Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Монітор фетальний)
Очікувана вартість
129 000,00 UAH
UA-2021-02-26-000472-a 519dffb3b921415a9f8e36ec6bb5c7f0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Безцінна

+380675685368 tender.pz22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3"
Код ЄДРПОУ: 37906491
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ СВОБОДИ, будинок 20-А
Контактна особа: Аліна Безцінна
+380675685368
tender.pz22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Постачальник повинен поставити (передати) Покупцю товар, який відповідає нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території Україні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Монітор фетальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, пр. Свободи 20-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

26 лютого 2021 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 08:56
Звіт 49 від 26.02.2021.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "НАДІЯ" СПІЛКИ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ"
#43683091
Переможець 129 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2021 08:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:04
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 08:59
Договір 49 від 26.02.2021.PDF укладений
26 лютого 2021 08:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 129 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 439,25 UAH)