Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі їдальні ( ремонт приміщень харчоблоку) Новоайдарської обласної санаторної школи, за адресою: 93500, Луганська область, смт. Новоайдар, вулиця В. П'ятьоркіна, 3 (інвентарний номер 10310001/3) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")
Очікувана вартість
1 450 416,00 UAH
UA-2021-02-25-000683-c 4d01cfb600a9450fb9cd3d4c03e5b1ae
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Башкатова Тетяна Олексіївна

+380501667758 novoaidar_ossh1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоайдарська обласна санаторна школа
Код ЄДРПОУ: 20151675
Місцезнаходження: 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдар, вулиця Віті П'ятьоркіна, будинок 3
Контактна особа: Башкатова Тетяна Олексіївна
+380501667758
novoaidar_ossh1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 09 березня 2021 11:21
Очікувана вартість: 1 450 416,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 252,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі їдальні ( ремонт приміщень харчоблоку) Новоайдарської обласної санаторної школи, за адресою: 93500, Луганська область, смт. Новоайдар, вулиця В. П'ятьоркіна, 3 (інвентарний номер 10310001/3) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, см. Новоайдар, вул. В. П'ятьоркіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога щодо довідки про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків від ДПІ
Дата подання: 02 березня 2021 12:01
Доброго дня, шановний замовник, просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу щодо надання у складі пропозиції додаткової інформації, а саме: "14.7.2. Додатково до документів, що передбачені згідно цього оголошення, учасник надає у складі пропозиції довідку (лист, тощо) від органу Державної податкової служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), що відповідно обліковуються в інформаційних системах ДПС України." Оскільки, у складі пропозиції учасника, відповідно до вимоги п. 14.5. оголошення, учасником будуть надані довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в нього відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, із зазначенням в кожній такій довідці номеру відповідного рахунку. Натомість, довідка від органу Державної податкової служби України, згідно запиту субєкта господарювання готується на протязі 30 днів, що свідчить про те, що навіть замовивши дану довідку від 25.02.2021р (дата оголошення закупівлі) термін її отримання значно перевищує дату закінчення прийому пропозицій. Дана вимога містить дискримінаційні ознаки, що зменшує коло потенційних учасників закупівлі, оскільки вчасне її виконання у встановлені законодавством строки неможливе!!! Просимо Вас прибрати дану дискримінаційну вимогу, щодо подачі у складі пропозиції учасника довідки від органу Державної податкової служби України про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Вид договірної ціни?
Дата подання: 02 березня 2021 16:27
Шановний замовник, просимо Вас дати відповідь стосовно виду договірної ціни, оскільки за результатами розгляду Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатків до оголошення виникає розбіжність у виді договірної ціни, а саме: Згідно п. 10.3. оголошення встановлено: "Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, визначених цим оголошенням, та з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Вид договірної ціни визначається учасником згідно п. 6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме тверда договірна ціна." В той же час, у п. 2.2. Додатку 2 встановлено: "2.2. Договірна ціна є динамічна та визначена на підставі кошторису відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-4-2013, котрий є невід’ємної частиною ДОГОВОРУ." Просимо Вас надати відповідь, який вид договірної ціни має бути на стадії подачі пропозиції учасника та під час проведення розрахунків для визначення вартості будівництва?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 березня 2021 16:52
Просимо Вас, усунути дискримінаційну вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт з капітального ремонту будь-якої будівлі чи її частини, при цьому вимагати, щоб учасник для підтвердження його досвіду у будівельній сфері надав підтвердження повного виконання не менше ніж 5 (п’яти) аналогічних договорів, при цьому кожен з таких договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення кожного з яких міститься в електронній системі закупівель. Ми, як потенційні учасники, працюємо понад 10 років у будівельній галузі та маємо досвід виконання десятків договорів на виконання робіт як з державними замовниками так і з приватними особами. Якість та професійність виконання будівельних робіт не залежить від категорії замовника, якому виконувалися ці роботи. Натомість, це може бути підтверджено як рекомендаціями від контрагентів так і обліковими документами (форми КБ-2в, КБ-3), які застосовувалися при визначенні вартості виконаних обсягів робіт. Просимо замовника, прибрати вимогу стосовно надання у складі пропозиції: 1) "повного виконання договору", оскільки є договори, строк виконання яких ще не закінчився та роботи проводяться згідно затвердженого календарного графіку; 2) кількості не менше ніж 5 (п’яти) аналогічних договорів; 3) категорії замовників: договори мають бути укладені із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення кожного з яких міститься в електронній системі закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 березня 2021 08:33
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У процесі проведення спрощеної закупівлі було задане запитання, на яке замовник не встиг підготувати відповідь. Через що виникла необхідність у скасуванні закупівлі.
Документи:
05 березня 2021 08:33
Електронний підпис
05 березня 2021 08:26
Протокольне рішення