Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір ксероксний А4
Очікувана вартість
2 200,00 UAH
UA-2021-02-26-007517-a 1d383f83beb54c9aad7ff364c7da6f67
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Яковенко

+380990342749 ludmvokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Людмила Яковенко
+380990342749
ludmvokmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 15:15
Початок аукціону: 15 березня 2021 14:29
Очікувана вартість: 2 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 пачка
Папір ксероксний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Купянськ, вул.Харківська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування відповідних грошових коштів на рахунок «Постачальника» в установі банку, протягом 7 (семи) банківських днів Покупцем Товару після підписання видаткової накладної, яка підтверджує прийняття Товару Покупцем. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 (семи) банківських днів з дати отримання «Покупцем» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, при цьому штрафні санкції до Покупця при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 15:18
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ папір А4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 2 100,00
UAH з ПДВ
1 979,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОТКОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 040,00
UAH з ПДВ
1 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 09:10
код.pdf
10 березня 2021 09:10
Проект Договору .pdf
10 березня 2021 09:10
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2021 09:10
Опис предмету.pdf
10 березня 2021 09:10
Паспорт+код.pdf
10 березня 2021 09:10
Специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП КОТКОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3395906995
Переможець 1 979,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 13:28

Документи

18 березня 2021 13:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3395906995
1 979,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 13:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 15:36
ДУ 2 до Договору 86.PDF зміни до договору
26 березня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 09:26
ДУ 1 до Договору 86.PDF зміни до договору
25 березня 2021 09:26
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 09:11
Договір 86.PDF укладений
25 березня 2021 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти розділ 5 п.5.1 Договору на поставку товару№86 від 24.03.2021 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: № 86
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.12.1 розділу 12 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: № 86
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 979,00
UAH