Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (витратні матеріали для гемодіалізу)
Equipment for maintenance of physiological functions of an organism (consumables for hemodialysis) (НК 024:2019 -34999 Haemodialysis tubing set, single-use; НК 024:2019 -35849 Haemodialysis concentrate; НК 024:2019 -35849 Haemodialysis concentrate; НК 024:2019 – 32111 Fistula needle, single-use; НК 024:2019 – 32111 Fistula needle, single-use; НК 024:2019 – 47072 Hollow-fibre haemodialysis dialyser, single-use; НК 024:2019 – 47072 Hollow-fibre haemodialysis dialyser, single-use; НК 024:2019 – 47072 Hollow-fibre haemodialysis dialyser, single-use; НК 024:2019 – 35004 Haemodialysis dialyser, hollow-fibre; НК 024:2019 – 35004 Haemodialysis dialyser, hollow-fibre; НК 024:2019 -34999 Haemodialysis tubing set, single-use)
Equipment for maintenance of physiological functions of an organism (consumables for hemodialysis) (НК 024:2019 -34999 Haemodialysis tubing set, single-use; НК 024:2019 -35849 Haemodialysis concentrate; НК 024:2019 -35849 Haemodialysis concentrate; НК 024:2019 – 32111 Fistula needle, single-use; НК 024:2019 – 32111 Fistula needle, single-use; НК 024:2019 – 47072 Hollow-fibre haemodialysis dialyser, single-use; НК 024:2019 – 47072 Hollow-fibre haemodialysis dialyser, single-use; НК 024:2019 – 47072 Hollow-fibre haemodialysis dialyser, single-use; НК 024:2019 – 35004 Haemodialysis dialyser, hollow-fibre; НК 024:2019 – 35004 Haemodialysis dialyser, hollow-fibre; НК 024:2019 -34999 Haemodialysis tubing set, single-use)
Очікувана вартість
29 989 450,00 UAH
UA-2021-02-26-003852-a ● 08a3992b232e4bb68a8a2a16dde3bb6c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999106 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23 |
Контактна особа: |
Наталія Нікітенко +380507686423 plan@okl.poltava.ua |
Додаткові контактні особи: |
Oliynyk Oleksandr Hryhorovych +380990234888 info@oki.poltava.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal enterprise "Poltava Regional Clinical Hospital named after M.V.Slifosovsky of the Poltava Regional Council" |
National ID: | 01999106 |
Contact point: |
Natalia Nikitenko +380507686423 plan@okl.poltava.ua |
Additional contacts: |
Oliynyk Oleksandr Hryhorovych +380990234888 info@oki.poltava.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2021 11:45 |
Очікувана вартість: | 29 989 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 149 947,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 26 лютого 2021 11:53 |
Enquiries until: | 19 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 29 989 450 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 149 947 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16000 штуки
Кровопровідні магістралі для гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 34999 — Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування
Blood vessels for hemodialysis
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
17500 штуки
Сухий лужний компонент для бікарбонатного гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35849 — Концентрат гемодіалізу
Dry alkaline component for bicarbonate hemodialysis
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
7820 штуки
Концентрат кислотний для проведення бікарбонатного діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35849 — Концентрат гемодіалізу
Acid concentrate for bicarbonate dialysis
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
17800 штуки
Голки фістульні артеріальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 32111 — Голка фістульна, одноразового використання
Fistula arterial needles
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
17800 штуки
Голки фістульні венозні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 32111 — Голка фістульна, одноразового використання
Fistula venous needles
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
312 штуки
Низькопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,0 -1,2 м2 –
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47072 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування
Low-flow capillary dialyzer with a synthetic membrane with an area of 1.0 -1.2 m2 -
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
12268 штуки
Низькопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,4 -1,5 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47072 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування
Low-flow capillary dialyzer with a synthetic membrane with an area of 1.4 -1.5 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
3420 штуки
Низькопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,8 -1,9 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47072 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування
Low-flow capillary dialyzer with a synthetic membrane with an area of 1.8 -1.9 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
700 штуки
Високопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,4 -1,5 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35004 — Гемодіалізний діалізатор, порожнисто-волокнний
High-flow capillary dialyzer with a synthetic membrane with an area of 1.4 -1.5 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
800 штуки
Високопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,8 -1,9 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35004 — Гемодіалізний діалізатор, порожнисто-волокнний
High-flow capillary dialyzer with a synthetic membrane with an area of 1.8 -1.9 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1500 штуки
Артеріально-венозний набір для ГДФ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 34999 — Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування
Arterial and venous set for GDF
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 11:53 |
ТД (гемодіаліз).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
very
Дата подання: 02 березня 2021 16:06
Дата відповіді: 02 березня 2021 16:10
sorry for your patients. we have to leave this tender.
Відповідь: Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-003852-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 26 лютого 2021 13:35
contract terms
Currency
Dear Buyer,
1. As delivery shall be made by multimodal way (by air and by land to Poltava), we would highly appreciate if you change delivery time in Sec. 3.1 of your contract from 10 to 15 days. Same we have with other regional hospitals of Ukraine.
2. As per actual banking Law and as per explanation of UkrExImBank, for payment to non-residents for delivered goods, residents shall buy currency in bank at current rate and pay. So, we bid and base on hryvnya amount, but getting payment in USD. It is fully legal. Please kindly confirm. See Sec. I. 4 of Law https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0005500-19#Text.
Respectfully,
Шановний покупце,
1. Оскільки доставка здійснюватиметься мультимодальним способом (повітряним та наземним транспортом до Полтави), ми були б дуже вдячні, якщо б Ви змінили час доставки у Розділі. 3.1 вашого контракту від 10 до 15 днів. Те саме ми маємо з іншими обласними лікарнями України.
2. Відповідно до діючого банківського законодавства та згідно з роз’ясненнями УкрЕксімбанку, для оплати нерезидентам за поставлені товари резиденти повинні купувати валюту в банку за поточним курсом та платити. Отже, ми робимо ставку та базуємось на сумі гривні, але отримуємо оплату в доларах США. Це повністю законно. Будь ласка, підтвердьте. Див. Розділ І. 4 Закону https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0005500-19#Text.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Dear Buyer,
1. As delivery shall be made by multimodal way (by air and by land to Poltava), we would highly appreciate if you change delivery time in Sec. 3.1 of your contract from 10 to 15 days. Same we have with other regional hospitals of Ukraine.
2. As per actual banking Law and as per explanation of UkrExImBank, for payment to non-residents for delivered goods, residents shall buy currency in bank at current rate and pay. So, we bid and base on hryvnya amount, but getting payment in USD. It is fully legal. Please kindly confirm. See Sec. I. 4 of Law https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0005500-19#Text.
Respectfully,
Шановний покупце,
1. Оскільки доставка здійснюватиметься мультимодальним способом (повітряним та наземним транспортом до Полтави), ми були б дуже вдячні, якщо б Ви змінили час доставки у Розділі. 3.1 вашого контракту від 10 до 15 днів. Те саме ми маємо з іншими обласними лікарнями України.
2. Відповідно до діючого банківського законодавства та згідно з роз’ясненнями УкрЕксімбанку, для оплати нерезидентам за поставлені товари резиденти повинні купувати валюту в банку за поточним курсом та платити. Отже, ми робимо ставку та базуємось на сумі гривні, але отримуємо оплату в доларах США. Це повністю законно. Будь ласка, підтвердьте. Див. Розділ І. 4 Закону https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0005500-19#Text.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2021 15:15
Десятиденний термін достатній для виконання нашої заявки.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-003852-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 26 лютого 2021 14:58
non-residents
Dear Buyer,
Our associated factory is able to deliver required goods. But your contract is tailored only for participation of residents.
1.
DDP is a term, which is applicable only for payer of VAT and other taxes in Ukraine – for residents. Foreign/non-resident vendors may supply only DAP. As you want seller to pay for unloading – it is even impossible in term DAP, only in term DPU. But DPU is including customs clearance and shall be made only by resident, same as DDP. Same is touching upon Tax Invoice - it is only for resident vendors.
Also, how practically you imagine that seller makes unloading? Hire crane in Kyiv? I do not know truck trailers, able to self-discharge 40 ft containers of 20+ tons each. Even in USA. Do you have cranes in your warehouses? If so, what is the problem?
See extract from Ukrainian Law with explanation, as well as useful table of INCOTERMS 2020. On practice, foreign vendor is bidding on tender DDP price, delivers to your place and provides customs clearance papers. In our case it is made by customs broker in Odessa port. Buyer pays to the foreign supplier less on amounts of VAT and Customs Duty. Those taxes you are paying yourself to the corresponding Ukraine Tax Authorities.
Very clearly the solution is described in standard contract of ENERGOATOM (extract from their contract is attached).
It would be also appreciated if you publish such or similar to Annex 11 of other buyers corresponding Annex to your tender documents. It is necessary for correct calculation of expenses and offering really best price.
So, formally, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT” to enable non-resident suppliers to participate in your tender.
Respectfully,
------------------------------------------------------------------------
Шановний покупце,
Наша асоційована фабрика може доставити необхідні товари. Але ваш контракт призначений лише для участі мешканців.
1.
DDP - це термін, який застосовується лише для платника ПДВ та інших податків в Україні - для резидентів. Іноземні / нерезидентні постачальники можуть надавати лише DAP. Оскільки ви хочете, щоб продавець заплатив за розвантаження - це навіть неможливо в термін DAP, лише в термін DPU. Але DPU включає митне оформлення і здійснюється лише резидентом, як і DDP. Те саме стосується податкової накладної - це лише для продавців-резидентів.
Крім того, наскільки ви практично уявляєте, що продавець здійснює розвантаження? Найняти кран у Києві? Я не знаю вантажних причепів, здатних самостійно розвантажувати 40-футові контейнери вагою 20+ тонн кожен. Навіть у США. У вас на складах є крани? Якщо так, то в чому проблема?
Дивіться витяг із українського законодавства з поясненнями, а також корисну таблицю ІНКОТЕРМС 2020. На практиці іноземний постачальник торгує за тендерною ціною DDP, доставляє до вас та надає документи на митне оформлення. У нашому випадку це робиться митним брокером в Одеському порту. Покупець платить іноземному постачальнику за вирахуванням сум ПДВ та митних зборів. Ці податки ви сплачуєте самостійно відповідним податковим органам України.
Дуже чітко рішення описується в типовому контракті ENERGOATOM (витяг з їхнього договору додається).
Буде також вдячно, якщо ви опублікуєте такий або подібний до Додатку 11 інших покупців відповідний Додаток до Вашої тендерної документації. Це необхідно для правильного розрахунку витрат і пропонування дійсно найкращої ціни.
Отже, формально, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам взяти участь у Вашому тендері.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Our associated factory is able to deliver required goods. But your contract is tailored only for participation of residents.
1.
DDP is a term, which is applicable only for payer of VAT and other taxes in Ukraine – for residents. Foreign/non-resident vendors may supply only DAP. As you want seller to pay for unloading – it is even impossible in term DAP, only in term DPU. But DPU is including customs clearance and shall be made only by resident, same as DDP. Same is touching upon Tax Invoice - it is only for resident vendors.
Also, how practically you imagine that seller makes unloading? Hire crane in Kyiv? I do not know truck trailers, able to self-discharge 40 ft containers of 20+ tons each. Even in USA. Do you have cranes in your warehouses? If so, what is the problem?
See extract from Ukrainian Law with explanation, as well as useful table of INCOTERMS 2020. On practice, foreign vendor is bidding on tender DDP price, delivers to your place and provides customs clearance papers. In our case it is made by customs broker in Odessa port. Buyer pays to the foreign supplier less on amounts of VAT and Customs Duty. Those taxes you are paying yourself to the corresponding Ukraine Tax Authorities.
Very clearly the solution is described in standard contract of ENERGOATOM (extract from their contract is attached).
It would be also appreciated if you publish such or similar to Annex 11 of other buyers corresponding Annex to your tender documents. It is necessary for correct calculation of expenses and offering really best price.
So, formally, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT” to enable non-resident suppliers to participate in your tender.
Respectfully,
------------------------------------------------------------------------
Шановний покупце,
Наша асоційована фабрика може доставити необхідні товари. Але ваш контракт призначений лише для участі мешканців.
1.
DDP - це термін, який застосовується лише для платника ПДВ та інших податків в Україні - для резидентів. Іноземні / нерезидентні постачальники можуть надавати лише DAP. Оскільки ви хочете, щоб продавець заплатив за розвантаження - це навіть неможливо в термін DAP, лише в термін DPU. Але DPU включає митне оформлення і здійснюється лише резидентом, як і DDP. Те саме стосується податкової накладної - це лише для продавців-резидентів.
Крім того, наскільки ви практично уявляєте, що продавець здійснює розвантаження? Найняти кран у Києві? Я не знаю вантажних причепів, здатних самостійно розвантажувати 40-футові контейнери вагою 20+ тонн кожен. Навіть у США. У вас на складах є крани? Якщо так, то в чому проблема?
Дивіться витяг із українського законодавства з поясненнями, а також корисну таблицю ІНКОТЕРМС 2020. На практиці іноземний постачальник торгує за тендерною ціною DDP, доставляє до вас та надає документи на митне оформлення. У нашому випадку це робиться митним брокером в Одеському порту. Покупець платить іноземному постачальнику за вирахуванням сум ПДВ та митних зборів. Ці податки ви сплачуєте самостійно відповідним податковим органам України.
Дуже чітко рішення описується в типовому контракті ENERGOATOM (витяг з їхнього договору додається).
Буде також вдячно, якщо ви опублікуєте такий або подібний до Додатку 11 інших покупців відповідний Додаток до Вашої тендерної документації. Це необхідно для правильного розрахунку витрат і пропонування дійсно найкращої ціни.
Отже, формально, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам взяти участь у Вашому тендері.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2021 14:32
Тендерна документація не порушує вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2021-02-26-003852-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 26 лютого 2021 15:47
your answer
Dear Buyer,
It is your opinion that it is enough. But my opinion (32 years in international trade) is that it is risky.
You did not answer to p.2 of our first requirement.
Respectfully,
--------------------------------
Шановний покупце,
Ваша думка, що цього достатньо. Але моя думка (32 роки у міжнародній торгівлі) така, що це ризиковано.
Ви не відповіли на п. 2 нашої першої вимоги.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
It is your opinion that it is enough. But my opinion (32 years in international trade) is that it is risky.
You did not answer to p.2 of our first requirement.
Respectfully,
--------------------------------
Шановний покупце,
Ваша думка, що цього достатньо. Але моя думка (32 роки у міжнародній торгівлі) така, що це ризиковано.
Ви не відповіли на п. 2 нашої першої вимоги.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2021 14:29
тендерна документація не протирічить вимогам ЗУ "Про публічні закупвлі "
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 31 березня 2021
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999106 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ІНДЕКС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Лінк-Медитал" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНДЕКС |
28 502 952,00
UAH з ПДВ
|
28 502 952,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Лінк-Медитал" |
29 009 351,00
UAH з ПДВ
|
29 009 351,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» |
29 042 888,92
UAH з ПДВ
|
29 042 888,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНДЕКС #31765741 |
Переможець |
28 502 952,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2022 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2022 10:44
|
Додаткова №22 до договору №86.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2022 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 14:24
|
додаткова угода №21 до договору №86.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 11:33
|
Додаткова угода №20 до договору №86.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 11:42
|
Додаткова угода №19 до договору №86.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 08:18
|
додаткова №18 до договору№86.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 08:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:16
|
Додаткова угода №18 до договору № 86.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:29
|
Додаткова угода № 17 до Договору № 86.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 14:42
|
IMG_20210419_0003.pdf | укладений |
19 квітня 2021 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 86/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 86/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 86/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 86/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 86/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 86/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 86/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |