Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування, підтримки та адміністрування серверного обладнання
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2021-02-26-009097-a 1cb0f00e13aa452bba18bc6fd573318b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазебник Надія

+380663657001 chaxovo@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04343197
Місцезнаходження: 85050, Україна , Донецька обл., с. Шахове, Добропільський район, ВУЛИЦЯ М.Ф. ЧЕРНЯВСЬКОГО, будинок 14
Контактна особа: Лазебник Надія
+380663657001
chaxovo@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 посл.
Послуги з технічного обслуговування, підтримки та адміністрування серверного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85050, Україна, Донецька область, с. Шахове, Чернявського 5,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 16:56
Техвимоги.docx
26 лютого 2021 16:56
оголошення.docx
26 лютого 2021 16:56
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОВЛЯШЕНКО НАДІЯ ВІКТОРІВНА 140 500,00
UAH з ПДВ
140 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2021 14:25
Електронний підпис
05 березня 2021 14:23
Довідки листи.pdf
05 березня 2021 14:23
Док.pdf
05 березня 2021 14:23
Форма пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОВЛЯШЕНКО НАДІЯ ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОВЛЯШЕНКО НАДІЯ ВІКТОРІВНА
#2124517006
Переможець 140 500,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 13:36

Документи

09 березня 2021 13:36
Електронний підпис
09 березня 2021 13:35
протокол переможця.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОВЛЯШЕНКО НАДІЯ ВІКТОРІВНА
#2124517006
140 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 13:36
Електронний підпис
09 березня 2021 13:35
протокол переможця.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 13:42
дод.уг. 1.pdf зміни до договору
06 січня 2022 13:41
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 09:37
Договір сервери.pdf укладений
18 березня 2021 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на наступний рік, у зв’язку із чим продовження строку надання послуги та зміна вартості договоу з врахуванням 20%. Причину "Зменшення обсягів закупівлі" обрано лише для одержання технічної можливості вносити зміни у інформацію по номенклатурі
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML