Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура. Світильник світлодіодний вуличний Лайт 50 Вт.
Очікувана вартість
121 000,00 UAH
UA-2021-02-25-000048-c c65fc56b89e74af3be8c1a92fe87377d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пушкарук Таміла Михайлівна

+380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Пушкарук Таміла Михайлівна
+380679862961
vukg@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 08:23
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 08:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 08:28
Початок аукціону: 12 березня 2021 15:24
Очікувана вартість: 121 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 605,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції Учасника: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тощо, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Інші документи, що мають відношення до пропозиції, та викладені іноземною мовою, повинні бути перекладені українською мовою перекладачем з нотаріальним засвідченням підпису перекладача або перекладом зробленим бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 шт
Світильник світлодіодний вуличний Лайт 50 Вт (SUNLED)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Лісна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар Покупець здійснює після пред’явлення Постачальником накладної (-х) на оплату Товару (партії Товару). Оплата за поставлений Товар здійснюється на підставі ст.. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 08:24
Додаток 1 Проект договору.docx
25 лютого 2021 08:24
Оголошення про закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 25 лютого 2021 10:09
Дата відповіді: 25 лютого 2021 10:23
Доброго дня. Скажіть будь ласка, Ви розглядаєте аналоги інших торгових марок?
Відповідь: Доброго дня. Умовами даної спрощеної закупівлі не передбачено можливості надання аналогів товару.
Дискримінація учасника
Дата подання: 25 лютого 2021 14:03
Дата відповіді: 25 лютого 2021 14:32
Доброго дня! Прошу надати аргументовану відповідь! Чому еквіваленти не розглядаються? Такі вимоги обмежують учасників, у таких закупівлях можна шукати прихований інтерес!
Відповідь: Доброго дня. При визначенні технічних характеристик без можливості використання аналогів Замовник орієнтувався на власний досвід роботи із товарами, які закуповуються за даною спрощеною закупівлею.
Керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, зокрема відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону № 922 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06 в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОНДРАТЮК АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 121 000,00
UAH з ПДВ
116 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САН-ЛЕД 120 405,00
UAH з ПДВ
120 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2021 17:56
Електронний підпис
05 березня 2021 17:55
Технічні вимоги.pdf
05 березня 2021 17:55
Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2021 17:55
Проект договору.pdf
05 березня 2021 17:55
Паспорт світильник.pdf
05 березня 2021 17:55
Витяг з ЄДР.pdf
05 березня 2021 17:55
Виписка з ЄДР.pdf
05 березня 2021 17:55
Виписка з ЄДР копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОНДРАТЮК АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

ТОВ САН-ЛЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОНДРАТЮК АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
#2230911875
Переможець 116 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 15:17

Документи

15 березня 2021 15:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОНДРАТЮК АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
#2230911875
116 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 15:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 14:05
дод.угода 2 від 16.12.2021 до дог.88.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 14:04
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 11:05
Додаткова угода _ 1 від 29.07.2021р.pdf зміни до договору
29 липня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 16:03
Договір № 88 від 24.03.2021р. укладений
24 березня 2021 16:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 серпня 2021 09:53
15 263,10 UAH UA378201720344380016000045211
ВУКГ НМР
UA083034400000026002055528302
ФОП Кондратюк А.М.
Оплачений
15 вересня 2021 10:12
10 175,40 UAH UA378201720344380016000045211
ВУКГ НМР
UA083034400000026002055528302
ФОП Кондратюк А.М.
Оплачений
26 жовтня 2021 12:19
15 263,10 UAH UA378201720344380016000045211
ВУКГ НМР
UA083034400000026002055528302
ФОП Кондратюк А.М.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи відсутність подальшої потреби в закупівлі товару, відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» - узгоджене зменшення загальної суми договору та кількості товару
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 74 280,42
UAH