Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектори та аналізатори
Очікувана вартість
447 717,00 UAH
UA-2021-02-26-001676-b 6f6e7de5118a450a96b97b35dd8b14b7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Людмила

380661344231 ekonomnefro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42751893
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Контактна особа: Ляшенко Людмила
380661344231
ekonomnefro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2021 12:00
Очікувана вартість: 447 717,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 238,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 упаковка
Пробірка з активатором згортання (червона), 13х100 мм, 6 мл, 100 шт/уп Пробірки вакуумні для забору венозної крові з активатором згортання розміром 13х100 мм, об’ємом 6 мл з корком червоного кольору. Наповнювач пробірок повинен бути безбарвним. Призначені для для збору, транспортування та дослідження сироватки. Пробірки повинні бути призначені для роботи з тримачем та двосторонньою голкою для вакуумних пробірок. Час згортання крові повинен становити не більше 30 хв. Пробірки повинні бути придатні для центрифугування при відносній відцентровій силі 1100 – 1300 g. Пробірки повинні бути придатні для зберігання при температурі 4⁰- 25⁰ С.
Загальний термін придатності пробірок не менше 18 місяців.
Виріб повинен відповідати наступним національним стандартам:
- ДСТУ EN ISO 14971:2015 Вироби медичні. Настанови щодо управління ризиком (EN ISO 14971:2007, IDT);
- ДСТУ EN 62366:2015 Вироби медичні. Застосування ергономічного проектування медичних виробів (EN 62366:2008/A1:2015, IDT; IEC 62366:2007/A1:2014, IDT);
- ДСТУ EN ISO 10993-1:2015 Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 1. Оцінювання і тестування в рамках процесу управління ризиками (EN ISO 10993-1:2009/AC:2010, IDT);
- ДСТУ EN ISO 15223-1:2018 Засоби медичної техніки. Умовні познаки на етикетках засобів медичної техніки, марковання та обов’язкові відомості. Частина 1. Загальні вимоги (EN ISO 15223-1:2016, IDT; ISO 15223-1:2016, Corrected version 2017-03, IDT).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 42386 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD
120 упаковка
Пробірка з 3,2% натрію цитратом (0,109 моль/л) (блакитна), 13х75 мм, 3,6 мл, 100 шт/уп Пробірки вакуумні для забору венозної крові з 3,2% натрію цитратом (0,109 моль/л) розміром 13х75 мм, об’ємом 3,6 мл з корком блакитного кольору. Наповнювач пробірок повинен бути безбарвним. Призначені для для збору, транспортування та дослідження плазми. Пробірки повинні бути призначені для роботи з тримачем та двосторонньою голкою для вакуумних пробірок. Пробірки повинні бути придатні для центрифугування при відносній відцентровій силі: плазма багата на тромбоцити – 150 g, плазма бідна на тромбоцити – 1500 - 2000 g, плазма без тромбоцитів 2500 – 3000 g. Пробірки повинні бути придатні для зберігання при температурі 4⁰- 25⁰ С.
Загальний термін придатності пробірок не менше 12 місяців. Термін придатності пробірок після відкриття алюмінієвого пакета, за умови зберігання при температурі 4⁰- 25⁰ С не менше 1 місяця.
Виріб повинен відповідати наступним національним стандартам:
- ДСТУ EN ISO 14971:2015 Вироби медичні. Настанови щодо управління ризиком (EN ISO 14971:2007, IDT);
- ДСТУ EN 62366:2015 Вироби медичні. Застосування ергономічного проектування медичних виробів (EN 62366:2008/A1:2015, IDT; IEC 62366:2007/A1:2014, IDT);
- ДСТУ EN ISO 10993-1:2015 Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 1. Оцінювання і тестування в рамках процесу управління ризиками (EN ISO 10993-1:2009/AC:2010, IDT);
- ДСТУ EN ISO 15223-1:2018 Засоби медичної техніки. Умовні познаки на етикетках засобів медичної техніки, марковання та обов’язкові відомості. Частина 1. Загальні вимоги (EN ISO 15223-1:2016, IDT; ISO 15223-1:2016, Corrected version 2017-03, IDT).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 42585 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD
300 упаковка
Пробірка з K3 ЕДТА (лавандова), 13х75 мм, 3 мл, 100 шт/уп Пробірки вакуумні для забору венозної крові з К3 ЕДТА розміром 13х75 мм, об’ємом 3 мл з корком лавандового кольору. Наповнювач пробірок повинен бути безбарвним. Призначені для для збору, транспортування та дослідження цільної крові. Пробірки повинні бути призначені для роботи з тримачем та двосторонньою голкою для вакуумних пробірок. Пробірки повинні бути придатні для зберігання при температурі 4⁰- 25⁰ С.
Загальний термін придатності пробірок не менше 18 місяців
Виріб повинен відповідати наступним національним стандартам:
- ДСТУ EN ISO 14971:2015 Вироби медичні. Настанови щодо управління ризиком (EN ISO 14971:2007, IDT);
- ДСТУ EN 62366:2015 Вироби медичні. Застосування ергономічного проектування медичних виробів (EN 62366:2008/A1:2015, IDT; IEC 62366:2007/A1:2014, IDT);
- ДСТУ EN ISO 10993-1:2015 Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 1. Оцінювання і тестування в рамках процесу управління ризиками (EN ISO 10993-1:2009/AC:2010, IDT);
- ДСТУ EN ISO 15223-1:2018 Засоби медичної техніки. Умовні познаки на етикетках засобів медичної техніки, марковання та обов’язкові відомості. Частина 1. Загальні вимоги (EN ISO 15223-1:2016, IDT; ISO 15223-1:2016, Corrected version 2017-03, IDT).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
100 упаковка
Пробірка з літій-гепарином (зелена), 13х75 мм, 4 мл, 100 шт/уп Пробірки вакуумні для забору венозної крові з літій-гепарином розміром 13х75 мм, об’ємом 4 мл з корком зеленого кольору. Наповнювач пробірок повинен бути безбарвним. Призначені для для збору, транспортування та дослідження плазми. Пробірки повинні бути призначені для роботи з тримачем та двосторонньою голкою для вакуумних пробірок. Пробірки повинні бути придатні для центрифугування при відносній відцентровій силі 2000 – 3000 g. Пробірки повинні бути придатні для зберігання при температурі 4⁰- 25⁰ С.
Загальний термін придатності пробірок не менше 18 місяців.
Виріб повинен відповідати наступним національним стандартам:
- ДСТУ EN ISO 14971:2015 Вироби медичні. Настанови щодо управління ризиком (EN ISO 14971:2007, IDT);
ДСТУ EN 62366:2015 Вироби медичні. Застосування ергономічного проектування медичних виробів (EN 62366:2008/A1:2015, IDT; IEC 62366:2007/A1:2014, IDT);
ДСТУ EN ISO 10993-1:2015 Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 1. Оцінювання і тестування в рамках процесу управління ризиками (EN ISO 10993-1:2009/AC:2010, IDT);
ДСТУ EN ISO 15223-1:2018 Засоби медичної техніки. Умовні познаки на етикетках засобів медичної техніки, марковання та обов’язкові відомості. Частина 1. Загальні вимоги (EN ISO 15223-1:2016, IDT; ISO 15223-1:2016, Corrected version 2017-03, IDT);
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 47589 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з літію гепарином
24 упаковка
Наконечники 100-1000 мкл, Наконечники типу Gilson (універсальний). Об’єм дозування: 100-1000 мкл.
Фасування: 500 шт/уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 16822 — Наконечник піпетки
50000 штуки
Мікропробірка типу Еппендорф Мікропробірка конічна з інтегрованою кришкою типу Еппендорф.
Об’єм: 1,5 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 46237 — Нестерильна пробірка
5 упаковка
Наконечники 0,5-200 мкл Наконечники типу Gilson (універсальний). Об’єм дозування: 0,5-200 мкл.
Фасування: 1000 шт/уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 16822 — Наконечник піпетки
10 упаковка
Кювети для коагулометра Фасування: 1000 штук в упаковці.
Повинні бути придатними для використання з коагулометрами виробника Diagon (серія Coag).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 61032 — Кювету для лабораторного аналізатора ІВД, одноразового використання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист /довідка в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист/довідка в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 березня 2021 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 11:49
Протокол 95.pdf
26 лютого 2021 11:37
Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника) (2)_1592977222_1593581009 (1).doc
26 лютого 2021 11:37
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту) (4)_1592977222_1593581009 (2).doc
26 лютого 2021 11:37
Додаток_4_(Проект_договору) (2)_1592977222_1593581009 (1)_1605076372.doc
26 лютого 2021 11:37
Додаток_2_(Технiчнi_вимоги) (11)_1592977222_1605076372.doc
26 лютого 2021 11:37
Додаток_1_(Квалiфiкацiя) (6)_1592977222_1593581009.doc
26 лютого 2021 11:36
ТД ПРОБІРКИ .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-26-001676-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 04 березня 2021 12:06
Вимога на умови закупівлі
26.02.2021 року Замовник оголосив закупівлю: Код ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори.

Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що лише ОДИН виробник Diagon (Угорщина) має змогу запропонувати наступні медичні вироби, враховуючи СУКУПНІ ВИМОГИ до них: позиція № 8 “Кювети для коагулометр: Фасування: 1000 штук в упаковці. Повинні бути придатними для використання з коагулометрами виробника Diagon (серія Coag)”.

Слід зазначити, що наразі існують декілька виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні та мають можливість запропонувати інші медичні вироби (позиції №1-7) згідно наведеного у Додатку 2 переліку, які відповідають загальновстановленим стандартам. Однак саме через наявність вищезгаданих медичних виробів, з їх СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ (позиція № 8, яку може запропонувати лише ОДИН згаданий виробник) інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Таким чином, наявність у Додатку 2 медичних виробів (позиція № 8), які дозволені до введення в обіг лише в ОДНОГО виробника суттєво обмежує конкуренцію, оскільки інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі за іншими позиціями предмету закупівлі !!!
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише ОДНОГО виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!!

Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації:
виокремити медичні вироби (позиція №8 “Кювети для коагулометр:Фасування: 1000 штук в упаковці. Повинні бути придатними для використання з коагулометрами виробника Diagon (серія Coag)”) в окремий лот предмету закупівлі.


В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!

Додаток: копії рішень АМКУ (аналогічні обставини).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 березня 2021 15:51
Відповідно до п.22 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Так, відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783: Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, визначення предмета закупівлі є правом, а не обов’язком Замовника. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з потенційними Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі.

Документи подані скаржником

04 березня 2021 12:06
Рішення АМКУ від 16.05.18р..pdf

Документи

09 березня 2021 15:49
Протокол 77.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-26-001676-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 09 березня 2021 11:51
Скарга на умови закупівлі
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації 26.02.2021 року Замовник оголосив закупівлю: Код ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори. Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти). Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та істотно порушують права нашої компанії — потенційного учасника ТОВ “Ледум”. Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником. Звертаємо Вашу увагу, що лише ОДИН виробник Diagon (Угорщина) має змогу запропонувати наступні медичні вироби, враховуючи СУКУПНІ ВИМОГИ до них: позиція № 8 “Кювети для коагулометр: Фасування: 1000 штук в упаковці. Повинні бути придатними для використання з коагулометрами виробника Diagon (серія Coag)”. Слід зазначити, що наразі існують декілька виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, в тому числі й ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати інші медичні вироби (позиції №1-7) згідно наведеного у Додатку 2 переліку, які відповідають загальновстановленим стандартам. Однак саме наявність вищезгаданих медичних виробів, з їх СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ (позиція № 8, яку може запропонувати лише ОДИН згаданий виробник) позбавляє учасника ТОВ Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі саме за позиціями №1-7, що є дискримінацією та порушенням його прав. Оскільки, зокрема наявність даних медичних виробів (позиції № 1-7) в ЗАГАЛЬНОМУ переліку предмету закупівлі (без їх поділу на Лоти) разом з іншими вищезгаданими позиціями (№8, яку може запропонувати лише ОДИН виробник) фактично позбавляє ТОВ “Ледум” можливості запропонувати свої медичні вироби, унеможливлює участь у даній закупівлі. Це створює ДИСКРИМІНАЦІЙНІ умови, за яких наше підприємство — ТОВ “Ледум” позбавлено фактично можливості прийняти участь у закупівлі виключно за позиціями № 1-7. Таким чином, вищезгадані умови (вимоги) Додатку 2 ТД (наявність позиції №8, яка є виключно в ОДНОГО виробника) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників, порушують права нашої компанії як потенційного учасника (позбавлено фактично можливості прийняти участь у закупівлі виключно за позиціями № 1-7), не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише ОДНОГО виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 18, 20, 22, ЗУ “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: Код ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори. (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-001676-b). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2021-02-26-001676-b. 3.Зобов'язати Замовника внести нижчезазначені зміни до тендерної документації : виокремити медичні вироби (позиція №8 “Кювети для коагулометр:Фасування: 1000 штук в упаковці. Повинні бути придатними для використання з коагулометрами виробника Diagon (серія Coag)”) в окремий лот предмету закупівлі. Додатки: 1. Документи щодо медичних виробів (позиція №8) виробника Diagon (Угорщина). 2. Копії рішень АМКУ (аналогічні обставини). Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 09.03.2021 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2021 11:33
рішення від 22.03.2021 №5653.pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 20:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно з листом ТОВ " Е-Тендер" за № 222 від 31.03.2021 р. закупівлю зробити багатолотовою не має технічної можливості
Дата виконання рішення замовником: 20 квітня 2021 17:15

Документи подані скаржником

09 березня 2021 10:23
Скарга.pdf
09 березня 2021 10:23
Рішення АМКУ від 16.05.18р..pdf

Документи подані замовником

29 березня 2021 15:57
Протокол № 114.pdf
31 березня 2021 15:26
Відповідь Е-тердер.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 241 713,00
UAH з ПДВ
241 713,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 березня 2021 13:48
Електронний підпис
12 березня 2021 10:19
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2021 10:19
Листи , довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Інформація про відміну

Дата відміни
28 квітня 2021 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій