Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 000000000, 000000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000000000000 0000000000 0000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Official name: | 000000000000000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
0000000000000000 0000000000 0000000000000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2021 11:18 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Publication date: | 25 лютого 2021 12:14 |
Enquiries until: | 19 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2021 09:00 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2021 11:39 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
25 лютого 2021 12:12 |
00000000 |
25 лютого 2021 12:11 |
00000000000000000000000000000000000000000 |
06 квітня 2021 11:39 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
25 лютого 2021 12:12 |
00000000
|
||
25 лютого 2021 12:11 |
00000000000000000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-19-000010 ● cd38b59a8e4c4801a4ad79a8e982a16e
- Статус: завершено ● Дата: 29 грудня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2021 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2021 №306
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 16.07.2021 №306
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-25-004363-b 25.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-21 11:11:07
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДК 021:2015 код 09132000-3-Бензин)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-25-004363-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-23 11:52:05
UA-2021-02-25-004363-b
На Ваш запит від 21.07.2021 року надаємо пояснення:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено кошторисом та планом асигнувань загального фонду бюджету на 2021 рік для військової частини 9935, який затверджений Адміністрацією Державної прикордонної служби України.
- вид бюджету – Державний;
- код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування бюджету – 100 Міністерство внутрішніх справ України;
- код та назва програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету – 1002030 Забезпечення виконання завдань та функцій Державної прикордонної служби України.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені виходячи з вимог законодавства України, а саме:
- ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний. Технічні умови»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 927 «Технічний регламент щодо вимог автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив».
Дані вимоги оприлюднені Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена шляхом проведення моніторингу цін на підставі комерційних пропозицій отриманих від суб’єктів господарювання та з відкритих інформаційних джерел, враховуючи аналітичний прогноз ринку нафтопродуктів в Україні.
Ціна за одиницю товару в себе включає: собівартість товару, витрати на транспортування до місць поставок згідно вимог тендерної документації, страхування товару, ризики підприємства, витрати підприємства під час підготовки тендерної пропозиції, нездобуті доходи по депозиту, що перераховані, як забезпечення виконання договору та інші.
Дана інформація розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника коштів Державної прикордонної служби України обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://dpsu.gov.ua/ua/Obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-benzina-avtomobilnogo-A-92-%20vidkriti-torgi-z-publikaciyu-angliyskoyu-movoyu%20/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | 0000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000, 000000000000000 обл., 000000000, 000000000000000000000000000000000 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
0000000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
0000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
0000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
23 грудня 2021 09:05
|
00000000 | зміни до договору |
25 серпня 2021 10:37
|
00000000000000000000000 | зміни до договору |
25 серпня 2021 10:36
|
00000000 | укладений |
20 квітня 2021 10:25
|
00000000000000000 | укладений |
20 квітня 2021 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |