Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкарські послуги (персоналізація посвідчень з безконтактним електронним носієм працівників Міністерства юстиції України), 79810000-5, друкарські послуги, ДК 021:2015
Очікувана вартість
25 025,00 UAH
UA-2021-02-26-005225-a 80ca7675f64447a5a527a91868920ae9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Титаренко

+380442711767 m.tytarenko@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Марина Титаренко
+380442711767
m.tytarenko@minjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Технічні, якісні та кількісні характеристики:
Друкарські послуги (персоналізація посвідчень з безконтактним електронним носієм працівників Міністерства юстиції України) – 550 шт.
Персоналізація посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку з лицевого та зворотнього боків – 2 кадри фарбувальної стрічки для повнокольорового друку. Ламінація посвідчення здійснюється з лицевого боку – 1 кадр стрічки ламінації.
З лицьового боку посвідчення зазначається така інформація:
у лівій частині відтворюється кольоровий відцифрований образ обличчя особи, якій надається посвідчення, розміром 2,5 х 3,15 сантиметра;
у правій частині послідовно згори донизу:
- прізвище, ім’я та по батькові особи, якій надається посвідчення, державною мовою (прізвище - великими літерами шрифтом Arial від 10 до 12,5 пункта; ім’я та по батькові - шрифтом Arial від 10 до 12,5 пункта), максимальна кількість рядків з прізвищем - два, з ім’ям та по батькові - два;
- найменування посади особи, якій надається посвідчення, державною мовою шрифтом Arial мінімум 8 пунктів, максимальна кількість рядків - шість;
- слова “Дата видачі” та сама дата видачі зазначаються шрифтом Arial 6 пунктів, кількість рядків - один; дні та місяці - двома цифрами (від одиниці до дев’яти попереду ставиться нуль), між якими ставиться крапка, роки - чотирма цифрами, яким передує крапка.
Із зворотного боку посвідчення шрифтом Arial та державною мовою зазначається МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Друкарські послуги (персоналізація посвідчень з безконтактним електронним носієм працівників Міністерства юстиції України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ю. Іллєнка, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  24 грудня 2021
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 лютого 2021 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ"
#41220556
Переможець 24 915,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2021 13:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 15:38
звіт про укладання 79810000-5, друкарські послуги ( Ген. дер. ДКВС).pdf укладений
17 січня 2022 15:35
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 13:28
Звіт про укладання договору 79810000-5.pdf укладений
26 лютого 2021 13:28
Договір персоналізація посвідчень 79810000-5 ДКВС.pdf укладений
26 лютого 2021 13:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 892,40
UAH (в тому числі ПДВ 815,40 UAH)