Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набір для відбору матеріалу ( ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали; НК 024:2019 - 62733 Набір для збору проб неспециалізований)
Очікувана вартість
4 950,00 UAH
UA-2021-02-25-006956-b 5a557a6cff0a48bcbfe9e9cd39a2b2d4
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Тетяна Миколаївна

380442355060 shevcpol1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 "Шевченківського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38945657
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, Б.Хмельницького,37
Контактна особа: Ляшенко Тетяна Миколаївна
380442355060
shevcpol1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля для запобігання та/або лікування коронавірусної хвороби (COVID-19). Закуповується набір для відбору матеріалів (для ПЛР досліджень) Зонд з пластиковим стрижнем, стерильний, наконечник з віскози, з пластиковою пробіркою . Товар повинен бути: - новий, такий що не був у використанні; - безпечним для життя та здоров’я людей; - повинен бути без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не порушена оригінальна упаковка. - Якість товару, який закуповується повинна відповідати умовам, що відповідають вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами і підтверджуватися сертифікатом якості, відповідності або іншим подібним документом, виданим виробником товару виробником товару
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4.95 штуки
Набір для відбору матеріалу ( тампон дакроновий, пробірка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, м. Київ, м. Київ, Б.Хмельницького,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

25 лютого 2021 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Степанчук І. В.
#3379111856
Переможець 4 950,00
UAH
25 лютого 2021 16:56

Документи

25 лютого 2021 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 11:02
Протокол про помилку.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 10:59
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 17:01
Договір_17м.pdf укладений
25 лютого 2021 16:59
Інформація про кінцевого бенефіціарного влсника_набір.pdf укладений
25 лютого 2021 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення виявленої уповноваженою особою технічної помилки у звіті про укладений договір про закупівлю, а саме: при заповненні електронного поля «Кількість» предмету закупівлі внесено 4.95 шт. замість 1000 шт.
Номер договору про закупівлю: 17м
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 950,00
UAH