Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
24 759,89 UAH
UA-2021-02-25-001949-a f184ffba02da49b489e2e5523cc23bb9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Юрченко

+380512489710 mocpdip_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївський обласний центр паліативної допомоги та інтегрованих послуг" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 32884704
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 138-Б
Контактна особа: Ганна Юрченко
+380512489710
mocpdip_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Централізоване водовідведення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1597 метри кубічні
Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

25 лютого 2021 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Міське комунальне підприємство «Миколаївводоканал»
#31448144
Переможець 24 759,89
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 11:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 20:41
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 09:34
Дод. угода 2.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 09:33
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 13:44
Дод. угода 1.PDF зміни до договору
22 жовтня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 11:42
Договір ЮЗ-723-к-39.PDF укладений
25 лютого 2021 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити плановий обсяг централізованого водопостачання за Договором, з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача, на 402 куб.м, що в грошовому еквіваленті становить - 6 232,61 грн (шість тисяч двісті тридцять дві грн 61 коп). Сума договору (вартість предмета закупівлі) становить 18 527,28 грн (вісімнадцять тисяч п’ятсот двадцять сім грн 28 коп) за 1 195 куб.м.
Номер договору про закупівлю: ЮЗ/723-к/39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити плановий обсяг централізованого водопостачання за Договором, з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача, на 114 куб.м, що в грошовому еквіваленті становить - 1 779,64 грн (одна тисяча сімсот сімдесят дев’ять грн 64 коп). Сума договору (вартість предмета закупівлі) становить 16 747,64 грн (шістнадцять тисяч сімсот сорок сім грн 64 коп) за 1 081 куб.м.
Номер договору про закупівлю: ЮЗ/723-к/39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 759,89
UAH (в тому числі ПДВ 4 126,65 UAH)