Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з твердими побутовими відходами в структурному підрозділі м. Мелітополь)
Очікувана вартість
3 561,25 UAH
UA-2021-02-26-003895-b 9455d0d2c15a439393a99142047e162c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гойло Наталія

380612139984 tender.zospk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499085
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Контактна особа: Гойло Наталія
380612139984
tender.zospk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 10:00
Очікувана вартість: 3 561,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27.5 метри кубічні
Код ДК 021-2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з твердими побутовими відходами в структурному підрозділі м. Мелітополь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, Мелітополь, вул. Сєдовців, буд. 1; пр. Хмельницького Богдана, буд. 46/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунковим періодом є календарний місяць. Оплата послуг Замовником повинна здійснюватися на розрахунковий (поточний) рахунок Виконавця не пізніше ніж протягом останнього дня місяця, що настає за розрахунковим, на поточний рахунок Виконавця, на підставі рахунку (рахунку-фактури), та Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг), надалі – Акт. Виконавець складає Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) на підставі фактично наданих послуг до 5-го (п'ятого) числа кожного місяця наступного за розрахунковим та надсилає Замовнику для розгляду та затвердження (підписання). Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 15:29
1 Договор мусор.docx
26 лютого 2021 15:29
1 Оголошення поб. сміття Мелітополь 2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УМВЕЛЬТ Мелітополь" 3 561,25
UAH з ПДВ
3 561,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2021 11:03
Електронний підпис
05 березня 2021 10:09
9. Технічні вимоги _260.pdf
05 березня 2021 10:09
6. Персональні дані _258.pdf
05 березня 2021 10:09
5.1 Решение на виконавця.pdf
05 березня 2021 10:09
5. Дозвільні_ ліцензії _257.pdf
05 березня 2021 10:09
4.2 Протокол.pdf
05 березня 2021 10:09
3. Витяг ПДВ.pdf
05 березня 2021 10:09
2.Витяг от 12.02.2021.pdf
05 березня 2021 10:09
1.1 Статут 36л..pdf
05 березня 2021 10:09
1. Цінова пропозиція _256.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УМВЕЛЬТ Мелітополь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УМВЕЛЬТ Мелітополь"
#36899947
Переможець 3 561,25
UAH з ПДВ
12 березня 2021 13:00

Документи

12 березня 2021 12:25
Електронний підпис
12 березня 2021 12:13
Протокол 48.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УМВЕЛЬТ Мелітополь"
#36899947
3 561,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 12:25
Електронний підпис
12 березня 2021 12:13
Протокол 48.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 09:56
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 09:54
ДУ 2 від 29.07.21 р..pdf зміни до договору
29 липня 2021 09:53
key_1006398315_40136614.jks зміни до договору
29 липня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 11:21
Додаткова угода 1 від 25.05.21 р..pdf зміни до договору
25 травня 2021 11:19
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 15:58
Договір 1175 від 30.03.21 р..pdf укладений
30 березня 2021 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.7 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", зміна тарифу на підставі рішення виконавчого комітету Мелітопольської міської ради від 15.04.2021 р. №94/2 з 01.05.2021 р. Зі зміною тарифу відповідно зменшився обсяг надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 1175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради № 216 від 11.06.2021р. «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.04.2021 № 161 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами»», встановлені тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення), які надає товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» в м. Запоріжжі, та згідно пункту 7 частини 5 статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» та п. 6.3. Договору Сторони домовились та вирішили внести в Договір
Номер договору про закупівлю: 1175
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 518,41
UAH (в тому числі ПДВ 586,40 UAH)