Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери (код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина); номенклатурні позиції предмету закупівлі: персональні комп’ютери (14 комплектів), код ДК 021:2015: 30213300-8 - Настільні комп'ютери; персональні комп’ютери (1 комплект), код ДК 021:2015: 30213300-8 - Настільні комп'ютери)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-02-25-001741-c ● 5f8f5f3824f2456eab779dd60d8bef41
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці" |
Код ЄДРПОУ: | 25502352 |
Вебсайт: | http://cpmsd3.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96 |
Контактна особа: |
Ящук Альона Василівна +380635512566 alonayashchuk958@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2021 20:00 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація зазначена в Додатку №4 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплекти
Персональні комп’ютери (код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина); номенклатурна позиція предмету закупівлі: персональні комп’ютери (14 комплектів), код ДК 021:2015: 30213300-8 - Настільні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Волинська область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплекти
Персональні комп’ютери (код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина); номенклатурна позиція предмету закупівлі: персональні комп’ютери (1 комплект), код ДК 021:2015: 30213300-8 - Настільні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Волинська область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти НСЗУ згідно видаткових накладних. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником отриманих Товарів на поточний рахунок Постачальника в термін 30 календарних днів після поставки Товарів Замовнику та підписання накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 14:20 |
Додаток 5_Проєкт Договору про закупівлю.docx | |
25 лютого 2021 14:20 |
Додаток 4_Технічні_ якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx | |
25 лютого 2021 14:20 |
Документація Оголошення про проведення спрощеної закупівл.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" #3097209703 |
Переможець |
147 952,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 14:27
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
25 січня 2022 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 12:15
|
Договір №33 | укладений |
31 березня 2021 12:14
|