Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 79210000-9- Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудиторські послуги діяльності установи)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2021-02-25-000253-a f267e1d9ed5e46289b0d47cf7037813d
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сахаров Олександр Васильович

+380997709961 rada-putivl.prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Путивльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43922605
Вебсайт: https://putivlska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 41500, Україна , Сумська обл., місто Путивль, вулиця князя Володимира, будинок 50
Контактна особа: Сахаров Олександр Васильович
+380997709961
rada-putivl.prozorro@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 09:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 79210000-9- Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудиторські послуги діяльності установи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41500, Україна, Сумська область, м. Путивль, вул. князя Володимира, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 79212100-4 — Послуги з перевірки фінансового-господарської діяльності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за Послуги виконується Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця не пізніше 20-ти банківських днів з моменту підписання акта приймання-передачі наданих Послуг на підставі рахунку. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 09:10
Проект договору Додаток 3.docx
25 лютого 2021 09:10
Аудит 2021 Оголошення з Додатками.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій