Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
858 726,00 UAH
UA-2021-02-26-008201-a ● cab9df758584415b8f369a0d45862b7b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 02541645 |
Місцезнаходження: | 50053, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, вул.Елістинська, 1л |
Контактна особа: |
Ольга Федорівна Будько +380970538696 kpgtlbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2021 15:55 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 12:13 |
Очікувана вартість: | 858 726,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 761,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації ,системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей (навчальний корпус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50053, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Елістинська, 1л
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 10:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 10:43 |
Додаток № 7 Схеми пожежної сигналізації навчальний корпус.zip | |
02 березня 2021 10:43 |
Додаток № 7 узгоджені кошториси.zip | |
02 березня 2021 10:43 |
Тендерна документація — Нова редакція.doc | |
02 березня 2021 10:43 |
Перелік змін.docx | |
26 лютого 2021 16:21 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).docx | |
26 лютого 2021 16:21 |
Тендерна документація.doc |
02 березня 2021 10:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2021 10:43 |
Додаток № 7 Схеми пожежної сигналізації навчальний корпус.zip
|
|||
02 березня 2021 10:43 |
Додаток № 7 узгоджені кошториси.zip
|
|||
02 березня 2021 10:43 |
Тендерна документація — Нова редакція.doc
|
|||
02 березня 2021 10:43 |
Перелік змін.docx
|
|||
26 лютого 2021 16:21 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).docx
|
|||
26 лютого 2021 16:21 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог ТД
Дата подання: 03 березня 2021 14:22
Дата відповіді: 04 березня 2021 12:21
Доброго дня, шановний Замовнику! Пунктом 2 Розділу V тендерної документації Замовником вимагається наявність власної вимірювальної електролабораторії (надається Свідоцтво технічної компетентності вимірювальної електролабораторії, щодо процесів вимірювань (в тому числі свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки). Чому можна надавати інформацію лише про ВЛАСНУ лабораторію? Ми маємо лабораторію за договором оренди, чи буде це підставою для відхилення нашої пропозиції у торгах? Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати цю дискримінаційну вимогу. Дякуємо заздалегідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виконання предмету закупівлі не передбачає залучення до його виконання суббідрядної організації.
Про пульт
Дата подання: 03 березня 2021 14:45
Дата відповіді: 04 березня 2021 12:19
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації у технічному завданні відсутній елемент послуги спостереження за системами пожежного захисту, дана закупівля стосується безпосередньо монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей. Послуга цілодобового спостереження за системами ПЗ має бути окремим предметом закупівлі. Просимо прибрати з тендерної документації вимогу щодо надання підтверджуючих документів стосовно наявності у Учасника ліцензії щодо спостерігання за системами протипожежного захисту (пульта пожежного спостерігання) згідно вимог ПКМУ від 23.11.2016 № 852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» п.22, п.23, п.24 Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту»; та прибрати надання Учасником гарантійного листа про підключення змонтованої системи пожежної сигналізації на об’єкті Замовника до власного пульта пожежного спостерігання та технічного обслуговування на строк до 31.12.2021. Та просимо розглянути можливість щодо підключення об"єкту до пульта спостереження обраного Учасником або Замовником, про що надати гарантію. Вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В наданомузапитанні Скаржник не пояснив чому дана вимога є дискримінаційною для нього та не зазначив яким чином порушено його права та законні інтереси.
Предметом закупівлі є «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управлінняевакуюванням людей на об’єкті».
Вимога щодо надання гарантійного листа від Учасника про підключення змонтованої системи пожежної сигналізації на об’єкті Замовника до власного пульта пожежного спостерігання та технічного обслуговування на строк до 31.12.2021 р. зумовлена специфікою установи (а саме - діючий об’єкт, із значним накопичуванням людей, об’єкт з масовим перебуванням людей) та пов’язаною з цим необхідністю підтримувати змонтовану систему в робочому стані до вводу її в експлуатацію, і відповідно, не є окремим видом надання послуг.
Згідно Настанови з підтримання експлуатаційної придатності. Системи протипожежного захисту. ДСТУ 9047:2020 (стандарт установлює вимоги до виконання робіт, пов’язаних з уведенням в експлуатацію, оцінкою відповідності, експлуатуванням та виведенням з експлуатації систем протипожежного захисту та функціонально пов’язаних із системою протипожежного захисту інженерних систем та технологічного обладнання. Прийнято та надано чинності: наказ ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.09.2020 № 232 з 2021-01-01):
- п.4.2. Підготування до експлуатування. Введення в експлуатацію містить:
а) підготовчі роботи, які включають тестування системи протипожежного захисту і інженерних систем та технологічного обладнання у цілому чи окремих її компонентів;
б) приймання:
- оцінку відповідності змонтованої системи протипожежного захисту та технічного обслуговування для доведення їх роботоздатності і відповідності проектним рішенням;
- перевіряння виконання вимог п.4.2. а);
- оформлення акта підтвердження відповідності системи протипожежного захисту та технічного обслуговування та акта приймання в експлуатацію (див. п.4.2.1 б)) та в) із зазначенням строку експлуатування;
- переведення системи протипожежного захисту у режим проектної готовності до початку експлуатування;
в) закріплення системи протипожежного захисту та технічного обслуговування за відповідним підрозділом:
- організацію підтримання експлуатаційної придатності.
У відповідності до вимог «Правил пожежної безпеки в Україні (НАПБ А.01.001-2014):Розділ 1.
п. 2. Ці Правила є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування (далі - підприємства), громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.
п. 4. Пожежна безпека повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних заходів та технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж.
Враховуючи викладене, вимога щодо надання гарантійного листа про підключення змонтованої системи пожежної сигналізації на об’єкті Замовника до власного пульта пожежного спостерігання та технічного обслуговування на строк до 31.12.2021 р є такою, що відповідає чинному законодавству та є обов’язковою до виконання.
Предметом закупівлі є «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управлінняевакуюванням людей на об’єкті».
Вимога щодо надання гарантійного листа від Учасника про підключення змонтованої системи пожежної сигналізації на об’єкті Замовника до власного пульта пожежного спостерігання та технічного обслуговування на строк до 31.12.2021 р. зумовлена специфікою установи (а саме - діючий об’єкт, із значним накопичуванням людей, об’єкт з масовим перебуванням людей) та пов’язаною з цим необхідністю підтримувати змонтовану систему в робочому стані до вводу її в експлуатацію, і відповідно, не є окремим видом надання послуг.
Згідно Настанови з підтримання експлуатаційної придатності. Системи протипожежного захисту. ДСТУ 9047:2020 (стандарт установлює вимоги до виконання робіт, пов’язаних з уведенням в експлуатацію, оцінкою відповідності, експлуатуванням та виведенням з експлуатації систем протипожежного захисту та функціонально пов’язаних із системою протипожежного захисту інженерних систем та технологічного обладнання. Прийнято та надано чинності: наказ ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.09.2020 № 232 з 2021-01-01):
- п.4.2. Підготування до експлуатування. Введення в експлуатацію містить:
а) підготовчі роботи, які включають тестування системи протипожежного захисту і інженерних систем та технологічного обладнання у цілому чи окремих її компонентів;
б) приймання:
- оцінку відповідності змонтованої системи протипожежного захисту та технічного обслуговування для доведення їх роботоздатності і відповідності проектним рішенням;
- перевіряння виконання вимог п.4.2. а);
- оформлення акта підтвердження відповідності системи протипожежного захисту та технічного обслуговування та акта приймання в експлуатацію (див. п.4.2.1 б)) та в) із зазначенням строку експлуатування;
- переведення системи протипожежного захисту у режим проектної готовності до початку експлуатування;
в) закріплення системи протипожежного захисту та технічного обслуговування за відповідним підрозділом:
- організацію підтримання експлуатаційної придатності.
У відповідності до вимог «Правил пожежної безпеки в Україні (НАПБ А.01.001-2014):Розділ 1.
п. 2. Ці Правила є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування (далі - підприємства), громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.
п. 4. Пожежна безпека повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних заходів та технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж.
Враховуючи викладене, вимога щодо надання гарантійного листа про підключення змонтованої системи пожежної сигналізації на об’єкті Замовника до власного пульта пожежного спостерігання та технічного обслуговування на строк до 31.12.2021 р є такою, що відповідає чинному законодавству та є обов’язковою до виконання.
висновок психофізіологічної експертизи
Дата подання: 03 березня 2021 14:45
Дата відповіді: 04 березня 2021 12:10
У тендерній документації міститься вимога: "На виконавців робіт (електромонтера ОПС, налагоджувальникаКВПтаА), що будуть задіяні у наданні послуг: висновок психофізіологічної експертизи (п.4, п.5. ДНАОП 0.03-8.06-94 «Про затвердження переліку робіт, де є потреба у професійному доборі»; ст.5 ЗУ «Про охорону праці»);"
Стаття 5 Закону України "Про охорону праці" в контексті права на охорону праці під час укладання трудового договору визначає, що працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
На виконання цього закону Міністерство охорони здоров’я України та Державний комітет України по нагляду за охороною праці спільним наказом від 23.09.1994 р. №263/121, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.01.1995 р. №18/554 (із змінами і доповненнями, внесеними спільним наказом МОЗ України і Держнаглядохоронпраці від 06.06.1995 р. №102/85) затверджено Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі.
Аналізуючи зміст вищенаведених норм Закону України "Про охорону праці", потрібно відмітити два види робіт, які потребують наявність висновку психофізіологічної експертизи, а саме роботи підвищеної небезпеки та роботи, що потребують професійного добору.
Державний комітет України по нагляду за охороною праці наказом від 26.01.2005 р. №15, зареєстровано Міністерстві юстиції України 15.02.2005 р. за №231/10511, затвердив Перелік робіт з підвищеною небезпекою.
У додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. №1107, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 р. №48) визначено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, а саме:
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху.
3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
6. Підземні та відкриті гірничі роботи.
При наданні послуг, які Ви закуповуєте не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. №1107, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 р. №48).
У зв’язку з тим, що роботи підвищеної небезпеки виконуватись не будуть та потреби у професійному доборі не існує, то і не має потреби у Замовника вимагати від учасників закупівлі - висновки психофізіологічної експертизи.
Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Діючим законодавством, а саме Законом України "Про охорону праці" розділ ІІ, стаття 5 визначено "До виконання робітпідвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи."
Діючим законодавством, а саме НПАОП 0.00-4.12-2005 затверджено «Перелік робіт з підвищеною небезпекою» (далі -Перелік). Під час надання послуг з предмету закупівлі будуть виконуватись роботи підвищеної небезпеки, визначені п.11 та п.94 Переліку:
П. 11. Роботи, пов'язані з технічним обслуговуванням вибухонебезпечних виробництв, цехів, дільниць, об'єктів, засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння.
П. 94. Роботи верхолазні та на висоті.
Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі визначено ДНАОП 0.03-8.06-94 «Про затвердження переліку робіт, де є потреба у професійному доборі» (затверджено наказом МОЗ Держпраці від 23.09.94 №263/121). Даним переліком зазначено:
п.4. Роботи на висоті, верхолазні роботи, роботи пов’язані з підйомом на висоту;
п.5. Роботи по обслуговуванню діючої електроустановки напругою до і вище 1000 В та виконання в них оперативних переключень, налагоджувальних, монтажних робіт та високовольтних випробувань, роботи під напругою в електроустановках до і вище 1000 В, роботи пов’язані з діючим енергетичним обладнанням.
Таким чином, під час надання послуги з предмету закупівлі (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) будуть виконуватись роботи підвищеної небезпеки та ті, що потребують професійного добору. Відповідно, до таких робіт повинні бути залучені особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
Виконавцями вищезазначених робіт з підвищеною небезпекою (п.15. Кадрові вимоги. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджено ПКМУ від 23.11.2016 № 852) є: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду.
«Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій» затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я від 21.05.2007 № 246, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23.07.2007 за №846/14113, розроблений на виконаннястатті 17 Закону України "Про охоронупраці" (2694-12), визначає процедуру проведенняобов’язкового попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягомтрудовоїдіяльності) медичнихоглядівпрацівників, зайнятих на важких роботах, роботах ізшкідливимичинебезпечнимиумовамипраціабо таких, де є потреба у професійномудоборі, а саме:
-п.1.2. Порядок призначений для: працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та осіб віком до 21 року підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, виду економічної діяльності та їх філій, інших відокремлених підрозділів; фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які відповідно до законодавства використовують найману працю (далі - роботодавці); осіб, які забезпечують себе роботою самостійно; закладів державної санітарно-епідеміологічної служби; закладів охорони здоров'я, військово-лікарських та відповідних комісій міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які здійснюють медичні огляди працівників, спеціалізованих закладів охорони здоров'я, які мають право встановлювати діагноз щодо професійних захворювань, кафедр та курсів професійних захворювань вищих медичних навчальних закладів III - IV рівнів акредитації (далі - заклади охорони здоров'я); робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - робочі органи виконавчої дирекції Фонду).
-п.1.3. Обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року.
-п.2.6. Періодичність проведення медичних оглядів, фах лікарів, які беруть участь у їх проведенні, перелік необхідних лабораторних, функціональних та інших досліджень, медичні протипоказання допуску до виконання робіт, пов'язані із впливом виробничих факторів, визначені в Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов'язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 (це: п.6.1.1. Підняття та ручне переміщення вантажу до 5 кг.; п.6.1.2.3. Періодичне тримання вантажу (деталей, інструменту тощо); п.6.1.3. Зовнішнє динамічне навантаження з переважною участю м’язів рук, тулуба та ніг; п.5.3.1. Локальна вібрація; п.5.4. Виробничий шум),
та Переліку робіт, для виконанні яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 5 (це: п.1. Роботи на висоті, роботи пов’язані з підійманням на висоту та п.2. електротехнічний персонал, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму і 110 В постійного струму, а також монтажні та налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках).
-п. 2.13. Працівники, зайняті на роботах, що потребують професійного добору, повинні надати Комісії, яка проводить медичний огляд, висновок психофізіологічної експертизи.
На підставі п.3.6. наказу МОЗ від 21.05.2007 № 246 роботодавець відсторонює від роботи працівників, які не пройшли в установлений термін медичні огляди, та не допускає до роботи працівників, яким за медичним висновком така робота протипоказана за станом здоров'я.
Згідно ст. 24. Кодексу законів про працю України забороняється укладення трудового договору з громадянином, якому за медичним висновком запропонована робота протипоказана за станом здоров'я.
Вимога Скаржника щодо необов’язковості проходження працівниками психофізіологічної експертизи є суб’єктивною думкою, що не має законодавчого підґрунтя.
Вимога Замовника щодо надання учасниками висновків психофізіологічної експертизи та інших медичних довідок на осіб, що будуть залучені до виконання робіт, не дискримінаційна, а є такою, що відповідає чинному законодавству України з охорони праці та обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які виконують роботи підвищеної небезпеки (в тому числі під час надання послуг, аналогічних предмету закупівлі).
Діючим законодавством, а саме НПАОП 0.00-4.12-2005 затверджено «Перелік робіт з підвищеною небезпекою» (далі -Перелік). Під час надання послуг з предмету закупівлі будуть виконуватись роботи підвищеної небезпеки, визначені п.11 та п.94 Переліку:
П. 11. Роботи, пов'язані з технічним обслуговуванням вибухонебезпечних виробництв, цехів, дільниць, об'єктів, засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння.
П. 94. Роботи верхолазні та на висоті.
Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі визначено ДНАОП 0.03-8.06-94 «Про затвердження переліку робіт, де є потреба у професійному доборі» (затверджено наказом МОЗ Держпраці від 23.09.94 №263/121). Даним переліком зазначено:
п.4. Роботи на висоті, верхолазні роботи, роботи пов’язані з підйомом на висоту;
п.5. Роботи по обслуговуванню діючої електроустановки напругою до і вище 1000 В та виконання в них оперативних переключень, налагоджувальних, монтажних робіт та високовольтних випробувань, роботи під напругою в електроустановках до і вище 1000 В, роботи пов’язані з діючим енергетичним обладнанням.
Таким чином, під час надання послуги з предмету закупівлі (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) будуть виконуватись роботи підвищеної небезпеки та ті, що потребують професійного добору. Відповідно, до таких робіт повинні бути залучені особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
Виконавцями вищезазначених робіт з підвищеною небезпекою (п.15. Кадрові вимоги. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджено ПКМУ від 23.11.2016 № 852) є: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду.
«Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій» затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я від 21.05.2007 № 246, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23.07.2007 за №846/14113, розроблений на виконаннястатті 17 Закону України "Про охоронупраці" (2694-12), визначає процедуру проведенняобов’язкового попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягомтрудовоїдіяльності) медичнихоглядівпрацівників, зайнятих на важких роботах, роботах ізшкідливимичинебезпечнимиумовамипраціабо таких, де є потреба у професійномудоборі, а саме:
-п.1.2. Порядок призначений для: працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та осіб віком до 21 року підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, виду економічної діяльності та їх філій, інших відокремлених підрозділів; фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які відповідно до законодавства використовують найману працю (далі - роботодавці); осіб, які забезпечують себе роботою самостійно; закладів державної санітарно-епідеміологічної служби; закладів охорони здоров'я, військово-лікарських та відповідних комісій міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які здійснюють медичні огляди працівників, спеціалізованих закладів охорони здоров'я, які мають право встановлювати діагноз щодо професійних захворювань, кафедр та курсів професійних захворювань вищих медичних навчальних закладів III - IV рівнів акредитації (далі - заклади охорони здоров'я); робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - робочі органи виконавчої дирекції Фонду).
-п.1.3. Обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року.
-п.2.6. Періодичність проведення медичних оглядів, фах лікарів, які беруть участь у їх проведенні, перелік необхідних лабораторних, функціональних та інших досліджень, медичні протипоказання допуску до виконання робіт, пов'язані із впливом виробничих факторів, визначені в Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов'язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 (це: п.6.1.1. Підняття та ручне переміщення вантажу до 5 кг.; п.6.1.2.3. Періодичне тримання вантажу (деталей, інструменту тощо); п.6.1.3. Зовнішнє динамічне навантаження з переважною участю м’язів рук, тулуба та ніг; п.5.3.1. Локальна вібрація; п.5.4. Виробничий шум),
та Переліку робіт, для виконанні яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 5 (це: п.1. Роботи на висоті, роботи пов’язані з підійманням на висоту та п.2. електротехнічний персонал, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму і 110 В постійного струму, а також монтажні та налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках).
-п. 2.13. Працівники, зайняті на роботах, що потребують професійного добору, повинні надати Комісії, яка проводить медичний огляд, висновок психофізіологічної експертизи.
На підставі п.3.6. наказу МОЗ від 21.05.2007 № 246 роботодавець відсторонює від роботи працівників, які не пройшли в установлений термін медичні огляди, та не допускає до роботи працівників, яким за медичним висновком така робота протипоказана за станом здоров'я.
Згідно ст. 24. Кодексу законів про працю України забороняється укладення трудового договору з громадянином, якому за медичним висновком запропонована робота протипоказана за станом здоров'я.
Вимога Скаржника щодо необов’язковості проходження працівниками психофізіологічної експертизи є суб’єктивною думкою, що не має законодавчого підґрунтя.
Вимога Замовника щодо надання учасниками висновків психофізіологічної експертизи та інших медичних довідок на осіб, що будуть залучені до виконання робіт, не дискримінаційна, а є такою, що відповідає чинному законодавству України з охорони праці та обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які виконують роботи підвищеної небезпеки (в тому числі під час надання послуг, аналогічних предмету закупівлі).
Офіс
Дата подання: 03 березня 2021 14:53
Дата відповіді: 04 березня 2021 12:11
У тендерній документації міститься вимога: "У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника та використовується по договору суборенди - надати підтверджуючи документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень."
Надайте пояснення, яке відношення суборендар має до власника приміщення? Договір суборенди укладається між суборендарем та орендодавцем, власник приміщення не приймає участі у вказаних договірних відносинах. Просимо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» визначено:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Для підтвердження наявності обладнання, матеріальної бази та технологій Замовник просить надати учасників довідку, складену у довільній формі, у якій зазначається інформація щодо наявності у Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності Учасника чи така, що використовується Учасником на договірних засадах. Одночасно Замовник просить надати учасників для документального підтвердження наявності офісу та / або складських / виробничих приміщень, у складі своєї тендерної пропозиції Договір оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2021р. У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника та використовується по договору суборенди - надати підтверджуючи документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень. У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення є власністю Учасника – надати підтверджуючи документи на право власності офісу та / або складських/ виробничих приміщень.
Таким чином, вимога щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій встановлена відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначаємо, що надання послуг з предмету закупівлі (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) регламентується «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими постановою КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р. (далі- Ліцензійні умови).
Пунктом 6 Ліцензійних умов визначено: «ліцензіат зобов’язанийзабезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.»
Додаток 2 до Ліцензійних умов «ВІДОМОСТІ про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження заявленого виду господарської діяльності», - вимагається документ, що підтверджує право власності або користування, на підставі якого дозволено експлуатувати, використовувати за призначенням приміщення.
Тобто, умови отримання ліцензії передбачають наявністьадміністративного приміщення та матеріально-технічної бази для ведення господарчої діяльності. Відповідно, дана вимога не може вважатися дискримінаційною для суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у відповідності до Ліцензійних вимог.
Встановлюючи вимогу щодо документального підтвердження наявності офісу та / або складських / виробничих приміщень терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2021р. та надання підтверджуючих документів щодо власності приміщень, Замовник не лобіює інтереси конкретного учасника, а навпаки бажає бути впевненим в тому, що переможець відкритих торгів спроможній надати послугу з предмету закупівлі у повному обсязі, належної якості та у відповідності з вимогами Ліцензійних умов.
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Для підтвердження наявності обладнання, матеріальної бази та технологій Замовник просить надати учасників довідку, складену у довільній формі, у якій зазначається інформація щодо наявності у Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності Учасника чи така, що використовується Учасником на договірних засадах. Одночасно Замовник просить надати учасників для документального підтвердження наявності офісу та / або складських / виробничих приміщень, у складі своєї тендерної пропозиції Договір оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2021р. У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника та використовується по договору суборенди - надати підтверджуючи документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень. У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення є власністю Учасника – надати підтверджуючи документи на право власності офісу та / або складських/ виробничих приміщень.
Таким чином, вимога щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій встановлена відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначаємо, що надання послуг з предмету закупівлі (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) регламентується «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими постановою КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р. (далі- Ліцензійні умови).
Пунктом 6 Ліцензійних умов визначено: «ліцензіат зобов’язанийзабезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.»
Додаток 2 до Ліцензійних умов «ВІДОМОСТІ про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження заявленого виду господарської діяльності», - вимагається документ, що підтверджує право власності або користування, на підставі якого дозволено експлуатувати, використовувати за призначенням приміщення.
Тобто, умови отримання ліцензії передбачають наявністьадміністративного приміщення та матеріально-технічної бази для ведення господарчої діяльності. Відповідно, дана вимога не може вважатися дискримінаційною для суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у відповідності до Ліцензійних вимог.
Встановлюючи вимогу щодо документального підтвердження наявності офісу та / або складських / виробничих приміщень терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2021р. та надання підтверджуючих документів щодо власності приміщень, Замовник не лобіює інтереси конкретного учасника, а навпаки бажає бути впевненим в тому, що переможець відкритих торгів спроможній надати послугу з предмету закупівлі у повному обсязі, належної якості та у відповідності з вимогами Ліцензійних умов.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
849 996,83
UAH з ПДВ
|
849 996,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" |
855 000,00
UAH з ПДВ
|
855 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Переможець |
849 996,83
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 13:45
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 16 березня 2021 13:45
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
849 996,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 13:38
|
Договір 024.PDF | укладений |
30 березня 2021 13:36
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 червня 2021 14:34
|
849 996,83 UAH | UA548201720344280006062000362 КПГТЛ |
UA273052990000026005060368177 ТОВ "ДНIПР.СПЕЦIАЛIЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ |
Оплачений |