Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації»
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2021-02-25-007704-b 3167c3f316ff4837a9539db2f23a5791
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максимович Галина Михайлівна

opklubid@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солом'янське районне в місті Києві об'єднання підліткових клубів за місцем проживання "Либідь"
Код ЄДРПОУ: 33395917
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київська обл., Київ, вул. Єреванська, 19
Контактна особа: Максимович Галина Михайлівна
opklubid@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 10:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,82%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації на об’єкті: Підлітковий клуб "Здоров’я", розташований за адресою: місто Київ, вулиця Михайла Донця, 17/46»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Михайла Донця, 17/46, підлітковий клуб "Здоров'я"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 18:23
Додаток 4.doc
25 лютого 2021 18:23
Додаток 2.docx
25 лютого 2021 18:22
Докментація монтаж пожежної сигналізації Донця 17-46.docx
25 лютого 2021 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 18:23
Додаток 4.doc
25 лютого 2021 18:23
Додаток 2.docx
25 лютого 2021 18:22
Докментація монтаж пожежної сигналізації Донця 17-46.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія на виконання графічної частини - не має відношення до закупівлі
Дата подання: 27 лютого 2021 17:39
Дата відповіді: 01 березня 2021 17:04
ДОДАТОК 4 п. 1.1. Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг а також забезпеченість Учасника організаційною та комп’ютерною технікою, ліцензійним програмним забезпеченням для виконання ГРАФІЧНОЇ та кошторисної частини (в тому числі кошторисів НА ПРОЕКТНІ РОБОТИ Форма № 1-П, Форма № 2-П, з обов’язковим зазначенням назви програмного забезпечення та номеру ліцензії). ПРОЕКТНІ РОБОТИ В ГРАФІЧНІЙ ЧАСТИНІ НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ ДО ЗАКУПІВЛІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 2 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція), вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, керуючись власними побажаннями та переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства.
Тендерна документація повинна містить у себе визначення необхідності наявності матеріально-технічної бази. На виконання вимог закону Замовником встановлена вимога, щодо надання Учасником документів, щодо необхідності застосування Учасником організаційною та комп’ютерною технікою, ліцензійним програмним забезпеченням.
Комп’ютерна техніка, ліцензійне програмне забезпечення підтверджує можливість Учасника виконання монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації відповідно до наявної проектно-кошторисної документації.
ЧОМУ ДЕКЛАРАЦІЯ ЛИШЕ НА ОФІСНІ ПРИМІЩЕННЯ
Дата подання: 27 лютого 2021 17:44
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:34
ДОДАТОК 3 п. 1.3. Копію декларації відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства. Вважаємо що якісно послуги виконати може компанія, що має приміщення для зберігання матеріально-технічної бази (драбини, будівельні риштування, інструмент і т д.) Просимо п. 1.3. викласти в редакції: Копію декларації відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні ТА СКЛАДСЬКІ приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 1.2. ДОДАТКУ 4 Оголошення про проведення закупівлі Учасником надаються «Копії чинних документів, що підтверджують наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Києві та/або в Київській області». Якщо представництво в м. Києві використовується підприємством одночасно в якості офісного та складського приміщення, наддається копія декларації відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення. У разі використання двох різних представництв Учасником наддається копія декларації відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на кожне із вказаних приміщень.
Який саме документ мається на увазі?
Дата подання: 27 лютого 2021 17:45
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:36
ДОДАТОК 4 1.4. Копії документів, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. Який саме документ мається на увазі? Дякую!!!
Відповідь: Відповідно до вимогам «ЛІЦЕНЗІЙНІХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. “Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.” Наявність у Учасника необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності є підтвердженням його відповідності ліцензійним умовам.
Яку саме кількість засобів пожежогасіння необхідно використовувати під час робіт?
Дата подання: 27 лютого 2021 17:47
Дата відповіді: 01 березня 2021 16:30
ДОДАТОК 4 1.5. Довідку щодо наявних первинних засобів пожежогасіння (з зазначенням їх технічного стану та кількості) з наданням копій документів, які підтверджують право власності або користування (оборотно-сальдова відомість, або видаткова накладна, або інвентаризаційний опис, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір користування чи надання послуг). ЧИ НАЯВНІ ЗАСОБИ ПОЖЕЖОГАСІННЯ В ПРИМІЩЕННЯХ ЗАМОВНИКА і СКІЛЬКИ НЕОБХІДНО МАТИ В МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНІЙ БАЗІ? (З врахування моделей, будь-ласка)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має первинні засоби пожежогасіння, кількість яких розрахована на безпечну експлуатацію приміщень, а не для проведення будь яких монтажних робіт. У зв’язку з чим Замовником встановлена вимога про наявність первинних засобів пожежогасіння у виконавця робіт. Вказані засоби забезпечать своєчасне пожежогасіння у випадку виникнення пожежі в наслідок робіт виконавця.
Страхування верхолазних робіт чим регламентується?
Дата подання: 27 лютого 2021 17:48
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:30
ДОДАТОК 4 п.1.8. Завірена Учасником копія діючого Договору добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами на виконання робіт повішеної небезпеки – роботи на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні. ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ, ПИТАННЯ Страхування верхолазних робіт чим регламентується?
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 18 Закону України «Про охорону праці» перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Так наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці затверджено перелік робіт з підвищеною небезпекою, відповідно до пункту 94 якого роботами з підвищеною небезпекою є роботи на висоті. Страхування є одним із засобів, покликаних мінімізувати ризики, пов’язані з можливою загрозою життю, здоров’ю людини, майну підприємства при виконанні робіт з підвищеною небезпекою. Обґрунтовано встановлена вимога про надання Учасником Договору добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами на виконання робіт повішеної небезпеки. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про страхування» Страхувальниками визнаються юридичні особи та дієздатні фізичні особи, які уклали із страховиками договори страхування. Кожен Учасник має право та можливість на заключення відповідного договору страхування та надання договору страхування у складі пропозиції.
Паспорти видаються після монтажу.
Дата подання: 27 лютого 2021 17:51
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:14
ДОДАТОК 4 п. 1.10. Копії технічних паспортів на обладнання що буде монтуватися (при наявності). саме технічні паспорти знаходяться в виробника, видаються саме на ППКП, що буде монтуватись. Дана вимога викликає підозру. Все обладнання з в наявності в постачальників.
Відповідь: Копії технічних паспортів на обладнання що буде монтуватися, надаються у разі наявності вказаного обладнання у Учасника.
А якщо 4 роки і 8 місяців?
Дата подання: 27 лютого 2021 17:53
Дата відповіді: 01 березня 2021 16:49
ДОДАТОК 4 п. 1.13. Довідка про наявність досвіду впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення строком не менше 5 років. Учасник надає в складі пропозиції відповідні документи, що підтверджують вказану інформацію. Розглянете пропозицію компанії, якій 4 роки і 8 місяців, дякую!?
Відповідь: Замовник має право встановлювати вимоги до наявності у Учасника досвіду надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Постановою кабінету міністрів України від 14 листопада 2000 р. № 1698 встановлено повноваження Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодо надання ліцензії на впровадження виду господарської діяльності – «надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Тобто ліцензування вказаного виду діяльності проводиться з 2000 року і кваліфікаційні вимоги до Учасників закупівлі щодо підтвердження наявності досвіду впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за останні декілька років обґрунтовані і не є дискримінаційними.
Щановний замовнику, які саме роботи виконуватиме ГІП СС3 (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки))
Дата подання: 28 лютого 2021 16:59
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:02
Учасник надає копії сертифіката провідного інженера – проектувальника, диплома про освіту зазначеного в довідці, завірені печаткою (у разі наявності) Учасника. Кваліфікаційним сертифікатом інженера – проектувальника потрібно визначення наступної категорії та робіт (послуг): провідний інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки). Шановний замовнику, в тендерній документації проектування графічної частини не передбачене. Просимо видалити дану вимогу цілком.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації повинен виконуватися згідно з наявної проєктної документації. Для гарантування надання послуг у необхідному об’ємі та якості Замовником встановлена вимога щодо наявності у виконавця послуг відповідної кількості працівників, які мають необхідні знання та досвід. Діючим законодавством не встановлено максимальна/обов’язкова кількість виконавців робіт. Замовник має право самостійно вимагати у виконавця послуг відповідної кількості працівників, залежно від обсягу та строків виконання робіт або надання послуг протипожежного призначення. Збільшення кількісті виконавців не є дискримінаційною, бо кожен Учасник має можливість відповідно до вимог законодавства про працю збільшити кількість працівників до необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. Замовником обґрунтовано та у відповідності з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена вимога про наявність у Учасника працівника інженерно-проєктувального складу, а саме інженера-проєктувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки).
Використання індивідуальних страхових засобів - розясніть, в яких саме приміщеннях воно потрібно?
Дата подання: 28 лютого 2021 17:04
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:59
Шановний замовнику, ви ВИМАГАЄТЕ ВІД УЧАСНИКІВ - Завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження повного курсу навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) на керівника робіт та виконавців робіт що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. - розясніть, в яких саме приміщеннях воно потрібно? ДЕ САМЕ БУДЕМО ЗАЙМАТИСЬ ПРИМИСЛОВИМ АЛЬПІНІЗМОМ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно з наявною документацією, в тому числі технічним паспортом на нежитлову будівлю, висота стель у приміщеннях, в тому числі де планується проведення монтажних робіт, становить понад 1,3 метра. При цьому частина електричної проводки, кабельні канали зв'язку, розташовуються в тому числі під стелею приміщень, на висоті понад 1,3 метра. Відповідно до частини 3 статті 18 Закону України «Про охорону праці» перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Так наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці затверджено перелік робіт з підвищеною небезпекою, відповідно до пункту 94 якого роботами з підвищеною небезпекою є роботи на висоті.
Дискримінаційна вимога!
Дата подання: 28 лютого 2021 17:06
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:46
- Оригінал листа від Державної служби України з надзвичайних ситуацій стосовно видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, датованого не раніше 2021 року. Шановний замовнику, напишіть норму закону, що передбачає лист датований 2021-м роком.
Відповідь: Шановний Учасник. Державна служба України з надзвичайних ситуацій видає Наказ «з основної діяльності» «Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до пункту 1 частини другої статті 6, пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та з урахуванням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Для можливості об’єктивного розгляду інформації, яку Учасник надає у тендерної пропозиції, Замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено надання підтвердження уповноваженого органу - Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Відповідно до п 8. 9. Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій (надалі - ДСНС) затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052, ДСНС видає накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує та контролює їх виконання, під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими державними органами, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, тимчасовими консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, утвореними Кабінетом Міністрів України, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, громадськими спілками, профспілками та організаціями роботодавців, відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, а також підприємствами, установами, організаціями.
На підставі вказаного кожен Учасник має однакову можливість отримати у 2021 році у ДСНС необхідну інформацію та надати у складі пропозиції.
ЗАМОВНИК, вам надали неправильні к
Дата подання: 28 лютого 2021 17:11
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:45
1.7. У складі тендерної пропозиції Учасник надає завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 м., зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами. 1.8. Завірена Учасником копія діючого Договору добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами на виконання робіт повішеної небезпеки – роботи на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 18 Закону України «Про охорону праці» перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Так наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці затверджено перелік робіт з підвищеною небезпекою, відповідно до пункту 94 якого роботами з підвищеною небезпекою є роботи на висоті. Страхування є одним із засобів, покликаних мінімізувати ризики, пов’язані з можливою загрозою життю, здоров’ю людини, майну підприємства при виконанні робіт з підвищеною небезпекою. Обґрунтовано встановлена вимога про надання Учасником Договору добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про страхування» Страхувальниками визнаються юридичні особи та дієздатні фізичні особи, які уклали із страховиками договори страхування. Кожен Учасник має право та можливість на заключення відповідного договору страхування та надання договору страхування у складі пропозиції. З урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Вказані вимоги встановлені для гарантування надання послуг у необхідному об’ємі та якості.
Чому не треба декларувати верхолазні роботи?
Дата подання: 28 лютого 2021 17:16
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:39
1.7. У складі тендерної пропозиції Учасник надає завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 м., зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами. 1.8. Завірена Учасником копія діючого Договору добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами на виконання робіт повішеної небезпеки – роботи на висоті понад 1,3 метра ТА РОБОТИ ВЕРХОЛАЗНІ. - Завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження повного курсу навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) на керівника робіт та виконавців робіт що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. На керівника робіт додатково надається копія витягу з протоколу (посвідчення) про перевірку знань посадових осіб і фахівців з питань «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07). ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ, ВИ ЗАПЛУТАЛИСЬ! ЯКЩО ХОЧЕТЕ ОТРИМАТЕ ДОКУМЕНТИ ПРО ПРАВО ВИКОНАННЯ ВЕРХОЛАЗНИХ РОБІТ, додай те в п. 1.7 1.7. У складі тендерної пропозиції Учасник надає завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 м., ВЕРХОЛАЗНІ РОБОТИ зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 18 Закону України «Про охорону праці» перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Так наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці затверджено перелік робіт з підвищеною небезпекою, відповідно до пункту 94 якого роботами з підвищеною небезпекою є роботи на висоті. Страхування є одним із засобів, покликаних мінімізувати ризики, пов’язані з можливою загрозою життю, здоров’ю людини, майну підприємства при виконанні робіт з підвищеною небезпекою. Обґрунтовано встановлена вимога про надання Учасником Договору добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про страхування» Страхувальниками визнаються юридичні особи та дієздатні фізичні особи, які уклали із страховиками договори страхування. Кожен Учасник має право та можливість на заключення відповідного договору страхування та надання договору страхування у складі пропозиції.
З урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням
принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право
самостійно визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність
зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Вказані вимоги встановлені для гарантування надання послуг у необхідному об’ємі та якості.
Шановний замовнику, дайте чітку інформацію про кількість осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, що матимуть безпосереднє відношення до закупівлі (зі сторони замовника). ВІДПОВІДЬ ДАЙТЕ ПО СУТІ.
Дата подання: 28 лютого 2021 17:23
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:31
ДОДАТОК 4 1.4. Копії документів, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. Шановний замовнику, дайте чітку інформацію про кількість осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, що матимуть безпосереднє відношення до закупівлі (зі сторони замовника). ВІДПОВІДЬ ДАЙТЕ ПО СУТІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників повинно бути видано уповноваженим органом за встановленою законодавством України формою.
Повторно ставимо питання
Дата подання: 02 березня 2021 09:49
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:57
Чим передбачено отримання листа від ДСНС?
Відповідь: Шановний Учасник, вказане звернення за роз’ясненнями повторне. Перше, з одного і того ж питання вирішено по суті. Замовником надано відповідні роз’яснення, які оприлюдненні в електронній системі закупівель.
Повторно ставимо питання, дайте відповідь по суті.
Дата подання: 02 березня 2021 09:51
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:56
Шановний замовнику, дайте чітку інформацію про кількість осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, що матимуть безпосереднє відношення до закупівлі (зі сторони замовника). ВІДПОВІДЬ ДАЙТЕ ПО СУТІ.
Відповідь: Шановний Учасник, вказане звернення за роз’ясненнями повторне. Перше, з одного і того ж питання вирішено по суті. Замовником надано відповідні роз’яснення, які оприлюдненні в електронній системі закупівель.
Повторно ставимо питання
Дата подання: 02 березня 2021 09:57
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:38
Ви не просите Декларацію на Верхолазні роботи! Але ви просите страхування! Питання - чому вибірково ставитесь до тендерних вимог. Відповідайте по суті.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 2 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція), вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, керуючись власними побажаннями та переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства.
Повторно ставимо питання
Дата подання: 02 березня 2021 10:00
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:45
Яку саме кількість вогнегасників потрібно утримувати на локації під час проведення робіт?
Відповідь: Відповідно до вимог «Правил пожежної безпеки в Україні» затверджених Наказом Міністерства
внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417.
Повторно ставимо питання
Дата подання: 02 березня 2021 10:04
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:54
Закупівля - мотнтаж сигналізації. До чого тут проектувальник? до чого тут Ліцензійна програма для проектування?
Відповідь: Шановний Учасник, вказане звернення за роз’ясненнями повторне. Перше, з одного і того ж питання вирішено по суті. Замовником надано відповідні роз’яснення, які оприлюдненні в електронній системі закупівель.
ПОВТОРНО СТАВИМО ПИТАННЯ
Дата подання: 02 березня 2021 13:05
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:53
"Документи, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників повинно бути видано уповноваженим органом за встановленою законодавством України формою". Шановний замовнику, таке відчуття, ніби ви разом із потенційними учасниками вперше читаєте тендерні вимоги. Тож, ЯКИМ САМЕ ЗАКОНОДАВЧИМ АКТОМ ПЕРЕДБАЧЕНА ФОРМА (ВИ Ж ВИМАГАЄТЕ, ТО Ж ПОВИННІ ЗНАТИ)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, вказане звернення за роз’ясненнями повторне. Перше, з одного і того ж питання вирішено по суті. Замовником надано відповідні роз’яснення, які оприлюдненні в електронній системі закупівель.
Розгорнути всі запитання: 19 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" 95 000,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 13:54
Електронний підпис
04 березня 2021 13:53
59. Витяг ЄДР 17.09.20 Копія.pdf
04 березня 2021 13:53
53. ISO28001.1871 ВІТЯЗЬ КБ.pdf
04 березня 2021 13:53
47. Роз'яснення Ліцензії.pdf
04 березня 2021 13:53
35. Диплом Коровін КОПІЯ.pdf
04 березня 2021 13:53
32. паспорт СПТС КОПІЯ.pdf
04 березня 2021 13:53
5. Погоджений Додаток №2.pdf
04 березня 2021 13:53
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
Переможець 95 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 09:52

Документи

10 березня 2021 09:50
Протокол 43.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2021 09:50
Протокол 43.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 08:58
Додаткова до догов.67.jpg укладений
11 березня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 11:21
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 11:16
Договір_67.рdf.pdf укладений
11 березня 2021 11:09