Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
6 510,00 UAH
UA-2021-02-25-001343-a 5f5d278b3156437fb83eeb8737aaeb9d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Татарко

+380978524527 prozoro@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Царичанська центральна лікарня" Царичанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01989585
Місцезнаходження: 51000, Україна , Дніпропетровська обл., Царичанський район, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А
Контактна особа: Анастасія Татарко
+380978524527
prozoro@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Якість товару повинна відповідати встановленим нормативам заводу-виробника або діючим в Україні технічним умовам, стандартам, які застосовуються для даного виду товарів, що має бути підтверджено відповідними сертифікатами якості.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 упаковка
Тестовий картридж Clover A1c №10 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника на протязі 7 календарних днів. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

25 лютого 2021 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАЙС АС"
#37001958
Переможець 6 510,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 11:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 11:37
Договір №71.pdf укладений
25 лютого 2021 11:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Тестовий картридж Clover A1c №10 шт. 3 упаковка 2 170,00
UAH з ПДВ