Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
operational maintenance of public motor roads of local importance Bolgradsky region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Local motor road agency |
National ID: | 42641417 |
Contact point: |
Nosulenko Artem 048 7958918 artns@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 20:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2021 15:52 |
Очікувана вартість: | 53 466 295,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 534 662,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Publication date: | 26 лютого 2021 20:37 |
Enquiries until: | 13 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 53 466 295 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 534 663 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детально у проєкті договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2021 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2021 15:51 |
ЗТД_ЕУ Болградський р-н 14.04.docx | |
14 квітня 2021 15:51 |
перелік_змін_ЕУ Болград 14.04.doc | |
02 квітня 2021 09:32 |
ЗТД_ЕУ Болградський р-н 01.04.docx | |
02 квітня 2021 09:32 |
перелік_змін_ЕУ Болград 01.04.doc | |
29 березня 2021 18:07 |
ЗТД_ЕУ Болградський р-н.docx | |
29 березня 2021 18:07 |
перелік_змін_ЕУ Болград.doc | |
26 лютого 2021 20:34 |
ТД_ЕУ Болградський р-н (1).docx | |
26 лютого 2021 20:34 |
Проект договору ЕУ.docx |
14 квітня 2021 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 квітня 2021 15:51 |
ЗТД_ЕУ Болградський р-н 14.04.docx
|
|||||||||
14 квітня 2021 15:51 |
перелік_змін_ЕУ Болград 14.04.doc
|
|||||||||
02 квітня 2021 09:32 |
ЗТД_ЕУ Болградський р-н 01.04.docx
|
|||||||||
02 квітня 2021 09:32 |
перелік_змін_ЕУ Болград 01.04.doc
|
|||||||||
29 березня 2021 18:07 |
ЗТД_ЕУ Болградський р-н.docx
|
|||||||||
29 березня 2021 18:07 |
перелік_змін_ЕУ Болград.doc
|
|||||||||
26 лютого 2021 20:34 |
ТД_ЕУ Болградський р-н (1).docx
|
|||||||||
26 лютого 2021 20:34 |
Проект договору ЕУ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000047 ● afc17414f3b144249b77aa5d843921b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2023 Одеса № 93
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.04.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 10.04.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2023 № 93
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п, оголошення про проведення процедури, закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі,
унікальний номер, дата оприлюднення
1 UA-2021-02-26-009851-a 26.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 15:50:51
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо внесених додатковими угодами №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 змін до договору на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг від 15.06.2021 № 2ЕУ/21 з додаванням копій останніх.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Евродор» (далі – Учасник) умовам визначеним пунктом 1.3 розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до ТД в частині надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та пунктом 1.3.1 розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до ТД щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) шляхом долучення до тендерної пропозиції позитивного (их) відгуку (ів) Замовника (ів) стосовно виконання аналогічних договорів зазначених в довідці, в той час коли у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що відповідають цим вимогам?
4. Надати інформацію та підтверджуючі документи щодо виконання Учасником – переможцем товариством з обмеженою відповідальністю «Евродор» вимог підпункту 3.3 пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД в частині надання протягом 5-ти днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, розрахунку договірної ціни у паперовому вигляді, з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер), а також обов’язково на будь-якому електронному носії, який виконано в комп’ютерному кошторисному програмному комплексі, рекомендованому Мінрегіонбудом України та Укравтодором «Будівельні технології кошторис».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 15:26:52
Відповідь на запит Держаудитслужби від 11.04.2023
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району), що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-26-009851-a надає наступну відповідь:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснюються на підставі:
1) Відомості обсягів робіт складеної за результатами проведених обстежень автомобільних доріг;
2) Види та перелік робіт визначені у відомості обсягів відповідають вимогам ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Види ремонтів та перелік доріг;
3) Очікувана вартість предмета закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району» розраховано відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-085:2018 Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) оприлюднено за посиланням: https://morhoz.od.gov.ua/avtomobilni-dorogy/derzhavni-zakupivli/zakupivli-derzhavnogo-pidpryyemstva-sluzhba-mistsevyh-avtomobilnyh-dorig/
2. Відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме: п.11 ч.1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Згідно ч.5 ст.41, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Внесені зміни до договору, що містяться в додаткових угодах за номерами 1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12,14, не були оприлюдненні на електронному майданчику, оскільки не відносяться до істотних змін договору.
3. Відповідно до пункту 1.3 розділу I «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 Тендерної документації Замовником вимагається надання Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3).
У зв’язку з тим, що на час завантаження документів до системи PROZZORO відбувся збій в електронному кабінеті, учасником ТОВ «Евродор» були надані всі необхідні документи в паперовому вигляді, копії яких додаються.
4. Учасником-переможцем ТОВ «Евродор» згідно вимог підпункту 3.3 пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» було надано у строк визначеній Законом «Про публічні закупівлі» документи.
Також, додаємо скановані копії підтверджуючих документів, а саме:
- Супроводжуючий лист;
- Договірну ціну;
- Додаткові угоди № 1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12,13,14.
- Позитивний відгук, довідка.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником здійснено заходи, шляхом розірвання договору. Додаток сканована копія підтверджуючих документів, а саме: Угода про розірвання.
2023-05-10 09:25:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-05-11 16:41:08
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2021 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
53 000 000,00
UAH з ПДВ
|
52 410 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
53 100 000,00
UAH з ПДВ
|
52 565 337,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" #33387560 |
Переможець |
52 410 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 14:57
|
Угода про розірвання від 01.05.23 до 2ЕУ_21.pdf | укладений |
03 травня 2023 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2023 14:17
|
ДУ 13 до 2ЕУ_21 від 22.02.23.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2023 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 10:42
|
ДУ 8 2ЕУ_21 від 11.02.22.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 14:18
|
2ЕУ_21 від 15.06.21 Болград ТОВ Евродор.pdf | укладений |
16 червня 2021 14:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік встановити у розмірі 7 690 710,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 7 690 710,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 11.2., розділу ХІ. «Строк дії договору», пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 11.1, розділу ХІ. «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року. 11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31.12.2023 р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 2ЕУ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2023 рік встановити у розмірі – 13 494 150,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 13 494 150,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 11.2., розділу ХІ. «Строк дії договору», пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 11.1, розділу ХІ. «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року. 11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31.12.2024 р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 2ЕУ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 червня 2021 — 01 травня 2023 |
Сума оплати за договором: |
18 845 200,45
UAH (в тому числі ПДВ 3 140 866,74 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір № 2ЕУ/21 від 15.06.2021р., укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.12.7., розділу XII. Інші умови та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. 2. Надання послуг та оплата за договором становлять – 18 845 200,45 грн. 3. Календарний план і план фінансування викласти у новій редакції, що додається. 4.У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного. 5. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін. 6. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу - по одному для кожної із Сторін. |