Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оснастка для штампу з готовим кліше «Копія вірна» , Оснастка для штампу з готовим кліше «Вхідна» , Оснастка для штампу з готовим кліше «Вихідна», Фарба штемпельна, Підставки-органайзери , Папір ксероксний А4, Скотч
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2021-02-26-000281-a 3cea9c3704744351afeb35936ad9b589
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Яковенко

+380990342749 ludmvokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Людмила Яковенко
+380990342749
ludmvokmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 08:37
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 09:00
Очікувана вартість: 1 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Оснастка для штампу з готовим кліше «Копія вірна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Купянськ, вул.Харківська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Оснастка для штампу з готовим кліше «Вхідна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Купянськ, вул.Харківська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Оснастка для штампу з готовим кліше «Вихідна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Купянськ, вул.Харківська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Фарба штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Купянськ, вул.Харківська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Підставки-органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Купянськ, вул.Харківська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Папір ксероксний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Купянськ, вул.Харківська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Скотч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Купянськ, вул.Харківська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: - Постачальник зобов'язується поставити у встановлений строк Замовнику товар за ціною, що надається до цього Договору в Специфікації, яка є його невід'ємною частиною, а Замовник зобов'язується оплатити його; - розрахунки за поставлений товар здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування відповідних грошових коштів на рахунок «Постачальника» в установі банку, протягом 7 (семи) банківських днів «Замовником» Товару після підписання видаткової накладної, яка підтверджує прийняття Товару «Замовником». - у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 (семи) банківських днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, при цьому штрафні санкції до «Замовника» при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 08:37
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОТКОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 950,00
UAH з ПДВ
950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 08:48
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2021 08:48
код.pdf
10 березня 2021 08:48
Спецификація.pdf
10 березня 2021 08:48
Проект договору.pdf
10 березня 2021 08:48
Паспорт+код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОТКОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОТКОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2909313411
Переможець 950,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 08:47

Документи

15 березня 2021 08:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОТКОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2909313411
950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 08:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 10:54
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
26 березня 2021 10:53
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 13:48
Договір №82.PDF укладений
19 березня 2021 13:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 квітня 2021 10:15
950,00 UAH UA058201720344250022000049755
Відділ освіти Куп'янської міської ради
UA843515330000026009060098823
ФОП Котков С.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до додатку №1 до договору №82 від 19.03.2021р. Розділ 1 п 1.1 , розділ 13 , розділ 5 п.п.5.1, п.п.5.2.
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 950,00
UAH