Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба морська свіжоморожена (хек, без голів)
Очікувана вартість
153 790,00 UAH
UA-2021-02-26-001309-b 22eebe1ccaeb4802bfbcac3a89f4063e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барсук Володимир Григорович

+380955399133 44103602@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Таврійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44103602
Місцезнаходження: 74988, Україна , Херсонська обл., місто Таврійськ, вулиця Гайдара, будинок 9
Контактна особа: Барсук Володимир Григорович
+380955399133
44103602@mail.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2021 13:52
Очікувана вартість: 153 790,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 768,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1820 кг
Риба морська свіжоморожена (хек, без голів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74988, Україна, Херсонська область, м.Тварійськ, м. Таврійськ, вул. Гайдара, будинок 3, м. Таврійськ, вул. Каховська, будинок 54, с. Кам’янка, вул. Соборна, будинок 27, с. Червоне Поділля, вул. Кооперативна, 19, с. Кам’янка, вул. Кооперативна, будинок 2, с. Чорнянка, провулок Шкільний, будинок 1, с. Сергіївка, вул. Шкільна, 74, с. Новокам’янка, вул. Гагаріна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України 100% розрахунок протягом 10-ти банківських днів з моменту передачі Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 14:07
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами
26 лютого 2021 10:58
ОГОЛОШЕННЯ
26 лютого 2021 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 14:07
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами
26 лютого 2021 10:58
ОГОЛОШЕННЯ

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прибрати незаконні вимоги Замовника
Дата подання: 26 лютого 2021 12:16
Дата відповіді: 26 лютого 2021 14:05
Доброго дня! Звертаэмо Вашу увагу, що: Згідно з частиною 9 статті 14 Закону: “Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.” А пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. При цьому Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій. Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій.В свою чергу учасник не має можливості додавати якісь документи до своєї пропозиції після завершення аукціону. Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог частини 9 статті 14, адже всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій. А також, у Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір у Спрощених закупівлях, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи лише після формування повідомлення про намір укласти договір є в конкурентних процедурах закупівлі, а Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі. Виходячи з вище викладеного, наголошуємо, що для забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, Замовник зобов'язаний видалити наступну вимогу згідно п.12 Оголошення: 12. Інша інформація: "По закінченню аукціону Учасник, пропозиція якого перебуває на розгляді, в термін 1 робочий день в електронному вигляді оприлюднює на порталі цінову пропозицію (Додаток 1) на суму останнього раунду, відповідно до заявленого Замовником технічного завдання." У разі ігнорування даної вимоги, дії Замовника можна розглядати такими, що порушують пункт п'ятий частини першої статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", адже під час аукціону (який за своєю природою має на увазі пониження ціни) учасники протягом трьох раундів матимуть змогу понизити ціну, а по закінченню аукціону не матимуть можливості виконати вимогу п.12 Оголошення Замовника, наслідком чого буде відхилення пропозиції такого Учасника, в той час як Учасник, який не знижуватиме свою ціну під час аукціону - оновлену цінову за результатами аукціону надавати не зобов'язаний.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога згідно п.12 Оголошення видалена, та додано оголошення зі змінами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 116 298,00
UAH з ПДВ
116 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гриненко Сергій Юрійович 141 960,00
UAH з ПДВ
141 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 20:25
Електронний підпис
09 березня 2021 20:24
Цінова пропозиція.pdf
09 березня 2021 20:24
Копія Статуту.pdf
09 березня 2021 20:24
Медичні книжки.pdf
09 березня 2021 20:24
Копія Довідки з ЄДРПОУ.pdf
09 березня 2021 20:24
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
09 березня 2021 20:24
Довідка з банку 05.03.2021.pdf
09 березня 2021 20:24
Технічна специфікація.pdf
09 березня 2021 20:24
Проект договору.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 19:01
Електронний підпис
09 березня 2021 19:00
Хасп якість.pdf
09 березня 2021 19:00
техпасп.jpg
09 березня 2021 19:00
техпасп 001.jpg
09 березня 2021 19:00
тендерна риба.pdf
09 березня 2021 19:00
Сертиф. Хасп.безпечн.pdf
09 березня 2021 19:00
серт. дог. лист риба.pdf
09 березня 2021 19:00
погодженна. Держсп..pdf
09 березня 2021 19:00
паспорт новий 1 (1).pdf
09 березня 2021 19:00
общая довідки.pdf
09 березня 2021 19:00
мед. Гриненко.pdf
09 березня 2021 19:00
мед Отченашко.pdf
09 березня 2021 19:00
мед книг. Лугунін.pdf
09 березня 2021 19:00
мед книг. Лінінський.pdf
09 березня 2021 19:00
Лист потужност.pdf
09 березня 2021 19:00
копія инн.pdf
09 березня 2021 19:00
експл дозв.jpg
09 березня 2021 19:00
Договір вет. врача.pdf
09 березня 2021 19:00
Догов. дез з актами.pdf
09 березня 2021 19:00
дог. екосерв..pdf
09 березня 2021 19:00
Дов.банк.pdf
09 березня 2021 19:00
дез.оброб.09.03.pdf
09 березня 2021 19:00
Гриненко 016.jpg
09 березня 2021 19:00
Гриненко 015.jpg
09 березня 2021 19:00
Гриненко 009.jpg
09 березня 2021 19:00
Витяг налог.pdf
09 березня 2021 19:00
Витяг Гриненко С.Ю..pdf
09 березня 2021 19:00
аналог.дог.відгук.pdf
09 березня 2021 19:00
Акти викон.роб.2021 р..pdf
09 березня 2021 19:00
Акт склад 2021р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ФОП Гриненко Сергій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Відхилено 116 298,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 13:03
ФОП Гриненко Сергій Юрійович
#2740805731
Переможець 141 960,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 14:32

Документи

24 березня 2021 13:03
Електронний підпис
24 березня 2021 13:01
Протокол

Документи

24 березня 2021 14:32
Електронний підпис
24 березня 2021 14:28
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2021 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гриненко Сергій Юрійович
#2740805731
141 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2021 14:32
Електронний підпис
24 березня 2021 14:28
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2022 12:27
доп 4 до дог 53 риба.pdf зміни до договору
17 березня 2022 12:26
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 14:08
доп угода 3 дог 53 риба.pdf зміни до договору
26 січня 2022 14:05
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 09:02
доп.угод 2 дог 53 20_ риба.pdf зміни до договору
18 січня 2022 09:01
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:18
доп угода 1 до дог 53 риба.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 08:27
Договір укладений
30 березня 2021 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 53
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору 20%
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML