Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери (код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина); номенклатурні позиції предмету закупівлі: персональні комп’ютери (14 комплектів), код ДК 021:2015: 30213300-8 - Настільні комп'ютери; персональні комп’ютери (1 комплект), код ДК 021:2015: 30213300-8 - Настільні комп'ютери)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-02-25-001741-c 5f8f5f3824f2456eab779dd60d8bef41
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ящук Альона Василівна

+380635512566 alonayashchuk958@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 25502352
Вебсайт: http://cpmsd3.com.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Ящук Альона Василівна
+380635512566
alonayashchuk958@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2021 20:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація зазначена в Додатку №4 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплекти
Персональні комп’ютери (код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина); номенклатурна позиція предмету закупівлі: персональні комп’ютери (14 комплектів), код ДК 021:2015: 30213300-8 - Настільні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Волинська область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплекти
Персональні комп’ютери (код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина); номенклатурна позиція предмету закупівлі: персональні комп’ютери (1 комплект), код ДК 021:2015: 30213300-8 - Настільні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Волинська область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти НСЗУ згідно видаткових накладних. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником отриманих Товарів на поточний рахунок Постачальника в термін 30 календарних днів після поставки Товарів Замовнику та підписання накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2021 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 147 952,00
UAH з ПДВ
147 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2021 19:55
Електронний підпис
12 березня 2021 19:49
Ідентифікаційний код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
Переможець 147 952,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 12:18

Документи

17 березня 2021 12:18
Електронний підпис
17 березня 2021 12:11
Протокол №2В

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
147 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2021 12:18
Електронний підпис
17 березня 2021 12:11
Протокол №2В

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 14:27
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
25 січня 2022 14:26
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 12:15
Договір №33 укладений
31 березня 2021 12:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 147 952,00
UAH