Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний).
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-03-01-000470-a b5467157244444228deec8bca927ad24
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сухорукова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Оксана Сухорукова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 08:00
Початок аукціону: 16 березня 2021 11:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


джерелом фінансування є місцевий бюджет та кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1885 пачок
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, DDP поставка товару за рахунок коштів Постачальника, за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, Запорізьке шосе,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 робочих днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в реквізитах Договору. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 142 958,40
UAH з ПДВ
136 511,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Папір-Сервіс" 144 768,00
UAH з ПДВ
136 624,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 12:18
Електронний підпис
10 березня 2021 12:18
Документи.rar

Публічні документи

10 березня 2021 13:37
Електронний підпис
10 березня 2021 13:15
Устав.pdf
10 березня 2021 13:15
Свідоцтво.pdf
10 березня 2021 13:15
Протокол.pdf
10 березня 2021 13:15
Наказ.pdf
10 березня 2021 13:15
Довідка.pdf
10 березня 2021 13:15
Витяг.pdf
10 березня 2021 13:15
Виписка 2.pdf
10 березня 2021 13:15
Виписка 1.pdf
10 березня 2021 13:15
4 ОПП.pdf
10 березня 2021 13:15
Порівняльна таблиця 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Папір-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 136 511,70
UAH з ПДВ
17 березня 2021 10:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
136 511,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:23
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 11:32
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін доп. № 1 до договору №82.pdf зміни до договору
28 травня 2021 11:32
Додаткова угода № 1 від 28.05.2021 до дог. № 92.pdf зміни до договору
28 травня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 07:53
Договір № 92 від 29.03.2021р..pdf укладений
29 березня 2021 07:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 62 281,20
UAH (в тому числі ПДВ 10 380,20 UAH)