло потенційних учасників і є неможливим для виконання, поєднуючи умову Замовника щодо переліку операцій, що мають бути зазначені в Ліцензії Учасника.
Згідно даних з ліцензійного реєстру Ліцензіатів щодо поводження з небезпечними відходами Перелік ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (формат файлу xlsx).xlsx (195 Кб) із зазначеним переліком операцій в ліцензії, як вимагає Замовник в Додатку 3 ТД (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) на поводження з клінічними та подібними їм відходами з місцем провадження діяльності м. Київ та/ або Київської області, повідомляємо, що немає жодного Ліцензіата, який би відповідав зазначеним умовам.
Наше твердження щодо дискримінаційності вимоги щодо обмеження місця розташування Учасника або його матеріально-технічної бази підтверджується практикою рішень АМКУ – рішення АМКУ від 31.01.2017 №389 (додається для ознайомлення).
Відповідно до ч 4. Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ч. 4. Ст. 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо дотримуватись основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимагаємо видалити вимогу , яка визначена в Технічних вимогах Додатку 3 до ТД, а саме: «Учасник повинен здійснювати утилізацію медичних відходів в м. Києві та/або Київської області за місцем знаходження матеріально-технічної бази, за потреби контролю за виконанням робіт Замовником. Надати гарантійний лист, складений у довільній формі.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2021 14:01
Доброго дня! Ваша вимога врахована та будуть внесені відповідні зміни до Додатку 3 "Технічні вимоги" тендерної документації
Номер вимоги: UA-2021-03-01-001408-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 05 березня 2021 17:09
Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявні вимоги, що суперечать Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 р.
Відповідно до Специфікації, визначеної Додатком 3 до ТД найменування послуг є послуги з утилізації органічних медичних відходів у кількості 28 шт. пакунків.
Додатком 3 ТД «Технічні вимоги» зазначено:
Відходи, що утворились, повинні бути вивезені та утилізовані у відповідності з вимогами діючого законодавства України спеціалізованою організацією, яка має відповідні документи для роботи з небезпечними відходами, а саме:
• Копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу Ліцензії);
• Учасник повинен здійснювати утилізацію медичних відходів в м. Києві та/або Київської області за місцем знаходження матеріально-технічної бази, за потреби контролю за виконанням робіт Замовником. Надати гарантійний лист, складений у довільній формі.
Згідно даних з ліцензійного реєстру Ліцензіатів щодо поводження з небезпечними відходами Перелік ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (формат файлу xlsx).xlsx (195 Кб) із зазначеним переліком операцій в ліцензії, як вимагає Замовник в Додатку 3 ТД (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) на поводження з клінічними та подібними їм відходами з місцем провадження діяльності м. Київ та/ або Київської області, повідомляємо, що немає жодного Ліцензіата, який би відповідав зазначеним умовам.
Наголошуємо, що Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено:
18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
Оброблення (дезінфекцію, знезараження) небезпечних медичних відходів категорії В зобов’язаний здійснювати замовник закупівлі, згідно норм п.20 Наказу МОЗ № 325 «Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання».
Утилізація органічних операційних відходів категорії В, що є предметом закупівлі ЗАБОРОНЕНО
Отже, небезпечні медичні відходи, а саме: органічні медичні відходів підлягають тільки термічному знешкодженню в печі-інсинераторі. Задля дотримання основних принципів закупівель та розширення можливого кола Учасників, достатньою вимогою щодо видів діяльності за ліцензією є вимога наявності Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення).
Дане питання щодо видів діяльності за ліцензією на поводження з небезпечними медичними відходами детально розглядалось за скаргою ТОВ «Укрекосервіс» на умови закупівлі UA-2020-01-10-002015-c (замовник - Перинатальний центр м.Києва), де Колегією АМКУ було відмовлено в задоволенні скарги ТОВ «Укрекосервіс» та встановлено, що вимога наявності Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) відповідає нормам діючого законодавства щодо поводження з небезпечними відходами, що підтверджується рішенням АМКУ від 07.02.2020 р. № 2407 (надано для ознайомлення). При цьому, така вимога забезпечує можливість участі в закупівлі широкого кола Учасників та не є дискримінаційною.
Відповідно до ч 4. Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ч. 4. Ст. 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо дотримуватись основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимагаємо внести зміни до Технічних вимог Додатку 3 ТД та викласти вимогу щодо ліцензування в наступній редакції: Копію Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення).
Розгорнути
Згорнути
Додатком 3 ТД «Технічні вимоги» зазначено:
Відходи, що утворились, повинні бути вивезені та утилізовані у відповідності з вимогами діючого законодавства України спеціалізованою організацією, яка має відповідні документи для роботи з небезпечними відходами, а саме:
• Копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу Ліцензії);
• Учасник повинен здійснювати утилізацію медичних відходів в м. Києві та/або Київської області за місцем знаходження матеріально-технічної бази, за потреби контролю за виконанням робіт Замовником. Надати гарантійний лист, складений у довільній формі.
Згідно даних з ліцензійного реєстру Ліцензіатів щодо поводження з небезпечними відходами Перелік ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (формат файлу xlsx).xlsx (195 Кб) із зазначеним переліком операцій в ліцензії, як вимагає Замовник в Додатку 3 ТД (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) на поводження з клінічними та подібними їм відходами з місцем провадження діяльності м. Київ та/ або Київської області, повідомляємо, що немає жодного Ліцензіата, який би відповідав зазначеним умовам.
Наголошуємо, що Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено:
18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
Оброблення (дезінфекцію, знезараження) небезпечних медичних відходів категорії В зобов’язаний здійснювати замовник закупівлі, згідно норм п.20 Наказу МОЗ № 325 «Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання».
Утилізація органічних операційних відходів категорії В, що є предметом закупівлі ЗАБОРОНЕНО
Отже, небезпечні медичні відходи, а саме: органічні медичні відходів підлягають тільки термічному знешкодженню в печі-інсинераторі. Задля дотримання основних принципів закупівель та розширення можливого кола Учасників, достатньою вимогою щодо видів діяльності за ліцензією є вимога наявності Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення).
Дане питання щодо видів діяльності за ліцензією на поводження з небезпечними медичними відходами детально розглядалось за скаргою ТОВ «Укрекосервіс» на умови закупівлі UA-2020-01-10-002015-c (замовник - Перинатальний центр м.Києва), де Колегією АМКУ було відмовлено в задоволенні скарги ТОВ «Укрекосервіс» та встановлено, що вимога наявності Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) відповідає нормам діючого законодавства щодо поводження з небезпечними відходами, що підтверджується рішенням АМКУ від 07.02.2020 р. № 2407 (надано для ознайомлення). При цьому, така вимога забезпечує можливість участі в закупівлі широкого кола Учасників та не є дискримінаційною.
Відповідно до ч 4. Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ч. 4. Ст. 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо дотримуватись основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимагаємо внести зміни до Технічних вимог Додатку 3 ТД та викласти вимогу щодо ліцензування в наступній редакції: Копію Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення).
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2021 14:02
Доброго дня! Ваша вимога врахована та будуть внесені відповідні зміни до Додатку 3 "Технічні вимоги" тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-01-001408-a.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
наявність дискримінаційних вимог
Шиновний Замовник!
Яким законодавством ви керувались ,коли прописували вимогу, щодо знаходження матеріально-технічної бази в конкретному місті чи області? Дана вимога тендерної документації суттєво звужує кількість потенційних учасників закупівель, та вочевидь прописана під конкретного ліцензіата. Вимагаємо видалити дану вимогу із тендерної документації, та не порушувати ЗУ "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
15 758,40
UAH з ПДВ
|
15 758,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
20 березня 2021 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій