Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний ландшафтний парк "Знесіння" |
Код ЄДРПОУ: | 13806354 |
Місцезнаходження: | 79024, Україна , Львівська обл., Львів, Новознесенська, 32 |
Контактна особа: |
Вітковська Ірина Володимирівна 380322975048, 380322917527 telrachpark@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 13:05 |
Очікувана вартість: | 1 004 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 022,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15710000-8: Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин
Корм для тварин м’ясний Кг. 3600
Корм для тварин курячий Кг. 3600
Корм для тварин рибний Кг. 5403,4
Сіно Т. 4,3
Солома Т. 2
Овес Т. 3,3
Пшениця Т. 3,2
Кукурудза Т. 3,2
Суміш овочів (капуста, морква, буряк, кабачки) Т. 6,2
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за кошти Покупця шляхом їх перерахування на поточний рахунок Постачальника протягом 12 (дванадцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем рахунку та видаткової накладної | Пiсляоплата | 12 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 14:27 |
корм тд.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-06-000047 ● 73a99c8d72c149fb8c3a19030b92d1d9
- Статус: вирішено ● Дата: 11 листопада 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 09:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 233
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.04.2021 № 233.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-25-005575-b, 25.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-25-005575-b повідомляємо наступне: У резулятивній частині висновку про проведення моніторингу вказано наступне: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, письмово звернутися до ФОП Гречух І.О. щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, врахування норм пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Крім цього, не допускати виявлених порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». У зв’язку з встановленням за результатами проведення моніторингу порушення пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону, нами було прийнято рішення надіслати ФОП Гречух І.О. лист щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (скан-копія листа додається). Відтак, порушення, зазначені у висновку щодо проведення моніторингу, вважаємо усунутими у повному обсязі (згідно з інформацією резулятивної частини даного висновку). Вищенаведені зауваження взяті до уваги та відповідно було прийнято рішення щодо недопущення в майбутньому вищенаведених обставин.
2021-04-20 21:34:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2021-11-11 17:39:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Максим Анастасія Романівна |
997 826,30
UAH з ПДВ
|
997 826,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГРЕЧУХ ІГОР ОЛЕГОВИЧ" |
1 004 319,00
UAH з ПДВ
|
1 004 319,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Максим Анастасія Романівна #3669806200 |
Відхилено |
997 826,30
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 11:57
|
ФОП "ГРЕЧУХ ІГОР ОЛЕГОВИЧ" #3282104477 |
Переможець |
1 004 319,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 17:50
|
SCAN Гречух-Додатк.2 від 24.05..PDF | укладений |
24 травня 2021 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2021 17:37
|
SCAN Додат.угода-корми.PDF | зміни до договору |
30 березня 2021 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 16:42
|
SCAN Договір - КОРМИ.PDF | укладений |
30 березня 2021 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. Покупець здійснює Придбання корму для тварин зоологічного відділу РЛП «Знесіння» (Код ДК 021:2015- 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин) (далі Товар) окремими партіями та оплачує його вартість, а Постачальник поставити та передати його у власність Покупця. |
Номер договору про закупівлю: | 22/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
305 581,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору за згодою сторін (Додаткова угода №2 від 24.05.2021 року до Договору №22/21 від 30.03.2021 року ) |