Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в опорному закладі Більче-Золотецької НВК І-ІІІ ступенів)
Очікувана вартість
271 125,00 UAH
UA-2021-02-26-001705-a ● 98545c3b529842bf869e6914af977833
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Більче-Золотецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04395277 |
Місцезнаходження: | 48733, Україна , Тернопільська обл., с. Більче-Золоте, вул. Махнівка, 101 |
Контактна особа: |
Тетяна Ковалик +380976096579 bilchezolote@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 10:02 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 15:31 |
Очікувана вартість: | 271 125,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 355,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Тендерна документація та всі додатки, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в опорному закладі Більче-Золотецький НВК І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48733, Україна, Тернопільська область, с. Більче-Золоте, вул. Махнівка, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 14:55 |
Додаток 1. Тех.завдання.docx | |
05 березня 2021 14:55 |
1Тендерна документація нова редакція.docx | |
05 березня 2021 14:55 |
Перелік змін до ТД від 05.03.2021.doc | |
05 березня 2021 14:55 |
Протокол №6 ТК про внесення змін до ТД.docx | |
05 березня 2021 14:55 |
Додаток_2._Проект_Договору.docx | |
26 лютого 2021 10:11 |
Додаток_2._Проект_Договору.docx | |
26 лютого 2021 10:11 |
Тендерна документація.docx | |
26 лютого 2021 10:11 |
Додаток 1. Тех.завдання.docx |
05 березня 2021 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2021 14:55 |
Додаток 1. Тех.завдання.docx
|
|||
05 березня 2021 14:55 |
1Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
05 березня 2021 14:55 |
Перелік змін до ТД від 05.03.2021.doc
|
|||
05 березня 2021 14:55 |
Протокол №6 ТК про внесення змін до ТД.docx
|
|||
05 березня 2021 14:55 |
Додаток_2._Проект_Договору.docx
|
|||
26 лютого 2021 10:11 |
Додаток_2._Проект_Договору.docx
|
|||
26 лютого 2021 10:11 |
Тендерна документація.docx
|
|||
26 лютого 2021 10:11 |
Додаток 1. Тех.завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Програмний продукт
Дата подання: 26 лютого 2021 15:16
Дата відповіді: 02 березня 2021 12:43
Добрий день. Відповідно до вимоги Документаціїї Учасники процедури закупівлі повинні завантажити в Систему файли з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме: "Учасники процедури закупівлі повинні завантажити в Систему файли з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме: договірну ціну, локальні кошториси з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із змінами), завірені підписом уповноваженої особи учасника та у файлах програмного продукту – комплекс "Строительные Технологии – СМЕТА" або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .bdcu)."
Дана вимога є дискримінаційною, адже ви встановлюєте обмежений перелік програмних комплексів, який можна використовувати Учасникам. Просимо усунути дану вимогу вимогу з технічного завдання!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Більче-Золотецька сільська рада під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 11 частини 1 статті 1 Закону.
Більче-Золотецькою сільською радою (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі по предмету: ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в опорному закладі Більче-Золотецький НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів), далі – предмет закупівлі (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2021-02-26-001705-a) за адресою www.prozorro.gov.ua.
На Ваше питання/вимогу завантажену в систему «Prozorro» 26.02.2021 року стосовно нібито дискримінаційності вимоги про встановлення програмного комплексу для формування технічного завдання та розрахунків вартості пропозиції повідомляємо про наступне.
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) зі змінами в редакції від 19.04.2020 року № 114-IX. Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному у Законі.
При здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі тендерний комітет керувався принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Питання №1.
Замовником визначено технічне завдання у додатку 1 тендерної документації, за яким серед іншого надано дефектний акт із об’ємами робіт по предмету: «Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в опорному закладі Більче-Золотецький НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів».
Поряд з цим, саме на замовника покладено обов’язок за Законом формування технічного завдання та способів його документального підтвердження.
Замовником визначено спосіб документального підтвердження відповідності технічного завдання учасниками процедури закупівлі у вигляді: «Учасники процедури закупівлі повинні завантажити в Систему файли з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме: договірну ціну, локальні кошториси з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із змінами), завірені підписом уповноваженої особи учасника та у файлах програмного продукту – комплекс "Строительные Технологии – СМЕТА" або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .bdcu)».
Обрання вказаного програмного комплексу надає можливість Замовнику здійснити перевірку вірності розрахунків та відповідності запропонованого об’єму робіт потребам Замовника. Вказаний програмний комплекс взаємодіє із програмним забезпеченням Замовника торгів, відтак використання інших програмних комплексів може спричинити неможливість їх зчитування та взаємодії з іншими елементами закупівлі.
Поряд з цим, вказаний програмний комплекс як вимога формування технічного завдання застосовується до не обмеженої кількості учасників закупівлі, що свідчить про її недискирмінаційність.
В свою чергу, тендерна документація не містить перелік або вимоги до організацій (ліцензіатів), що можуть запропонувати використання такого програмного комплексу для всіх без винятку бажаючих суб’єктів господарювання або інших зацікавлених осіб. Це надає можливість учаснику процедури закупівлі обрати зручний та економічно вигідний спосіб оформлення відповідного програмного комплексу.
Разом з тим, Вами документально не доведено та не спростовано обставини, що Ви як учасник процедури закупівлі вчинили усі дії стосовно можливості використання такого програмного комплексу з будь-якою із компетентних організацій і Вам було відмовлено у наданні прав використання на комплекс "Строительные Технологии – СМЕТА", що призвело до неможливості оформлення відповідного запитуваного документу Замовником.
Наостанок рекомендуємо Вам звернути увагу, що вимога за тендерною документацією надає право Вам сформувати договірну ціну, локальні кошториси з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із змінами), завірені підписом уповноваженої особи учасника у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .bdcu), що свідчить про коректність та правомірність встановлення вказаної вимоги за тендерною документацією.
З огляду на вказане припущення стверджуємо про обґрунтованість вказаної вимоги, що може бути нами доведена в АМКУ у випадку оскарження її учасниками процедури закупівлі.
Узагальнюючи все вищевикладене, Замовник не має правових підстав для задоволення Вашої вимоги та перегляду прийнятих рішень.
Більче-Золотецькою сільською радою (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі по предмету: ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в опорному закладі Більче-Золотецький НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів), далі – предмет закупівлі (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2021-02-26-001705-a) за адресою www.prozorro.gov.ua.
На Ваше питання/вимогу завантажену в систему «Prozorro» 26.02.2021 року стосовно нібито дискримінаційності вимоги про встановлення програмного комплексу для формування технічного завдання та розрахунків вартості пропозиції повідомляємо про наступне.
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) зі змінами в редакції від 19.04.2020 року № 114-IX. Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному у Законі.
При здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі тендерний комітет керувався принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Питання №1.
Замовником визначено технічне завдання у додатку 1 тендерної документації, за яким серед іншого надано дефектний акт із об’ємами робіт по предмету: «Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в опорному закладі Більче-Золотецький НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів».
Поряд з цим, саме на замовника покладено обов’язок за Законом формування технічного завдання та способів його документального підтвердження.
Замовником визначено спосіб документального підтвердження відповідності технічного завдання учасниками процедури закупівлі у вигляді: «Учасники процедури закупівлі повинні завантажити в Систему файли з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме: договірну ціну, локальні кошториси з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із змінами), завірені підписом уповноваженої особи учасника та у файлах програмного продукту – комплекс "Строительные Технологии – СМЕТА" або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .bdcu)».
Обрання вказаного програмного комплексу надає можливість Замовнику здійснити перевірку вірності розрахунків та відповідності запропонованого об’єму робіт потребам Замовника. Вказаний програмний комплекс взаємодіє із програмним забезпеченням Замовника торгів, відтак використання інших програмних комплексів може спричинити неможливість їх зчитування та взаємодії з іншими елементами закупівлі.
Поряд з цим, вказаний програмний комплекс як вимога формування технічного завдання застосовується до не обмеженої кількості учасників закупівлі, що свідчить про її недискирмінаційність.
В свою чергу, тендерна документація не містить перелік або вимоги до організацій (ліцензіатів), що можуть запропонувати використання такого програмного комплексу для всіх без винятку бажаючих суб’єктів господарювання або інших зацікавлених осіб. Це надає можливість учаснику процедури закупівлі обрати зручний та економічно вигідний спосіб оформлення відповідного програмного комплексу.
Разом з тим, Вами документально не доведено та не спростовано обставини, що Ви як учасник процедури закупівлі вчинили усі дії стосовно можливості використання такого програмного комплексу з будь-якою із компетентних організацій і Вам було відмовлено у наданні прав використання на комплекс "Строительные Технологии – СМЕТА", що призвело до неможливості оформлення відповідного запитуваного документу Замовником.
Наостанок рекомендуємо Вам звернути увагу, що вимога за тендерною документацією надає право Вам сформувати договірну ціну, локальні кошториси з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із змінами), завірені підписом уповноваженої особи учасника у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .bdcu), що свідчить про коректність та правомірність встановлення вказаної вимоги за тендерною документацією.
З огляду на вказане припущення стверджуємо про обґрунтованість вказаної вимоги, що може бути нами доведена в АМКУ у випадку оскарження її учасниками процедури закупівлі.
Узагальнюючи все вищевикладене, Замовник не має правових підстав для задоволення Вашої вимоги та перегляду прийнятих рішень.
Наявність Проектної документації.
Дата подання: 01 березня 2021 11:35
Дата відповіді: 02 березня 2021 16:00
У вартість запропонованої Учасником закупівлі пропозиції повинно бути включене виготовлення проектної документації на встановлення системи пожежної автоматики. Для підтвердження кваліфікації інженера-проектувальника – надати затверджену підписом і печаткою уповноваженої особи Учасника копію кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки.
Питання- так у Вас що, відсутній погоджений Проект?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо проекту на Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в опорному закладі Більче-Золотецький НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Замовником сформовано потребу в закупівлі на підставі підготовленого Дефектного акту з назвою Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в опорному закладі Більче-Золотецький НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів. Разом з тим, що у Замовника не передбачено затверджених видатків на окрему процедуру закупівлі послуг із розроблення проектно-кошторисної документації, умовами тендерної документації передбачено наступне: «В запропоновану учасником закупівлі вартість повинно бути включене виготовлення проектної документації на встановлення системи пожежної автоматики. Для підтвердження кваліфікації інженера-проектувальника – надати затверджену підписом і печаткою уповноваженої особи Учасника копію кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки». З огляду на вказане учасники зобов’язані врахувати витрати на розробку ПКД по вказаному предмету.
Замовником сформовано потребу в закупівлі на підставі підготовленого Дефектного акту з назвою Монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в опорному закладі Більче-Золотецький НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів. Разом з тим, що у Замовника не передбачено затверджених видатків на окрему процедуру закупівлі послуг із розроблення проектно-кошторисної документації, умовами тендерної документації передбачено наступне: «В запропоновану учасником закупівлі вартість повинно бути включене виготовлення проектної документації на встановлення системи пожежної автоматики. Для підтвердження кваліфікації інженера-проектувальника – надати затверджену підписом і печаткою уповноваженої особи Учасника копію кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки». З огляду на вказане учасники зобов’язані врахувати витрати на розробку ПКД по вказаному предмету.
Програмні комплекси
Дата подання: 01 березня 2021 11:45
Дата відповіді: 02 березня 2021 16:26
".... або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .bdcu)." Ми згодні з попереднім коментарем з приводу дискримінації по обмеженню програмних комплексів. Ми працюємо в ПК АВК5 як і велика кількість потенційних учасників. Тому прошу внести зміни в програмні продукти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатково інформуємо, вимога за тендерною документацією надає право Вам сформувати договірну ціну, локальні кошториси з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із змінами), завірені підписом уповноваженої особи учасника у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .bdcu), що свідчить про коректність та правомірність встановлення вказаної вимоги за тендерною документацією. Такими комплексами можуть бути програмний продукт – комплекс "Строительные Технологии – СМЕТА", але не виключно. Сприймаються як належне і файли інших програмних комплексів, в тому числі «АВК-5».
Стосовно програмного продукту...
Дата подання: 02 березня 2021 14:56
Дата відповіді: 05 березня 2021 14:14
Виходячи з Вашої відповіді від 02.03.21, 12:43 на запитання про програмний продукт від 26.02.21, 15:16: «Обрання вказаного програмного комплексу надає можливість Замовнику здійснити перевірку вірності розрахунків та відповідності запропонованого об’єму робіт потребам Замовника. Вказаний програмний комплекс взаємодіє із програмним забезпеченням Замовника торгів, відтак використання інших програмних комплексів може спричинити неможливість їх зчитування та взаємодії з іншими елементами закупівлі».
Просимо, для підтвердження Вашої позиції, додати до тендерній документації скан-копію ліцензії на програмний комплекс "Строительные Технологии – СМЕТА" або договір оренди робочого місця та наявність, у Замовника, спеціаліста - сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, який зможе здійснити належну перевірку вірності розрахунків та відповідності запропонованого об’єму робіт потребам Замовника саме в цьому програмному комплексі. В разі відсутності такої інформації вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а закупівлю оголошену під певного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно вивчивши Ваше питання повідомляємо, що Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації та виключено поняття "Строительные Технологии – СМЕТА" та вимогу про підтвердження кваліфікації інженера-проектувальника – надати затверджену підписом і печаткою уповноваженої особи Учасника копію кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки.
Лист
Дата подання: 04 березня 2021 12:09
Дата відповіді: 05 березня 2021 14:17
Добрий день. Вимога:Прилад приймально-контрольний пожежний (ППКП) системи пожежної сигналізації повинен мати можливість віддаленого керування та мати на дату проведення закупівлі чинні сертифікати відповідності. Для підтвердження надати лист від органу оцінки відповідності щодо чинності сертифіката (ів) відповідності на ППКП, що буде використовуватись при приведенні послуги з датою реєстрації не пізніше закінчення періоду уточнень. Тобти ви хочете , щоб орган сертифіації надав лист про те, що Сертифікат відповідності, який він і видан, є дійсний?????Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно вивчивши Ваше питання повідомляємо:
Замовником висунута вимога, що система пожежної сигналізації повинна мати модульну ієрархічну систему побудови з можливістю розширення, а прилад приймально-контрольний пожежний (ППКП) системи пожежної сигналізації повинен мати можливість віддаленого керування. У зв'язку з тим, що вибір ППКП покладено на Учасника закупівлі як проектувальника, і є випадки надання у складі тендерної документації недобросовісними Учасниками тендерної закупівлі сертифікатів відповідності від виробника, що скасовані з причин відмови від проведення процедури наглядання за сертифікованою продукцією Органом оцінки відповідності (сертифікації) (далі - ООВ) або негативними результатами нагляду за сертифікованою продукцією, тому дана вимога є підтвердженням, що сертифікати відповідності чинні і продукція, яка буде використовуватись для забезпечення тендерної закупівлі проходила процедури з наглядання за сертифікованою продукцією від ООВ з позитивними звітами (висновками) щодо забезпечення належних умов виробництва та якості продукції.
Замовником висунута вимога, що система пожежної сигналізації повинна мати модульну ієрархічну систему побудови з можливістю розширення, а прилад приймально-контрольний пожежний (ППКП) системи пожежної сигналізації повинен мати можливість віддаленого керування. У зв'язку з тим, що вибір ППКП покладено на Учасника закупівлі як проектувальника, і є випадки надання у складі тендерної документації недобросовісними Учасниками тендерної закупівлі сертифікатів відповідності від виробника, що скасовані з причин відмови від проведення процедури наглядання за сертифікованою продукцією Органом оцінки відповідності (сертифікації) (далі - ООВ) або негативними результатами нагляду за сертифікованою продукцією, тому дана вимога є підтвердженням, що сертифікати відповідності чинні і продукція, яка буде використовуватись для забезпечення тендерної закупівлі проходила процедури з наглядання за сертифікованою продукцією від ООВ з позитивними звітами (висновками) щодо забезпечення належних умов виробництва та якості продукції.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 04 березня 2021 14:30
Дата відповіді: 05 березня 2021 14:18
У пункті 2 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю.
Проте у тому ж пункті даного розділу вказано, що Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: ____ 000,00 грн. (_________ тисяч гривень 00 копійок).
Просимо надати більш чітку інформацію про суму забезпечення тендерної пропозиції та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо забезпечення тендерної пропозиції. Уважно вивчивши Ваше питання повідомляємо, що Замовником внесено відповідні зміни до оголошення та тендерної документації та деталізовано розмір тендерного забезпечення на сумі 8000,00 грн.
Папка "Кошторис"
Дата подання: 04 березня 2021 14:36
Дата відповіді: 05 березня 2021 14:19
У третьому абзаці підпункут 1, пунтку 6, розділу ІІІ зазначено "Учасник має право запропонувати устаткування (обладнання) та/або матеріали, еквівалентні передбаченим у проектній документації ((кошторисній частині), завантаженій у електронному вигляді, окремими файлами (в папці) під назвою «Кошториси»).". Проте у переліку документів, завантажених у тендерній пропозиції дана папка відсутня. Просимо завантажити дану папку до документів даної заукпівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно вивчивши Ваше питання повідомляємо, що Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації та виключено поняття «((кошторисній частині), завантаженій у електронному вигляді, окремими файлами (в папці) під назвою «Кошториси»)».
Відтак вимога за тендерною документацією сформульована наступним чином: Учасник має право запропонувати устаткування (обладнання) та/або матеріали, еквівалентні передбаченим у проєктній документації Дефектному акті, що є частиною вказаного додатку тендерної документації
Відтак вимога за тендерною документацією сформульована наступним чином: Учасник має право запропонувати устаткування (обладнання) та/або матеріали, еквівалентні передбаченим у проєктній документації Дефектному акті, що є частиною вказаного додатку тендерної документації
Доручення
Дата подання: 04 березня 2021 14:46
Дата відповіді: 05 березня 2021 14:26
У у Підпункті 6 Приміток Пункту 5 Розділу ІІІ зазначено :"Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати доручення на посадову особу замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками та лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції."
Зазначте будь ласка дані посадової особи, на яку потрібно надати доручення, а також зазначте будь ласка законні підстави для вимагання такого документу у тендерній пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно вивчивши Ваше питання повідомляємо, що вимога про надання Доручення на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками та лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, узгоджується із правом Замовника, що передбачено – пунктом 15 статті 29 Закону, а саме: «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Інформація про технічні, якісні та кількісні харктеристики предмета закупівлі
Дата подання: 04 березня 2021 14:53
Дата відповіді: 05 березня 2021 14:34
У Додатку 1 до тендерної документаціїпредставлено Дефектний акт з переліком обладнання, необхідного для монтажу на об'єкті замовника, проте у тендерній документації зазначено, що проект на пожежну сигналізацію не виконувався. Тому не зрозуміло чи інфорація по переліку обладнання у Дефектному акті є коректною і правильною.
Надайте будь ласка дані - плани приміщень, кількість учнів, інформацію про те чи здійснюється харчування учнів на території НВК для коректного розрахунку необхідної кількості обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
Кожен учасник має можливість безпосередньо прибути на об’єкт Замовника і отримати як документальний так і безпосередній огляд об’єкту робіт. Інші документи, окрім тих, які подані до оголошення про закупівлю не є обов’язковими для оприлюднення.
Кожен учасник має можливість безпосередньо прибути на об’єкт Замовника і отримати як документальний так і безпосередній огляд об’єкту робіт. Інші документи, окрім тих, які подані до оголошення про закупівлю не є обов’язковими для оприлюднення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРТЕХЗАХИСТ |
268 993,00
UAH з ПДВ
|
268 993,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "НЕБЕСНИЙ РУСЛАН ЗІНОВІЙОВИЧ" |
271 125,00
UAH з ПДВ
|
271 125,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКРТЕХЗАХИСТ #42263686 |
Переможець |
268 993,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 12:50
|
договір.pdf | укладений |
01 квітня 2021 12:48
|