Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4 IQ Economy + 500 л., Словаччина
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2021-02-26-005073-b b08001f75aa8418dbe2cbf5564ceba4d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільїчова Олена

380939542595 ilicheva.elena8711@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коблівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04375748
Місцезнаходження: 57453, Україна , Миколаївська обл., село Коблеве, вул. Одеська, будинок 4
Контактна особа: Ільїчова Олена
380939542595
ilicheva.elena8711@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 23:36
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 березня 2021 12:24
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 пачок
Папір офісний А4 IQ Economy + 500 л., Словаччина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57453, Україна, Миколаївська область, село Коблеве район Березанський, Одеська 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2021 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 10:30
ОГОЛОШЕННЯ зі зміною.docx
26 лютого 2021 23:40
Додаток 4 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
26 лютого 2021 23:39
Додаток 3 проєкт договору.doc
26 лютого 2021 23:39
Додаток 2 Вимоги до кваліфікації.docx
26 лютого 2021 23:38
Додаток 1 Технічні (якісні) вимоги.docx
26 лютого 2021 23:37
оголошення.pdf
01 березня 2021 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 23:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 10:30
ОГОЛОШЕННЯ зі зміною.docx
26 лютого 2021 23:37
ОГОЛОШЕННЯ.docx
26 лютого 2021 23:40
Додаток 4 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
26 лютого 2021 23:39
Додаток 3 проєкт договору.doc
26 лютого 2021 23:39
Додаток 2 Вимоги до кваліфікації.docx
26 лютого 2021 23:38
Додаток 1 Технічні (якісні) вимоги.docx
26 лютого 2021 23:37
оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 45 000,00
UAH з ПДВ
43 632,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" 45 360,00
UAH з ПДВ
43 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2021 15:28
Електронний підпис

Публічні документи

12 березня 2021 11:18
Електронний підпис
12 березня 2021 11:16
SCP_Висновок СЕС.PDF
12 березня 2021 11:16
IQ ECONOMY+.PDF
12 березня 2021 11:16
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2021 11:16
Тех вимоги до Додатку 3.pdf
12 березня 2021 11:16
Статут_ТОВ_ТЕХНОЮГ.pdf
12 березня 2021 11:16
Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2021 11:16
Проект договора.pdf
12 березня 2021 11:16
Повноваження_директор.pdf
12 березня 2021 11:16
копія Довідки ЄДПОУ.pdf
12 березня 2021 11:16
Довідка_облік_ПДВ.pdf
12 березня 2021 11:16
витяг_з реєстру_ПДВ.pdf
12 березня 2021 11:16
виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 43 632,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 09:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"
#23863399
Переможець 43 670,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 10:11

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

16 березня 2021 09:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"
#23863399
43 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 09:11
Папір 43670 грн.pdf укладений
13 січня 2022 09:11
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 14:35
Додаткова угода №2 від 27.10.2021 року.PDF зміни до договору
27 жовтня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 09:27
ДУ №1.pdf зміни до договору
16 червня 2021 09:26
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 09:25
Договір №5 від 02.04.2021..pdf укладений
02 квітня 2021 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", на підставі Цінових довідок Одеської регіональної торгово-промислової палати СИО-в №000091 від 1604.2021 р. збільшити ціну за одиницю товару у зв'язку із коливанням ціни на ринку.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Цінових довідок Одеської регіональної торгово-промислової палати СИО-в №000277 від 22-10.2021, сторони дійшли згоди: Збільшити ціну за одиницю товару в зв'язку із коливанням ціни на ринку. Специфікацію (додаток №1) до Договору № 5 від «02» квітень 2021 р. вважати такою, що втратила чинність та узгодити Специфікацію (додаток № 2) Договору з новими цінами, яка є невід’ємною частиною Договору №5 від «02» квітень 2021 р., що додається до додаткової угоди. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 1.1 Договору у наступній редакції: «1.1.Постачальник приймає на себе зобов'язання по забезпеченню Покупця товарами (код ДК 021:2015): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне, (Папір офісний А4 10 Есопоту + 500 л., Словаччина) згідно специфікації (Додаток № 2), надалі Товар, на підставі прийнятих і узгоджених замовлень, а Покупець зобов'язується сплатити отриманий Товар на умовах, передбачених цим Договором.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 43 670,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 278,33 UAH)