Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
27 804,00 UAH
UA-2021-02-26-003713-a aff0a65158cf4c1c901a7d8b05b0fd84
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Анатоліївна Бондар

+380567659902 lpu4_bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21929183
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 19
Контактна особа: Анжела Анатоліївна Бондар
+380567659902
lpu4_bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Тарифи на послугу з централізаваного водовідведення - 10,356 грн. (з ПДВ) за 1 куб.м.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

26 лютого 2021 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03341305
Переможець 27 804,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2021 11:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:33
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 14:59
вода 2400с.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 10:15
допка 2400с.PDF зміни до договору
12 серпня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 11:55
договор 27804,00.PDF укладений
26 лютого 2021 11:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з централізованого водовідведення 1 послуга 10,36
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі рішення Дніпровської міської ради від 28.07.2021 № 89/9 «Про реорганізацію КНП «МЛ №12» ДМР, КНП « МП № 4» ДМР шляхом приєднання до КНП « МКЛ № 16» ДМР та перейменування Комунального підприємства « Дніпровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім.. проф.. М.Ф. Руднєва» та розпорядження міського голови від 29.07.2021 № 2-29/7-р Про створення комісій з припинення КНП « МЛ № 12» ДМР і КНП « МП № 4» ДМР сторони дійшли згоди внести зміни в пункт договору «Адреса та реквізити сторін». 2. У розділі Договору «Адреса та реквізити сторін» реквізити Сторін викласти у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 2400с
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 17289,97 грн., в т.ч. ПДФ 2881,66 грн. (за рахунок бюджетних коштів 11556,61 грн.) в т.ч. ПДФ - 1926,10 грн., за рахунок відшкодувань орендаторів 5733,36 грн., в т.ч. ПДФ - 955,56 грн.
Номер договору про закупівлю: 2400с
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з централізованого водовідведення 1 послуга 10,36
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 804,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 634,00 UAH)