Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою частини паркової зони (укладка тротуарної плитки з бордюрами) в смт Царичанка Дніпропетровської області
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2021-02-26-006051-a c9682e35524e489c856c7ae30504de8c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Демченко

+380569032753 tsarichanka.rada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Царичанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41050131
Місцезнаходження: 51000, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Царичанка, Вул. 14 Гвардійської дивізії, 10
Контактна особа: Наталія Демченко
+380569032753
tsarichanka.rada@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 14:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 14:10
Початок аукціону: 16 березня 2021 13:02
Очікувана вартість: 155 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


*У разі надання пропозиції учасником - неплатником ПДВ то такі пропозиції надають без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з благоустрою частини паркової зони (укладка тротуарної плитки з бордюрами) в смт Царичанка Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смтЦаричанка, вул.14 Гвардійської дивізії,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233253-7 — Влаштування тротуарного покриття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 10 календарних днів після підписання Замовником та Виконавцем актів здачі-прийняття наданих послуг у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 14:20
Додаток №4.docx
26 лютого 2021 14:13
Оголошення.doc
26 лютого 2021 14:13
Додаток 3 (проект договору).docx
26 лютого 2021 14:13
Додаток 1 (підсумкова відомість).xls
26 лютого 2021 14:13
Додаток 1 (дефектний акт).xls
26 лютого 2021 14:13
Додаток №2.docx
26 лютого 2021 14:13
Додаток 1 (локальний кошторис).xls
26 лютого 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 14:20
Додаток №4.docx
26 лютого 2021 14:13
Додаток №4.docx
26 лютого 2021 14:13
Оголошення.doc
26 лютого 2021 14:13
Додаток 3 (проект договору).docx
26 лютого 2021 14:13
Додаток 1 (підсумкова відомість).xls
26 лютого 2021 14:13
Додаток 1 (дефектний акт).xls
26 лютого 2021 14:13
Додаток №2.docx
26 лютого 2021 14:13
Додаток 1 (локальний кошторис).xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог
Дата подання: 01 березня 2021 10:36
Дата відповіді: 01 березня 2021 10:58
Шановний Замовнику, прошу повідомити який перелік документів необхідно подати учаснику для виконання кваліфікаційних вимог, згідно Додатку №4 до Оголошення по наступним пунктам: 1. П. 6. Кошторисна документація. Які документи необхідно подати відповідно до даної вимоги? 2. П. 7. Відповідність виконання технічному завданню. Яким чином учасник повинен підтвердити дану вимогу, подати довідку чи який документ? 3. П. 8. 8. Лист - згода на обробку персональних даних. Даний лист повинен бути складений від імені учасника, чи посадової/уповноваженої особи учасника? 4. П. 12. Проєкт договору заповнений та підписаний. Проект договору повинен бути заповнений зі сторони учасника? Якщо необхідно завовнювати відомості щодо замовника та його реквізити, прошу їх надати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кошторисна документація - мається на увазі розрахунок витрат на роботи описані в Додатку 1 до оголошення (згідно локального кошториса 2-1-1) та розрахунок вартості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій згідно Додатку 1 (підсумкової відомості ресурсів поставки підрядника). Стосовно відповідності технічному завданню - подати довідку в довільній формі. Лист -згода на обробку персональних даних від імені посадової/уповноваженої особи учасника. Проект договору повинен бути заповнений зі сторони учасника.
Акт огляду
Дата подання: 01 березня 2021 10:42
Дата відповіді: 01 березня 2021 11:05
Представником учасника був оглянутий об'єкт робіт датою до оголошення даної закупівлі та складено Акт огляду об`єкту з посиланням на процедуру закупівлі UA-2021-02-22-002479-b по цьому ж об'єкту робіт, яка була скасована Замовником. Чи буде такий Акт огляду об`єкту чинним по даній закупівлі? Чи потрібно оформляти новий Акт огляду об`єкту?
Відповідь: Такий акт огляду буде чинним але посилання буде на закупівлю UA-2021-02-26-006051-a
Акт огляду
Дата подання: 01 березня 2021 11:26
Дата відповіді: 01 березня 2021 11:34
Об'єкт оглянуто датою до відміни попередньої закупівлі і оголошення даної. Зміст акту огляду об’єкта наступний: "Даним актом підтверджуємо огляд об’єкту за предметом процедури спрощеної закупівлі UA-2021-02-22-002479-b «Послуги з благоустрою частини паркової зони (укладка тротуарної плитки з бордюрами) в смт. Царичанка Дніпропетровської області» представником...." Тобто назва закупівлі відповідає назві даної закупівлі, а посилання на номер - відміненої закупівлі. Для оформлення нового акту огляду з актуальним посиланням на закупівлю потрібно знову виїжджати до смт. Царичанка. Прошу надати можливість подати у складі пропозиції акт огляду з посиланням на відмінену процедуру і надати у складі пропозиції лист-пояснення щодо даної обставини
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Подавайте разом із листом - поясненням.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК АРАКС" 149 892,52
UAH з ПДВ
149 892,52
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будекспрес" 152 574,00
UAH з ПДВ
152 574,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 09:12
Електронний підпис
10 березня 2021 09:11
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2021 09:11
Стутут_опис.pdf
10 березня 2021 09:11
Статут.pdf
10 березня 2021 09:11
Рішення учасника.pdf
10 березня 2021 09:11
Проект договору.pdf
10 березня 2021 09:11
Наказ призначення.pdf
10 березня 2021 09:11
Договір 94.pdf
10 березня 2021 09:11
Договір 94_Відгук.pdf
10 березня 2021 09:11
Довідки та листи.pdf
10 березня 2021 09:11
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 березня 2021 09:11
Акт огляду.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 11:08
Електронний підпис
05 березня 2021 11:07
14. Гарантійний лист.pdf
05 березня 2021 11:07
13. Акт огляду.pdf
05 березня 2021 11:07
11. Лист-згода деф. акту.pdf
05 березня 2021 11:07
10. Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2021 11:07
9. Аналогічний договір.pdf
05 березня 2021 11:07
6. Кошторис.pdf
05 березня 2021 11:07
4. Витяг з ЄДР.pdf
05 березня 2021 11:07
2. Статут ПП Будекспрес.pdf
05 березня 2021 11:07
1. Наказ про призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК АРАКС"

ПП "Будекспрес"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК АРАКС"
#41954829
Переможець 149 892,52
UAH з ПДВ
19 березня 2021 10:44

Документи

19 березня 2021 10:44
Електронний підпис
19 березня 2021 10:43
протокол №36.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК АРАКС"
#41954829
149 892,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2021 10:44
Електронний підпис
19 березня 2021 10:43
протокол №36.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 09:08
додаткова угода.pdf зміни до договору
06 липня 2021 09:05
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 09:12
scaned_document-9-09-27.pdf укладений
30 березня 2021 09:12

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 липня 2021 16:55
149 892,52 UAH UA028201720344280006000098323
Виконком Царичанської селищної ради
UA593808050000000026009597028
ТОВ "БК АРАКС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 149 892,52
UAH (в тому числі ПДВ 24 982,08 UAH)