Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області)
Очікувана вартість
4 455 204,00 UAH
UA-2021-02-26-008291-a ● 65da3950d9a34d5cb0863f3cf758f845
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 12:45 |
Очікувана вартість: | 4 455 204,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 276,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, місцевого значення у Київській області, автомобільні дороги загального користування
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно з ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2 та формі № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. На період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”. | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно з ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2 та формі № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. На період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 15:15 |
ТД освітлення нова редакція 02.03.2021, додатки 1,2.PDF | |
03 березня 2021 15:15 |
Перелік змiн_02.03.2021.PDF | |
26 лютого 2021 15:55 |
Додаток 3 Проект Договору_.pdf |
03 березня 2021 15:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2021 15:15 |
ТД освітлення нова редакція 02.03.2021, додатки 1,2.PDF
|
|||
03 березня 2021 15:15 |
Перелік змiн_02.03.2021.PDF
|
|||
26 лютого 2021 15:55 |
Додаток 3 Проект Договору_.pdf
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-26-008291-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ", Код ЄДРПОУ:34892518
Дата подання: 26 березня 2021 16:07
Дата подання: 26 березня 2021 16:07
Скарга
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
26 лютого 2021 року Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) в електронній системі закупівель розміщено оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі «ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області)».
Ознайомившись з умовами проведення даної процедури закупівлі, вимогами тендерної документації, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» (надалі також – ТОВ «ДОРЕКС»), а також ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШРБУ-48 виявили бажання взяти участь у відповідному тендері.
15 березня 2021 року відбувся електронний аукціон щодо закупівлі послуг «ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області)».
За результатами проведеного аукціону, електронною системою закупівель визнано найбільш економічно вигідною (за ціною) тендерну пропозицію учасника: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ».
17 березня 2021 року на засіданні тендерного комітету Замовника розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» на відповідність вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС», тендерним комітетом Замовника прийнято рішення, оформлене протоколом № 50 від 17.03.2021, яким відхиллено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» по процедурі закупівлі ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області) відповідно до абзацу 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Як вбачається з вищевказаного рішення, єдиною і виключною підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» стало не надання у складі тендерної пропозиції довіреності на посадову особу замовника на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності/відсутності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, інших підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника в даному протоколі не наведено.
Також, цього ж дня (17.03.2021) на засіданні тендерного комітету Замовника розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» на відповідність вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС», тендерним комітетом Замовника прийнято рішення, оформлене протоколом № 51 від 17.03.2021, яким визначено переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі: ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області) - ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» та прийнято рішення про намір укласти договір з цим учасником.
І. ОБҐРУНТУВАННЯ НЕЗАКОННОСТІ (ПРОТИПРАВНОСТІ) РІШЕННЯ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ЗАМОВНИКА, ОФОРМЛЕНОГО ПРОТОКОЛОМ № 50 ВІД 17.03.2021, ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ДОРЕКС»
Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності / відсутності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та / або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Відповідно до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Аналіз наведених норм дає підстави дійти однозначного висновку, що згідно абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію лише у тому випадку, якщо:
тендерна документація містить іншу інформацію, окрім інформації, зазначеної в ч. 2 ст. 22 Закону, за умови, що вимоги щодо наявності такої інформації передбачені законодавством.
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС» надано Лист-згоду № 12 від 10.03.2021, в якому зазначено, що останнє погоджується щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також надає довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності/відсутності підстав , зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації.
Однак, як виявилось пізніше, під час завантаження документів через електрону систему закупівель, виникла технічна помилка, через яку до електронної системи не завантажено вищевказану довіреність.
Як вбачається з протоколу засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 50 від 17.03.2021, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРЕКС» встановлено:
«У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності/відсутності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації».
Тож, враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Враховуючи зміст положень абз. 1 ч. 3 ст. 22 та абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», можна дійти однозначного висновку, що Замовник мав право відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ДОРЕКС» лише у тому випадку, якщо б визначені у тендерній документації вимоги щодо необхідності надання учасниками закупівлі довіреності на посадову особу Замовника, були б обумовлені положеннями діючого законодавства.
Однак, у зв’язку з тим, що вимоги щодо необхідності надання такої довіреності учасниками закупівлі не передбачені діючим законодавством, у Замовника були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС».
Окрім того, положеннями ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п.п. 1, 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації врегульовано, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Положення наведених норм вчергове вказують на те, що у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС».
Окрім того, слід зазначити наступне.
Відповідно до абз. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Також, п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
З викладеного слідує, що виявивши, що ТОВ «ДОРЕКС» не подано у складі тендерної пропозиції довіреності на посадову особу Замовника на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності/відсутності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації (надання якої вимагалось тендерною документацією), Замовник мав спершу розмістити повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності, і лише після цього, з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей, повинен був розглядати подані тендерні пропозиції.
Однак, виявивши вказану невідповідність в поданих ТОВ «ДОРЕКС» документах у складі тендерної пропозиції, Замовником, всупереч вищевказаним вимогам Закону та Тендерної документації, відразу було відхилено пропозицію ТОВ «ДОРЕКС», яка є найбільш економічно вигідною, замість направлення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.
Також слід зазначити, що відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовнику гарантовано право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
А тому, ніякі лист-згода учасника чи його довіреність не можуть жодним чином вплинути на реалізацію зазначеного права Замовника.
Зазначені вище обставини щодо неподання ТОВ «ДОРЕКС» у складі тендерної пропозиції довіреності на посадову особу замовника на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності / відсутності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, пов’язане виключно з оформленням тендерної пропозиції і жодним чином не впливає на її зміст та не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Також, слід звернути увагу на те, що у п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що у складі пропозиції додатково має міститися гарантійний лист від учасника щодо надання достовірної інформації в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону.
На виконання вимог вищезазначеного пункту Тендерної документації, ТОВ «ДОРЕКС» у складі тендерної пропозиції додатково надано Гарантійний лист № 7 від 10.03.2021 щодо надання достовірної інформації в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону.
Таким чином, ТОВ «ДОРЕКС» в повній мірі дотримано всі вимоги тендерної документації, наданої Замовником, та вимоги статей 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИСНОВОК: За таких обставин, оскільки підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС» у Замовника не було, то рішення Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, оформлене протоколом № 50 від 17.03.2021, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС» є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси останнього, а тому підлягає скасуванню.
ІІ. ОБҐРУНТУВАННЯ НЕЗАКОННОСТІ (ПРОТИПРАВНОСТІ) РІШЕННЯ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ЗАМОВНИКА, ОФОРМЛЕНОГО ПРОТОКОЛОМ № 51 ВІД 17.03.2021, ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ
Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі відхилення тендерної пропозиції /пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію / пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
З огляду на викладені вище обставини, які вказують на відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС» (як найбільш економічно вигідної) тендерній документації Замовника - Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, у тендерного комітету останнього не було підстав не тільки для відхилення такої пропозиції, а і відповідно для розгляду (в порядку черговості) пропозиції наступного учасника закупівлі – ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» та визнання його переможцем торгів, що свідчить про протиправність відповідного рішення, оформленого протоколом № 51 від 17.03.2021.
Окрім викладеного, вважаємо за необхідне звернути увагу й на нижченаведені порушення, які були допущені Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС».
1. Згідно з п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме (серед іншого):
9) листом-згодою на обробку персональних даних службової (посадової) особи Учасника у довільній формі.
Так, ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» у складі тендерної пропозиції надано Лист-згоду на обробку персональних даних № 13/12 ТД від 17.02.2021.
В свою чергу, тендерна документація щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області) затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, оформленим протоколом № 15 від 25.02.2021, а оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо зазначеної закупівлі розміщено Замовником в електронній системі закупівель 26.02.2021.
Тобто, Лист-згода на обробку персональних даних № 13/12 ТД від 17.02.2021, наданий ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» у складі тендерної пропозиції, виданий раніше, ніж затверджено тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області), та раніше, ніж таку закупівлю було оголошено Замовником.
Слід зазначити, що Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в своїй відповіді № 606/2017 чітко зазначив, що замовник, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, самостійно описує та наводить приклади формальних (несуттєвих) помилок у документації конкурсних торгів, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а також приймає рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої).
Разом з тим, вищевказана помилка не входить до переліку формальних (несуттєвих) помилок, який визначено Замовником в пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Наведені обставини однозначно вказують на те, що ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» не виконано вимоги пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди на обробку персональних даних службової (посадової) особи учасника, що, в свою чергу, є підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
2. В Додатку № 1 до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області) викладено форму «Тендерна пропозиція», яка подається Учасником на фірмовому бланку, і зазначено, що Учасник не повинен відступати від даної форми.
В п. 6 вказаної форми «Тендерна пропозиція» замовник визначив, що «Вартість пропозиції (зазначається без або у тому числі ПДВ): (вказати загальну вартість цифрами та прописом)».
У свою чергу, в п. 6 наданої ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» Тендерної пропозиції № 16/3 ТД від 26.02.2021 учасник зазначає, що вартість пропозиції: 4 334 442,46 грн (чотири мільйони триста тридцять чотири тисячі чотириста сорок дві грн 46 коп) з ПДВ.
Тобто, ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС», в порушення вимог Тендерної документації Замовника, не зазначено окремо суму ПДВ цифрами та прописом, що не відповідає формі «Тендерна пропозиція», яка надана Замовником у Додатку № 1 до Тендерної документації, де вказано про необхідність зазначення загальної назви цифрами та прописом.
Наведені обставини однозначно вказують на те, що тендерна пропозиція ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» не відповідає вимогам п. 6 Додатку № 1 до Тендерної документації, а відтак підлягає відхиленню.
3. Підпунктом 3.1 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, вимагається від Учасника подання в складі пропозиції інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х за останні 3 роки), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагентів, з якими укладено договори, їх код ЄДРПОУ, місцезнаходження; ГІІБ особи відповідальної за надання послуг (із зазначенням контактного номеру телефону); номер та дата укладеного договору; предмет договору; найменування та місцезнаходження об’єкта.
Також Учасник подає сканований оригінал або належним чином завірені копії договорів які вказані у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу III тендерної документації з обов’язковим наданням актів наданих послуг та сканованих оригіналів листів-відгуків від контрагентів, які вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу III тендерної документації, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
На виконання зазначених пунктів Тендерної документації, ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» у складі тендерної пропозиції надано відгук вих. № 102 від 09.03.2021 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», підписаний директором А.В. Туніком, в якому останній зазначає, що підприємство на даний момент не має жодних претензій по виконанню та взаєморозрахункам згідно невиконання або неналежного виконання компанію потенційним Замовникам.
Слід зазначити, що вищевказаний контрагент – ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», яке надало такий «позитивний відгук» про виконання робіт ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС», зареєстровано за тією ж адресою, що і Переможець даної закупівлі, а саме: 63512, Харківська обл., Чугуївський р-н., с. Кам’яна Яруга, вул. Харківська, буд. 65 Б, що підтверджується інформацію, розміщеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка наявна у відкритому доступі.
До того ж, директор ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» – Мишковець С.Ф., є колишнім співробітником ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» та регулярно з’являвся в тендерах, в яких учасником був сам контрагент – ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ».
Вищенаведені обставини дають підстави припускати про можливу взаємопов’язаність зазначених вище підприємств, а отже й про недостовірність інформації, викладеної ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» у відгуку вих. № 102 від 09.03.2021.
ІІІ. ОБГРУНТУВАННЯ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині цієї скарги, пропозиція Скаржника (як найбільш економічно вигідна) була неправомірно відхилена Замовником з формальних підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету № 50 від 17.03.2021 (які суперечать вимогам діючого законодавства), внаслідок чого, переможцем торгів було безпідставно обрано ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» (пропозиція якого взагалі не повинна була бути розглянута – з огляду на принцип черговості, а тим більше є такою, що не відповідає тендерній документації замовника, з наведених вище підстав).
В свою чергу, прийняття тендерним комітетом Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації спірних рішень (оформлених протоколами № 50 та № 51 від 17.03.2021) призвело до порушення права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції, та як наслідок цього, на визнання останнього переможцем проведеної процедури закупівлі.
ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК: Всі вищенаведені незаконні дії тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» та неправомірного визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» у процедурі закупівлі ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області).
Слід зазначити, що подана ТОВ «ДОРЕКС» тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною (за ціною), у зв’язку з чим Суб’єкт оскарження має всі законні підстави для визначення його переможцем цієї закупівлі з подальшим укладенням договору з Замовником.
В той же час, тендерна пропозиція ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС», яке визначено переможцем даної закупівлі, взагалі не повинна була розглядатись, а тим більше, така містить ряд грубих помилок та не містить всіх обов’язкових документів, передбачених Замовником, що підтверджує невідповідність такої пропозиції вимогам Тендерної документації, а відтак дані обставини у відповідності до приписів абз. 3 ч. 15 ст. 29 та абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - є підставою для її відхилення.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Ухвалити рішення про встановлення порушень, що допущені тендерним комітетом Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації при проведенні процедури відритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-008291-a.
3. Зобов’язати Замовника – Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» (код ЄДРПОУ 34892518) по процедурі закупівлі ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-008291-a, яке оформлено протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 50 від 17.03.2021.
4. Зобов’язати Замовника – Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» (код ЄДРПОУ 39558057) переможцем процедури відритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-008291-a, та намір укласти відповідний договір, яке оформлено протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 51 від 17.03.2021.
5. Зобов’язати Замовника – Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації відновити процедуру закупівлі ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-008291-a, з моменту попереднього законного рішення Замовника.
Документи, на які йдеться посилання у даній скарзі, розміщенні в електронній системі закупівель «ProZorro» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-26-008291-a.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 50 від 17.03.2021.
3. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 51 від 17.03.2021.
Директор Є.В
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 березня 2021 18:47
рішення від 30.03.2021 № 6373 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 18:46
інформація про перенесення розгляду скарги від 06.04.2021 №5491.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 14:56
інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2021 №8485.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 17:45
рішення від 20.04.2021 №8485.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 18:32
Номер скарги: UA-2021-02-26-008291-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ", Код ЄДРПОУ:34892518
Скарга
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
26 лютого 2021 року Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) в електронній системі закупівель розміщено оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі «ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області)».
Ознайомившись з умовами проведення даної процедури закупівлі, вимогами тендерної документації, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» (надалі також – ТОВ «ДОРЕКС»), а також ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШРБУ-48 виявили бажання взяти участь у відповідному тендері.
15 березня 2021 року відбувся електронний аукціон щодо закупівлі послуг «ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області)».
За результатами проведеного аукціону, електронною системою закупівель визнано найбільш економічно вигідною (за ціною) тендерну пропозицію учасника: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ».
17 березня 2021 року на засіданні тендерного комітету Замовника розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» на відповідність вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС», тендерним комітетом Замовника прийнято рішення, оформлене протоколом № 50 від 17.03.2021, яким відхиллено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» по процедурі закупівлі ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області) відповідно до абзацу 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Як вбачається з вищевказаного рішення, єдиною і виключною підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» стало не надання у складі тендерної пропозиції довіреності на посадову особу замовника на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності/відсутності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, інших підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника в даному протоколі не наведено.
Також, цього ж дня (17.03.2021) на засіданні тендерного комітету Замовника розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» на відповідність вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС», тендерним комітетом Замовника прийнято рішення, оформлене протоколом № 51 від 17.03.2021, яким визначено переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі: ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області) - ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» та прийнято рішення про намір укласти договір з цим учасником.
І. ОБҐРУНТУВАННЯ НЕЗАКОННОСТІ (ПРОТИПРАВНОСТІ) РІШЕННЯ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ЗАМОВНИКА, ОФОРМЛЕНОГО ПРОТОКОЛОМ № 50 ВІД 17.03.2021, ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ДОРЕКС»
Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності / відсутності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та / або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Відповідно до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Аналіз наведених норм дає підстави дійти однозначного висновку, що згідно абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію лише у тому випадку, якщо:
тендерна документація містить іншу інформацію, окрім інформації, зазначеної в ч. 2 ст. 22 Закону, за умови, що вимоги щодо наявності такої інформації передбачені законодавством.
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС» надано Лист-згоду № 12 від 10.03.2021, в якому зазначено, що останнє погоджується щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також надає довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності/відсутності підстав , зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації.
Однак, як виявилось пізніше, під час завантаження документів через електрону систему закупівель, виникла технічна помилка, через яку до електронної системи не завантажено вищевказану довіреність.
Як вбачається з протоколу засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 50 від 17.03.2021, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРЕКС» встановлено:
«У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності/відсутності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації».
Тож, враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Враховуючи зміст положень абз. 1 ч. 3 ст. 22 та абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», можна дійти однозначного висновку, що Замовник мав право відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ДОРЕКС» лише у тому випадку, якщо б визначені у тендерній документації вимоги щодо необхідності надання учасниками закупівлі довіреності на посадову особу Замовника, були б обумовлені положеннями діючого законодавства.
Однак, у зв’язку з тим, що вимоги щодо необхідності надання такої довіреності учасниками закупівлі не передбачені діючим законодавством, у Замовника були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС».
Окрім того, положеннями ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п.п. 1, 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації врегульовано, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Положення наведених норм вчергове вказують на те, що у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС».
Окрім того, слід зазначити наступне.
Відповідно до абз. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Також, п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
З викладеного слідує, що виявивши, що ТОВ «ДОРЕКС» не подано у складі тендерної пропозиції довіреності на посадову особу Замовника на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності/відсутності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації (надання якої вимагалось тендерною документацією), Замовник мав спершу розмістити повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності, і лише після цього, з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей, повинен був розглядати подані тендерні пропозиції.
Однак, виявивши вказану невідповідність в поданих ТОВ «ДОРЕКС» документах у складі тендерної пропозиції, Замовником, всупереч вищевказаним вимогам Закону та Тендерної документації, відразу було відхилено пропозицію ТОВ «ДОРЕКС», яка є найбільш економічно вигідною, замість направлення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.
Також слід зазначити, що відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовнику гарантовано право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
А тому, ніякі лист-згода учасника чи його довіреність не можуть жодним чином вплинути на реалізацію зазначеного права Замовника.
Зазначені вище обставини щодо неподання ТОВ «ДОРЕКС» у складі тендерної пропозиції довіреності на посадову особу замовника на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності / відсутності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, пов’язане виключно з оформленням тендерної пропозиції і жодним чином не впливає на її зміст та не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Також, слід звернути увагу на те, що у п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що у складі пропозиції додатково має міститися гарантійний лист від учасника щодо надання достовірної інформації в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону.
На виконання вимог вищезазначеного пункту Тендерної документації, ТОВ «ДОРЕКС» у складі тендерної пропозиції додатково надано Гарантійний лист № 7 від 10.03.2021 щодо надання достовірної інформації в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону.
Таким чином, ТОВ «ДОРЕКС» в повній мірі дотримано всі вимоги тендерної документації, наданої Замовником, та вимоги статей 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИСНОВОК: За таких обставин, оскільки підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС» у Замовника не було, то рішення Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, оформлене протоколом № 50 від 17.03.2021, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС» є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси останнього, а тому підлягає скасуванню.
ІІ. ОБҐРУНТУВАННЯ НЕЗАКОННОСТІ (ПРОТИПРАВНОСТІ) РІШЕННЯ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ЗАМОВНИКА, ОФОРМЛЕНОГО ПРОТОКОЛОМ № 51 ВІД 17.03.2021, ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ
Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі відхилення тендерної пропозиції /пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію / пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
З огляду на викладені вище обставини, які вказують на відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДОРЕКС» (як найбільш економічно вигідної) тендерній документації Замовника - Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, у тендерного комітету останнього не було підстав не тільки для відхилення такої пропозиції, а і відповідно для розгляду (в порядку черговості) пропозиції наступного учасника закупівлі – ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» та визнання його переможцем торгів, що свідчить про протиправність відповідного рішення, оформленого протоколом № 51 від 17.03.2021.
Окрім викладеного, вважаємо за необхідне звернути увагу й на нижченаведені порушення, які були допущені Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС».
1. Згідно з п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме (серед іншого):
9) листом-згодою на обробку персональних даних службової (посадової) особи Учасника у довільній формі.
Так, ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» у складі тендерної пропозиції надано Лист-згоду на обробку персональних даних № 13/12 ТД від 17.02.2021.
В свою чергу, тендерна документація щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області) затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, оформленим протоколом № 15 від 25.02.2021, а оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо зазначеної закупівлі розміщено Замовником в електронній системі закупівель 26.02.2021.
Тобто, Лист-згода на обробку персональних даних № 13/12 ТД від 17.02.2021, наданий ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» у складі тендерної пропозиції, виданий раніше, ніж затверджено тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області), та раніше, ніж таку закупівлю було оголошено Замовником.
Слід зазначити, що Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в своїй відповіді № 606/2017 чітко зазначив, що замовник, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, самостійно описує та наводить приклади формальних (несуттєвих) помилок у документації конкурсних торгів, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а також приймає рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої).
Разом з тим, вищевказана помилка не входить до переліку формальних (несуттєвих) помилок, який визначено Замовником в пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Наведені обставини однозначно вказують на те, що ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» не виконано вимоги пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди на обробку персональних даних службової (посадової) особи учасника, що, в свою чергу, є підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
2. В Додатку № 1 до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області) викладено форму «Тендерна пропозиція», яка подається Учасником на фірмовому бланку, і зазначено, що Учасник не повинен відступати від даної форми.
В п. 6 вказаної форми «Тендерна пропозиція» замовник визначив, що «Вартість пропозиції (зазначається без або у тому числі ПДВ): (вказати загальну вартість цифрами та прописом)».
У свою чергу, в п. 6 наданої ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» Тендерної пропозиції № 16/3 ТД від 26.02.2021 учасник зазначає, що вартість пропозиції: 4 334 442,46 грн (чотири мільйони триста тридцять чотири тисячі чотириста сорок дві грн 46 коп) з ПДВ.
Тобто, ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС», в порушення вимог Тендерної документації Замовника, не зазначено окремо суму ПДВ цифрами та прописом, що не відповідає формі «Тендерна пропозиція», яка надана Замовником у Додатку № 1 до Тендерної документації, де вказано про необхідність зазначення загальної назви цифрами та прописом.
Наведені обставини однозначно вказують на те, що тендерна пропозиція ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» не відповідає вимогам п. 6 Додатку № 1 до Тендерної документації, а відтак підлягає відхиленню.
3. Підпунктом 3.1 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, вимагається від Учасника подання в складі пропозиції інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х за останні 3 роки), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагентів, з якими укладено договори, їх код ЄДРПОУ, місцезнаходження; ГІІБ особи відповідальної за надання послуг (із зазначенням контактного номеру телефону); номер та дата укладеного договору; предмет договору; найменування та місцезнаходження об’єкта.
Також Учасник подає сканований оригінал або належним чином завірені копії договорів які вказані у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу III тендерної документації з обов’язковим наданням актів наданих послуг та сканованих оригіналів листів-відгуків від контрагентів, які вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу III тендерної документації, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
На виконання зазначених пунктів Тендерної документації, ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» у складі тендерної пропозиції надано відгук вих. № 102 від 09.03.2021 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», підписаний директором А.В. Туніком, в якому останній зазначає, що підприємство на даний момент не має жодних претензій по виконанню та взаєморозрахункам згідно невиконання або неналежного виконання компанію потенційним Замовникам.
Слід зазначити, що вищевказаний контрагент – ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», яке надало такий «позитивний відгук» про виконання робіт ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС», зареєстровано за тією ж адресою, що і Переможець даної закупівлі, а саме: 63512, Харківська обл., Чугуївський р-н., с. Кам’яна Яруга, вул. Харківська, буд. 65 Б, що підтверджується інформацію, розміщеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка наявна у відкритому доступі.
До того ж, директор ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» – Мишковець С.Ф., є колишнім співробітником ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» та регулярно з’являвся в тендерах, в яких учасником був сам контрагент – ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ».
Вищенаведені обставини дають підстави припускати про можливу взаємопов’язаність зазначених вище підприємств, а отже й про недостовірність інформації, викладеної ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» у відгуку вих. № 102 від 09.03.2021.
ІІІ. ОБГРУНТУВАННЯ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині цієї скарги, пропозиція Скаржника (як найбільш економічно вигідна) була неправомірно відхилена Замовником з формальних підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету № 50 від 17.03.2021 (які суперечать вимогам діючого законодавства), внаслідок чого, переможцем торгів було безпідставно обрано ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» (пропозиція якого взагалі не повинна була бути розглянута – з огляду на принцип черговості, а тим більше є такою, що не відповідає тендерній документації замовника, з наведених вище підстав).
В свою чергу, прийняття тендерним комітетом Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації спірних рішень (оформлених протоколами № 50 та № 51 від 17.03.2021) призвело до порушення права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції, та як наслідок цього, на визнання останнього переможцем проведеної процедури закупівлі.
ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК: Всі вищенаведені незаконні дії тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» та неправомірного визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» у процедурі закупівлі ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області).
Слід зазначити, що подана ТОВ «ДОРЕКС» тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною (за ціною), у зв’язку з чим Суб’єкт оскарження має всі законні підстави для визначення його переможцем цієї закупівлі з подальшим укладенням договору з Замовником.
В той же час, тендерна пропозиція ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС», яке визначено переможцем даної закупівлі, взагалі не повинна була розглядатись, а тим більше, така містить ряд грубих помилок та не містить всіх обов’язкових документів, передбачених Замовником, що підтверджує невідповідність такої пропозиції вимогам Тендерної документації, а відтак дані обставини у відповідності до приписів абз. 3 ч. 15 ст. 29 та абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - є підставою для її відхилення.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Ухвалити рішення про встановлення порушень, що допущені тендерним комітетом Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації при проведенні процедури відритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-008291-a.
3. Зобов’язати Замовника – Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» (код ЄДРПОУ 34892518) по процедурі закупівлі ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-008291-a, яке оформлено протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 50 від 17.03.2021.
4. Зобов’язати Замовника – Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» (код ЄДРПОУ 39558057) переможцем процедури відритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-008291-a, та намір укласти відповідний договір, яке оформлено протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 51 від 17.03.2021.
5. Зобов’язати Замовника – Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації відновити процедуру закупівлі ДК 021:2015 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Київській області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-008291-a, з моменту попереднього законного рішення Замовника.
Документи, на які йдеться посилання у даній скарзі, розміщенні в електронній системі закупівель «ProZorro» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-26-008291-a.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 50 від 17.03.2021.
3. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 51 від 17.03.2021.
Директор
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" |
4 225 098,80
UAH з ПДВ
|
4 202 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС |
4 334 442,46
UAH з ПДВ
|
4 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" |
4 455 204,00
UAH з ПДВ
|
4 455 204,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" #34892518 |
Відхилено |
4 202 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 17:22
|
ТОВ ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС #39558057 |
Переможець |
4 220 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2022 11:30
|
Додаткова угода № 3 від 30.03.2022_до договору 1-21_о.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:43
|
Додаткова угода № 2 від 28.12.2021_1-21_о.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:41
|
Додаткова угода № 2 від 28.12.2021_1-21_о.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:55
|
Додаткова угода № 2 від 28.12.2021_1-21_о_.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 17:05
|
Додаткова угода від 18.05.2021 № 1.PDF | зміни до договору |
18 травня 2021 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 11:21
|
Договір № 1-21_о від 29.04.2021.PDF | укладений |
30 квітня 2021 11:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 29.04.2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 29.04.2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 29.04.2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 29.04.2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 29.04.2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |