Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (Поточний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша гімназія Долинської міської ради»» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Кропивницького району Кіровоградської області)
Очікувана вартість
95 369,00 UAH
UA-2021-02-26-007671-a 18ed6d1a356a4dbb8c55f094fcef64a4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Звіздовська Людмила Анатоліївна

+380523420092 dolin_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44008915
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., місто Долинська, вул.Центральна, будинок 139
Контактна особа: Звіздовська Людмила Анатоліївна
+380523420092
dolin_vo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 95 369,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 953,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*

1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Звіздовська Людмила Анатоліївна, начальник відділу по роботі із закладами освіти управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Поточний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша гімназія Долинської міської ради»» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Кропивницького району Кіровоградської області.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код послуг, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи».
10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Визначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. 30-річчя Перемоги, буд. 64, с. Новогригорівка Перша, Кропивницький р-н. Кіровоградська обл., 28522
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.05.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 95 369,00 грн. (дев’яносто п’ять тисяч триста шістдесят дев’ять грн. 00 коп.).
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міської територіальної громади.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 953,69 грн. (дев’ятсот п’ятдесят три грн. 69 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «04» березня 2021 року час 00:00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «10» березня 2021 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.

*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (Поточний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша гімназія Долинської міської ради»» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Кропивницького району Кіровоградської області) та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша гімназія Долинської міської ради»» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Кропивницького району Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28522, Україна, Кіровоградська область, с. Новогригорівка Перша, Кропивницький р-н, вул. 30-річчя Перемоги, буд. 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Центральна дорожня служба 90 486,84
UAH з ПДВ
90 486,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 22:09
Електронний підпис
09 березня 2021 22:08
11. Інші листи_ довідки.pdf
09 березня 2021 22:08
10. Технічне завдання.pdf
09 березня 2021 22:08
9. Проект Договору.pdf
09 березня 2021 22:08
8. Статут.pdf
09 березня 2021 22:08
6. Інформаційна довідка.pdf
09 березня 2021 22:08
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Центральна дорожня служба

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Центральна дорожня служба
#42292588
Переможець 90 486,84
UAH з ПДВ
12 березня 2021 13:30

Документи

12 березня 2021 13:30
Електронний підпис
12 березня 2021 11:35
Рішення 87 ремонт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Центральна дорожня служба
#42292588
90 486,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 13:30
Електронний підпис
12 березня 2021 11:35
Рішення 87 ремонт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 13:38
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 березня 2021 13:36
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 14:52
договір№14-21.pdf укладений
17 березня 2021 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час укладання договору №14/21 від 17.03.2021 року в тексті було допущено технічні помилку, тому в подальшому в тексті договору та його додатках всі слова «робота, робіт» читати як «послуги, послуга» та вважати правильним.
Номер договору про закупівлю: 14/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML