Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оброблені фрукти та овочі.
Очікувана вартість
340 618,25 UAH
UA-2021-02-25-006685-a ● 77dbf78d06254acc99b941ce749d3e96
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22440981 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЧИГРИНА будинок 41 |
Контактна особа: |
Секретар ТК Тозік Зінаїда Юріївна +380512479921 vufk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 15:38 |
Очікувана вартість: | 340 618,25 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 703,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасниками у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним прекладом прекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
373.036 кілограми
Томатна паста 25%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЧИГРИНА будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1435.132 кілограми
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЧИГРИНА будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3038.18 кілограми
Огірки квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЧИГРИНА будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1219.14 кілограми
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЧИГРИНА будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
225.02 кілограми
Повідло плодово-ягідне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЧИГРИНА будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
540.048 кілограми
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЧИГРИНА будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
585.052 кілограми
Суміш сухофруктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЧИГРИНА будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата згідно отриманного рахунку | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 15:27 |
Додаток № 4docx.docx | |
25 лютого 2021 15:27 |
ТД квашенія.docx | |
25 лютого 2021 15:27 |
Додаток №1docx.docx | |
25 лютого 2021 15:27 |
Додаток № 6 docx.docx | |
25 лютого 2021 15:26 |
Додаток № 5 docx.docx | |
25 лютого 2021 15:26 |
Додаток № 3docx.docx | |
25 лютого 2021 15:26 |
Додаток №2docx.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-25-006685-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне підприємство «Никольтрейд», Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 30 березня 2021 14:32
Дата подання: 30 березня 2021 14:32
СКАРГА на прийняте замовником рішення щодо визначення переможця процедури відкритих торгів
25 лютого 2021 року замовником Комунальний заклад фахової перед вищої освіти «Миколаївський фаховий коледж фізичної культури» Миколаївської обласної ради (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015- 15330000-0 оброблені фрукти та овочі» UA-2021-02-25-006685-a. Кінцевим терміном подачі пропозицій Замовником було визначено 16 березня 2021 року. До завершення даного періоду Приватне підприємство «Никольтрейд» (далі також - Скаржник або ПП «Никольтрейд») подав свою тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
Скаржник є Учасником оскаржуваної процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону)).
Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Згідно з Протоколом № 30 засідання тендерного комітету Комунального закладу фахової перед вищої освіти «Миколаївський фаховий коледж фізичної культури» Миколаївської обласної ради від «22» березня 2021 р. відповідно до предмету закупівлі за «ДК 021:2015- 15330000-0 оброблені фрукти та овочі» (№ оголошення UA-2021-02-25-006685-a) Замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД».
Тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства., а отже, мала бути відхилена відповідно до статті 31 Закону. Отож, порушені права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені зобов’язанням Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі.
Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийняті рішення про визначення переможця торгів, що обґрунтовується наступним:
1. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації замовника наступні документи:
«1. «Лист погодження» органами Держспоживслужби що до постачання Учасниками продуктів харчування в навчальних закладах.»
На виконання цієї вимоги у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» надано лист роз’яснення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» стосовне ненадання Держспоживслужбою цього погодження та листи щодо звернення до Держспоживслужби та її відповіді. При цьому надані у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» лист до Держспоживслужби та відповідь від неї не мають жодного відношення до цього питання, оскільки в них йде мова про надання висновку про відповідність ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», тоді як вимагалось надати погодження щодо постачання Учасниками продуктів харчування в навчальних закладах. Тому й твердження у листі роз’ясненні ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» щодо ненадання Держспоживслужбою погодження не може бути підставою ненадання даного документу учасником, оскільки учасник жодним чином не обґрунтував відсутність даного документу, ніяким чином не підтвердив що звертався до уповноважених органів щодо отримання цього документу та не вказав жодного посилання на нормативні акти з цього питання.
Разом з тим, тендерною документацією не передбачена можливість не надання документів, які прямо вимагаються Замовником. «Лист погодження» у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» відсутній, вимога Замовника не виконана.
2. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації замовника наступні документи:
«4. Акт перевірки складських приміщень, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин датований не раніше вересня 2020 року.»
На виконання зазначених вимог у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» надано Акт № 14.21.1-48/118 від 17.11.2020 р складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (далі Акт № 14.21.1-48/118).
Повідомляємо, що Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року № 447 затверджено форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, відповідно до якої до складу Акту серед іншого обов’язково входять наступні розділи:
• ОПИС виявлених порушень вимог законодавства
• ПЕРЕЛІК питань для операторів ринку щодо здійснення контролю за діями (бездіяльністю) посадових осіб компетентного органу та/або його територіального органу.
Звертаємо увагу, що вказаний Акт № 14.21.1-48/118 не містить вищевказані розділі, тобто наданий не в повному обсязі, що також підтверджується тим, що у складі пропозиції міститься лише 19 сторінок акту, тоді як згідно позначці на останньому листу Акту № 14.21.1-48/118 «Примірник цього Акту на 20 сторінках отримано 17.11.2020р.» він містить 20 сторінок. При цьому відсутність саме сторінки з висновками перевірки та описом виявлених порушень законодавства або підтвердженням їх відсутності, не дає змогу підтвердити дотримання вимог законодавства за результатами перевірки.
Разом з тим, тендерною документацією не передбачена можливість надання частини документу замість цілого документу, якій прямо вимагається Замовником, отже вимога Замовника щодо надання акту не виконана.
3. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до п.4.3 Додатку 4 до тендерної документації замовника наступні документи:
«4.3. Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді, сплата здійснюється в національній валюті України по цінам, обумовленим в цьому Договорі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, який вказано у довідці Учасника в складі пропозиції наданої з банківської установи.»
Довідка з банківської установи у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» відсутня, вимога Замовника не виконана.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД». Зазначені дії замовника призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі, чим порушені наші права та інтереси.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених Миколаївським геріатричним пансіонатом під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-25-006685-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД».
4. Визнати пропозицію ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2021 19:11
рішення від 01.04.2021 №6627+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 19:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2021 №7611.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2021 18:06
рішення від 12.04.2021 №7611.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згодні з рішенням АМКУ від 12.04.2021 за № 7611-р-пк/пз.
15.04.2021 18:29
Дата виконання рішення замовником: 19 квітня 2021 17:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" |
297 803,68
UAH
|
297 803,68
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство «Никольтрейд» |
340 288,34
UAH
|
340 288,34
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОЙКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ" |
340 356,05
UAH
|
340 356,05
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" #24789564 |
Рішення скасоване |
297 803,68
UAH
|
19 квітня 2021 17:34
|
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" #24789564 |
Відхилено |
297 803,68
UAH
|
19 квітня 2021 17:36
|
Приватне підприємство «Никольтрейд» #42601065 |
Переможець |
340 288,34
UAH
|
20 квітня 2021 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 15:57
|
ду 7 + спец 6.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2022 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2022 14:12
|
Ду 106.pdf | зміни до договору |
20 січня 2022 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:29
|
д.у.5 до Дог.106 на прод..pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:27
|
д.у.4 до Дог.106-05.05.21р..pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 12:32
|
скан.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 15:29
|
Скан.Ду 2+Спец 3.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2021 00:56
|
Дог.106Ду1+Спец2.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2021 00:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 15:59
|
Договір.pdf | укладений |
05 травня 2021 15:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1 від 28 серпня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 2 від 31 серпня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 3 від 29 листопада 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 4 від 24 грудня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатккова угода № 5 від 24 грудня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 6 від 18 січня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 106 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 7 від 27 січня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 106 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |