Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (капуста квашена, огірок квашений, томат, повидло, сухофрукти, ізюм)
Очікувана вартість
213 994,00 UAH
UA-2021-02-26-009543-a ● 82f89c8d161f48da84521bd77916b1a5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40212110 |
Місцезнаходження: | 67560, Україна , Одеська обл., с. Красносілка, вул. Шкільна, 1В |
Контактна особа: |
Олена Сорочан 7717263 osvita.sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 15:14 |
Очікувана вартість: | 213 994,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 069,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Здійснюється закупівля оброблених фруктів та овочей, більш детально зазначено у Тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3161 кілограми
Капуста квашена, огірок квашений, томат, повидло, сухофрукти, ізюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, с. Іванове, с. Корсунці, с. Кубанка, с. Переможне, с. Павлинка (Іванівський район), за місцезнаходженням навчальних закладів (дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні навчальні заклади)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється протягом 20 банківських днів з дати підписання обома Сторонами видаткових документів (видаткових накладних, актів прийому – передачі та ін.) та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 18:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 18:20 |
ТД оброблені овочі, фрукти.pdf | |
26 лютого 2021 18:20 |
Оголошення.PDF | |
26 лютого 2021 18:20 |
Проект договору.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявності санітарного паспорту на транспортній засіб
Дата подання: 02 березня 2021 12:02
Дата відповіді: 04 березня 2021 14:33
Відповідно до пункту 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» до тендерної документації передбачено надання Учасником, зокрема санітарних паспортів на транспортні засоби, які будуть задіяні при перевезені харчових продуктів. Також, пунктами 5 Додатку 3 «Технічні умови» та пункту 4.8. Додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації, від Учасника вимагається наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, які будуть задіяні при перевезені харчових продуктів.
Разом з тим, положеннями статей 43, 44 розділу VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», які, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», набрали чинності з 20.09.2016, встановлені гігієнічні вимоги до рухомого та/або тимчасових потужностей для торгівлі та транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено.
Крім того, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.01.16 р № 94-Р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства» з 01.01.2017 втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 «Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цехи и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое» та СанПин 5781-91 «Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли», якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів.
Таким чином, жодний із учасників, що планує прийняти участь у вказаній закупівлі, не зможе виконати зазначені вимоги Замовника щодо надання санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, оскільки, станом на дату публікації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі діючим законодавством України не передбачені вимоги щодо наявності санітарних паспортів на автотранспорт.
Отже, наявність вимоги у Тендерній документації щодо надання санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб суперечить вимогам діючого законодавства України, є дискримінаційними та підлягає приведенню у відповідність шляхом внесення відповідних змін до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Вашу увагу до цієї закупівлі. Уважно ознайомившись із зверненням повідомляємо про відсутність підстав для внесення змін у тендерну документацію, з огляду на наступне.
Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, згідно з п. 1.3. розділу 3 тендерної документації якщо Учасник відповідно до чинного законодавства України не подає документ (копію документа), який вимагає Замовник, то Учасник надає довідку у довільній формі про підстави (з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України) ненадання у складі пропозиції документа (копії документа).
Примітками «Проекту договору про закупівлю» передбачено, що при укладенні Договору Сторони можуть вносити до тексту договору зміни в частині формулювань умов договору, вказаних вище, але в будь-якому разі із збереженням змістового навантаження умов, передбачених згідно Тендерної документації.
Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, згідно з п. 1.3. розділу 3 тендерної документації якщо Учасник відповідно до чинного законодавства України не подає документ (копію документа), який вимагає Замовник, то Учасник надає довідку у довільній формі про підстави (з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України) ненадання у складі пропозиції документа (копії документа).
Примітками «Проекту договору про закупівлю» передбачено, що при укладенні Договору Сторони можуть вносити до тексту договору зміни в частині формулювань умов договору, вказаних вище, але в будь-якому разі із збереженням змістового навантаження умов, передбачених згідно Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна |
155 424,00
UAH з ПДВ
|
155 424,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
207 206,10
UAH з ПДВ
|
207 206,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна #2912713725 |
Відхилено |
155 424,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 15:07
|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Переможець |
207 206,10
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2022 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 12:14
|
ДУ №4.PDF | зміни до договору |
30 березня 2022 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2022 14:04
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
25 січня 2022 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 10:48
|
ДУ 2 овочі оброб.PDF | зміни до договору |
04 січня 2022 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:02
|
ДУ 1 овочі оброблені.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 12:24
|
Договір 52.PDF | укладений |
06 квітня 2021 12:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни вносяться відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», обсяг закупівлі не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, та становить 23548,86 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі за договором №52 від 06.04.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |