Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги доступу до АСКДР для керування дорожніми контролерами КДК в м. Дніпро
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2021-02-26-003562-b 8e2555f5953d4b7c8786c3860f70a95a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мурадян Маріне Хачиківна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Мурадян Маріне Хачиківна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до норм пункту 1 частини другої статті 40 Закону про публічні закупівлі, "якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації". Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII; - Перша закупівля Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-15-005338-a та друга закупівля Оголошення ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-01-009272-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 15:16
Оскарження наміру укласти договір: 09 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги доступу до АСКДР для керування дорожніми контролерами КДК в м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Поля, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 лютого 2021 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 15:06
Протокол №2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМКОН ТРАФІК"
#41138650
Переможець 240 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2021 15:16

Документи

26 лютого 2021 15:16
Електронний підпис
26 лютого 2021 15:15
Протокол №2.pdf
26 лютого 2021 15:14
Повідомлення.pdf
26 лютого 2021 15:14
Протокол №2.pdf
26 лютого 2021 15:14
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2021 15:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМКОН ТРАФІК"
#41138650
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2021 15:16
Електронний підпис
26 лютого 2021 15:15
Протокол №2.pdf
26 лютого 2021 15:14
Повідомлення.pdf
26 лютого 2021 15:14
Протокол №2.pdf
26 лютого 2021 15:14
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:00
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:00
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 14:45
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 11:38
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
08 липня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 11:32
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
08 липня 2021 11:30
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 12:40
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
08 червня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 14:09
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
28 травня 2021 14:08
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 15:57
Договір №20.pdf укладений
16 березня 2021 15:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 квітня 2021 11:17
12 720,00 UAH UA758201720344380002000035206
КП "Дніпродорсервіс"
UA903515330000026006052242011
ТОВ "КОМКОН ТРАФIК"
Оплачений
07 травня 2021 10:46
25 440,00 UAH UA758201720344380002000035206
КП "Дніпродорсервіс"
UA903515330000026006052242011
ТОВ "КОМКОН ТРАФIК"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реорганізацією з припинення юридичної особи, відповідно ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, права, зобов'язання та відповідальність за основним договором переходять до нового замовника в повному обсязі.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реорганізацією з припинення юридичної особи, відповідно ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, права, зобов'язання та відповідальність за основним договором переходять до нового замовника в повному обсязі.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду та викласти Додаток №1 до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди внести зміни у розділ 14 "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 240 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 000,00 UAH)