Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
oil and distillates (gasoline A-95, gasoline A-92, diesel fuel)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Установа комунальної власності "Автотранспортне господарство Одеського міськвиконкому" |
Код ЄДРПОУ: | 23211567 |
Місцезнаходження: | 65102, Україна , Одеська область обл., Одеса, Миколаївська дорога,126 |
Контактна особа: |
Карпова Лілія Іванівна 380487373458 athgik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Establishment of community property " Avtotransportne gospodarstvo Odes'kogo mis'kvykonkomu" |
National ID: | 23211567 |
Contact point: |
Karpova Liliya Ivanovna 380487373458 athgik@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 14:22 |
Очікувана вартість: | 6 594 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 190000 UAH |
Publication date: | 26 лютого 2021 13:39 |
Enquiries until: | 19 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 594 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 32 970 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 14:06 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-17-000023 ● b1a5dba7c8014d69858130303bbb98e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2021 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.08.2021 № 434
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 434
Витяг з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
43 UA-2021-02-26-002767-b 23.02.2021 Установа комунальної власності "Автотранспортне господарство Одеського міськвиконкому" (код 23211567) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-002767-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель були розглянуті та проаналізовані тендерним комітетом замовника на предмет невідповідності до вимог закону та не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. 1. Розбіжності щодо строку дії тендерних пропозицій учасників, які встановлені у п.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у Додатку 1 «Форма «Тендерна пропозиція»: відповідно до п.11 ч.2 ст.22 строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, така інформація зазначена в тендерній документації замовника у Додатку 1 «Форма «Тендерна пропозиція». У випадку необхідності застосування і вирахування строку дії тендерної пропозиції певного учасника, єдиним джерелом об’єктивності і правильності визначення такого строку буде норма закону - п.11 ч.2 ст 22, адже норма закону має вищу юридичну силу, аніж п.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Тому, просимо вважати дану розбіжність несуттєвою. 2. Щодо пунктів 1,2,3 ч. 2 ст.16 Закону, порушень немає. Адже, у Додатку 2 до тендерної документації, зазначено «Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі», а «досвід виконання аналогічного договору», «наявність обладнання та матеріально-тенічної бази», «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - найменування документу, який замовник вимагає для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. 3. Відповідно до наказу від 13.04.2016 № 680МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження примірної тендерної документації» зазначено наступне : «замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій», тобто ця умова залишається на розгляд замовника, а Закон не передбачає повного зазначення інформації з наказу від 15.04.2020 №710 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. 4. Щодо підпункту 4.3 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації, відповідно до ч.3 ст. 17 Закону «учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель», крім того, дані по п.12. ст. 17 Закону включені і забезпечені Довідкою МВС, яку надає переможець торгів. 5. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції всіх трьох учасників закупівлі дорівнює 90 днів або перевищує, що не суперечить вимозі пункту 2.3 п.2 розділу ІІІ тендерної документації замовника. Крім цього, в підпункті 2.4. п.2 розділу ІІІ тендерної документації зазначено «грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у тендерній пропозиції)…» Також, вважаємо за необхідне зазначити, що юридичні та фінансові зобов’язання по договору виконані в повному обсязі і припинити зобов’язання по договору шляхом його розривання є недоцільним. Тендерний комітет вважає, що порушення, зазначені у висновоку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-002767-b, а саме: 1. тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону, 2. відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону не відповідають дійсності. Дії тендерного комітету відповідають законодавству та не призвели до порушення законодавства про закупівлі.
2021-09-10 15:46:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Заперечення не приймаються. Порушення викладені у висновку.
2021-09-24 13:45:23
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Установа комунальної власності "Автотранспортне господарство Одеського міськвиконкому" |
Код ЄДРПОУ: | 23211567 |
Місцезнаходження: | 65102, Україна, Одеська область обл., Одеса, Миколаївська дорога,126 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2021 14:03
|
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" |
5 709 060,00
UAH з ПДВ
|
5 608 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" |
6 326 700,00
UAH з ПДВ
|
5 620 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
5 803 870,00
UAH з ПДВ
|
5 652 531,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" #40257915 |
Переможець |
5 608 710,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2021 11:33
|
Підписаний договір.pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 14:46
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2021 11:54
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
17 травня 2021 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 09:06
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
16 квітня 2021 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |