Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (Поточний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша гімназія Долинської міської ради»» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Кропивницького району Кіровоградської області)
Очікувана вартість
95 369,00 UAH
UA-2021-02-26-007671-a ● 18ed6d1a356a4dbb8c55f094fcef64a4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44008915 |
Місцезнаходження: | 28500, Україна , Кіровоградська обл., місто Долинська, вул.Центральна, будинок 139 |
Контактна особа: |
Звіздовська Людмила Анатоліївна +380523420092 dolin_vo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 95 369,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 953,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*
1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Звіздовська Людмила Анатоліївна, начальник відділу по роботі із закладами освіти управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Поточний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша гімназія Долинської міської ради»» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Кропивницького району Кіровоградської області.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код послуг, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи».
10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Визначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. 30-річчя Перемоги, буд. 64, с. Новогригорівка Перша, Кропивницький р-н. Кіровоградська обл., 28522
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.05.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 95 369,00 грн. (дев’яносто п’ять тисяч триста шістдесят дев’ять грн. 00 коп.).
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міської територіальної громади.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 953,69 грн. (дев’ятсот п’ятдесят три грн. 69 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «04» березня 2021 року час 00:00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «10» березня 2021 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (Поточний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша гімназія Долинської міської ради»» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Кропивницького району Кіровоградської області) та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Розгорнути
Згорнути
про проведення спрощеної закупівлі*
1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Звіздовська Людмила Анатоліївна, начальник відділу по роботі із закладами освіти управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Поточний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша гімназія Долинської міської ради»» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Кропивницького району Кіровоградської області.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код послуг, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи».
10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Визначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. 30-річчя Перемоги, буд. 64, с. Новогригорівка Перша, Кропивницький р-н. Кіровоградська обл., 28522
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.05.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 95 369,00 грн. (дев’яносто п’ять тисяч триста шістдесят дев’ять грн. 00 коп.).
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міської територіальної громади.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 953,69 грн. (дев’ятсот п’ятдесят три грн. 69 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «04» березня 2021 року час 00:00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «10» березня 2021 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (Поточний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша гімназія Долинської міської ради»» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Кропивницького району Кіровоградської області) та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша гімназія Долинської міської ради»» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Кропивницького району Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28522, Україна, Кіровоградська область, с. Новогригорівка Перша, Кропивницький р-н, вул. 30-річчя Перемоги, буд. 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 15:25 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi_через_електронну_систему_закупiвел__PROZORRO.doc | |
26 лютого 2021 15:25 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi_(вимоги).doc | |
26 лютого 2021 15:25 |
Додаток_5_-_Пропозицiя.doc | |
26 лютого 2021 15:25 |
Додаток_4_-_Iнформацiйна_довiдка.doc | |
26 лютого 2021 15:25 |
Додаток_3_-_Квалiфiкацiйнi_вимоги.doc | |
26 лютого 2021 15:25 |
Додаток_2_-_Проект_Договору.doc | |
26 лютого 2021 15:25 |
Додаток_1__Технiчна__специфiкацiя.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Центральна дорожня служба #42292588 |
Переможець |
90 486,84
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 13:38
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
23 березня 2021 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 14:52
|
договір№14-21.pdf | укладений |
17 березня 2021 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під час укладання договору №14/21 від 17.03.2021 року в тексті було допущено технічні помилку, тому в подальшому в тексті договору та його додатках всі слова «робота, робіт» читати як «послуги, послуга» та вважати правильним. |
Номер договору про закупівлю: | 14/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |