Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з електронного управління та адміністрування зв’язків із громадськістю на платформі автоматизованої системи диспетчерського контролю «АСДК Пульс»
Очікувана вартість
15 329,60 UAH
UA-2021-02-26-004743-b 84558e02d1434496b89fc54f0835424c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнак Марина Валеріївна

380577253820 dtkzv.uo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44151454
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Конституції майдан, будинок 7
Контактна особа: Корнак Марина Валеріївна
380577253820
dtkzv.uo@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
послуги з електронного управління та адміністрування зв’язків із громадськістю на платформі автоматизованої системи диспетчерського контролю «АСДК Пульс»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Конституції майдан, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ЗАМОВНИК щомісяця оплачує послуги надані за цим Договором у розмірі 100% вартості послуги у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ по факту їх надання протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами щомісячного Акта приймання – передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок ЗАМОВНИКА. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 лютого 2021 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Міський інформаційний центр»
#32135675
Переможець 15 329,60
UAH з ПДВ
26 лютого 2021 18:05

Документи

26 лютого 2021 18:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 18:09