Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набір для відбору матеріалу, тампон дакроновий, пробірка з транспортним середовищем (ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2021-02-26-008437-a f381193821c54c06a348e8f6d4400b24
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Рубець

+380955988730 pmsd2_tender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38503179
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Івана Мазепи, буд. 36
Контактна особа: Яна Рубець
+380955988730
pmsd2_tender@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Набір для відбору матеріалу, тампон дакроновий, пробірка з транспортним середовищем (ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Набір для відбору матеріалу: тампон дакроновий, пробірка з транспортним середовищем (Реагент для транспортування та зберігання клінічного матеріалу "Транспортне середовище UTM")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 лютого 2021 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ МЕДІКЛ"
#42028615
Переможець 15 000,00
UAH
26 лютого 2021 16:07

Документи

26 лютого 2021 16:07
Електронний підпис
26 лютого 2021 16:06
Протокол №16.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 16:12
Договір №31_24.02.21.PDF укладений
26 лютого 2021 16:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 000,00
UAH