Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (водопровід та каналізація)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2021-02-26-008558-a ● d8aa074d367e42509b8f03df1e796ba3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37747995 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 2Б |
Контактна особа: |
Костянтин Ярошевич +380509706428 tksmbl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 13:21 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громад.
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (водопровід та каналізація) (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова 2-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 11:04 |
Додаток 5 Нова редакція (зміни).docx | |
05 березня 2021 11:04 |
Зміни до Додатку 5 +.doc | |
26 лютого 2021 16:11 |
Додаток 6.docx | |
26 лютого 2021 16:11 |
Додаток 4.docx | |
26 лютого 2021 16:11 |
Додаток 3.docx | |
26 лютого 2021 16:11 |
Додаток 2.docx | |
26 лютого 2021 16:11 |
Додаток 1.docx | |
26 лютого 2021 16:11 |
Тендерная документація 480 000 +.docx |
05 березня 2021 11:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2021 11:04 |
Додаток 5 Нова редакція (зміни).docx
|
|||
05 березня 2021 11:04 |
Зміни до Додатку 5 +.doc
|
|||
26 лютого 2021 16:11 |
Додаток 6.docx
|
|||
26 лютого 2021 16:11 |
Додаток 4.docx
|
|||
26 лютого 2021 16:11 |
Додаток 3.docx
|
|||
26 лютого 2021 16:11 |
Додаток 2.docx
|
|||
26 лютого 2021 16:11 |
Додаток 1.docx
|
|||
26 лютого 2021 16:11 |
Тендерная документація 480 000 +.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-008558-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЮФ "Каррал"", Код ЄДРПОУ:37904405
Дата подання: 31 березня 2021 17:51
Вимога
16 березня 2021 року Комунальним некомерційним підприємством «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради проведено тендер на предмет закупівлі: Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (водопровід та каналізація).
За результатами аукціону перше місце посіло Приватне підприємство «Грант-Пласт» (Рішення оформлене протоколом від 23.03.2021 року). Наголошуємо, що вказане підприємство не може бути визнано переможцем з огляду на наступне.
1. Учасник надав розрахунок кошторисної заробітної плати на сумму 18603.50грн в той же час розрахунок розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції (кошторису документ 67_ДЦ_ДЦ) заявлена 14500 грн , що вважається суттєвим порушенням та невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
«1.8 Учасник у складі пропозиції повинен надати розрахунок розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції, складений відповідно до Наказу Мінрегіону № 281 від 20.10.2016 р. із змінами. Уразі невиконання зазначених умов тендерної документації Замовник має право відхилити подану пропозицію учасника»
2. В графіку виконання робіт відсутній конкретні найменування робіт які будуть виконуватися та в який термін. Замість цього лише вказано, назва об’єкту та період виконання. Наданий Графік не відповідає умовам додатку доданому замовником.
Як вказано в Наказі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року в першу чергу має бути зазначено, які роботи виконуються і в який період часу для належного контролю підрядника. Доданий Графік ПП «Гранд-ПЛАСТ» взагалі не відповідає функції та завданню графіку , та є звичайним зазначенням максимального терміну виконання робіт які були вже зазначені замовником в тендерній документації, що в свою чергу є невідповідністю умовам тендерної документації.
3. Договір №1187/19 доданий в сканованному чорно-білому вигляді та не засвідчений належним чином. Одночасно із цим відсутній електронний підпис доданого договору.
Також даний договір є невідповідним критерію аналогічності так як він з кодом ДК021:2015-45450000-6, а аналогічний договір, згідно роз’ясненням замовника КНП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» від 04.03.2021 повинен бути з кодом ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт або більш складні будівельні роботи.
Договір №441 також доданий в сканованому чорно-білому вигляді без відповідного засвідчення. Доданий договір не має належного електронного підписання.
Одночасно із цим такий договір є невідповідним критерію аналогічності оскількимає код ДК021:2015-45450000-6, аналогічним договором в розумінні Замовника, згідно роз’яснення КНП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» від 04.03.2021 повинен бути з кодом ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт або більш складні будівельні роботи.
3. У довідці про обладнання відсутня техніка яка повинна бути запропонована відповідно до технічного завдання, наприклад: Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 3т,5т,8т, Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т , Автонавантажувачi, вантажопiдйомнiсть 5 т, Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т, Навантажувачi одноковшеві унiверсальнi, фронтальнi, пневмоколiснi, вантажопiдйомнiсть 2т. Таким чином участник не може підтвердити достатність матеріально технічної бази для виконання даних робіт.
Також є незрозумілим моделі обладнання в цілому, бо майже у всіх є тільки марка, а модель відсутня. Вважаємо що вказана інформація не дозволяє належним чином ідентифікувати технічні можливості виконавця в частині застосування тих чи інших механізмів та обладнання, та чи є таке обладнання достатнім для виконання відповідних робіт.
4. Також незрозуміло як прораховувалася ціна орендованої техніки котра покладена в кошторис. Згідно договору №1 04 січня 2021 сумма оренди техніки складає 25000,00 грн. в квартал, а загальна сума в «ДЦ ИВР 67» по розділу «2.Строительные машины и механизмы» 3962,30грн.
7. Згідно умовам тендерної документації пп 4.1 участник забов’язан додати гарантійний лист про те що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів від дати останнього строку подачі тендерних пропозицій. Цю вимогу учасник не виконав, даний лист відсутній в поданій документації учасника, що в свою чергу призводить до невідповідності пропозиції вимогам визначеним замовником в тендерній документації.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 5, 16, 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вимагаємо від Комунального некомерційного підприємства «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради прийняти рішення про визнання пропозиції Приватного підприємства «Грант-Пласт» такою ще не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі», та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника згідно п.11 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
За результатами аукціону перше місце посіло Приватне підприємство «Грант-Пласт» (Рішення оформлене протоколом від 23.03.2021 року). Наголошуємо, що вказане підприємство не може бути визнано переможцем з огляду на наступне.
1. Учасник надав розрахунок кошторисної заробітної плати на сумму 18603.50грн в той же час розрахунок розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції (кошторису документ 67_ДЦ_ДЦ) заявлена 14500 грн , що вважається суттєвим порушенням та невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
«1.8 Учасник у складі пропозиції повинен надати розрахунок розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції, складений відповідно до Наказу Мінрегіону № 281 від 20.10.2016 р. із змінами. Уразі невиконання зазначених умов тендерної документації Замовник має право відхилити подану пропозицію учасника»
2. В графіку виконання робіт відсутній конкретні найменування робіт які будуть виконуватися та в який термін. Замість цього лише вказано, назва об’єкту та період виконання. Наданий Графік не відповідає умовам додатку доданому замовником.
Як вказано в Наказі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року в першу чергу має бути зазначено, які роботи виконуються і в який період часу для належного контролю підрядника. Доданий Графік ПП «Гранд-ПЛАСТ» взагалі не відповідає функції та завданню графіку , та є звичайним зазначенням максимального терміну виконання робіт які були вже зазначені замовником в тендерній документації, що в свою чергу є невідповідністю умовам тендерної документації.
3. Договір №1187/19 доданий в сканованному чорно-білому вигляді та не засвідчений належним чином. Одночасно із цим відсутній електронний підпис доданого договору.
Також даний договір є невідповідним критерію аналогічності так як він з кодом ДК021:2015-45450000-6, а аналогічний договір, згідно роз’ясненням замовника КНП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» від 04.03.2021 повинен бути з кодом ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт або більш складні будівельні роботи.
Договір №441 також доданий в сканованому чорно-білому вигляді без відповідного засвідчення. Доданий договір не має належного електронного підписання.
Одночасно із цим такий договір є невідповідним критерію аналогічності оскількимає код ДК021:2015-45450000-6, аналогічним договором в розумінні Замовника, згідно роз’яснення КНП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» від 04.03.2021 повинен бути з кодом ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт або більш складні будівельні роботи.
3. У довідці про обладнання відсутня техніка яка повинна бути запропонована відповідно до технічного завдання, наприклад: Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 3т,5т,8т, Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т , Автонавантажувачi, вантажопiдйомнiсть 5 т, Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т, Навантажувачi одноковшеві унiверсальнi, фронтальнi, пневмоколiснi, вантажопiдйомнiсть 2т. Таким чином участник не може підтвердити достатність матеріально технічної бази для виконання даних робіт.
Також є незрозумілим моделі обладнання в цілому, бо майже у всіх є тільки марка, а модель відсутня. Вважаємо що вказана інформація не дозволяє належним чином ідентифікувати технічні можливості виконавця в частині застосування тих чи інших механізмів та обладнання, та чи є таке обладнання достатнім для виконання відповідних робіт.
4. Також незрозуміло як прораховувалася ціна орендованої техніки котра покладена в кошторис. Згідно договору №1 04 січня 2021 сумма оренди техніки складає 25000,00 грн. в квартал, а загальна сума в «ДЦ ИВР 67» по розділу «2.Строительные машины и механизмы» 3962,30грн.
7. Згідно умовам тендерної документації пп 4.1 участник забов’язан додати гарантійний лист про те що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів від дати останнього строку подачі тендерних пропозицій. Цю вимогу учасник не виконав, даний лист відсутній в поданій документації учасника, що в свою чергу призводить до невідповідності пропозиції вимогам визначеним замовником в тендерній документації.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 5, 16, 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вимагаємо від Комунального некомерційного підприємства «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради прийняти рішення про визнання пропозиції Приватного підприємства «Грант-Пласт» такою ще не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі», та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника згідно п.11 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2021 13:43
тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ПП «ГРАНД-ПЛАСТ» (код ЄДРПОУ 34274393) щодо закупівлі: Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (водопровід та каналізація) (ДБН В.2.2-10-2001) (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-008558-a відповідає вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ГРАНД-ПЛАСТ" |
441 029,41
UAH з ПДВ
|
399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЮФ "Каррал"" |
474 999,26
UAH з ПДВ
|
437 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СБК БУДЛАЙН" |
438 771,43
UAH з ПДВ
|
438 771,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Галушка Олена Олександрівна |
459 581,44
UAH з ПДВ
|
459 581,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРІНЖЕНЕРІНГ |
470 190,12
UAH з ПДВ
|
470 190,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ГРАНД-ПЛАСТ" #34274393 |
Переможець |
399 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:21
|
ДУ 3 60-3132.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:37
|
ДУ 2 60-3132.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 08:45
|
ДУ 1 №60-3132.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 15:21
|
60-3132.pdf | укладений |
09 квітня 2021 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 60-3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 60-3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 60-3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |