Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
Код ЄДРПОУ: | 32323256 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
Контактна особа: |
Моденко Андрій 380672150077 Modenko.A@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 18:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 4 105 761,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 528,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43630000-8: Частини прохідних машин
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою.
Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями/тощо, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом.
При цьому визначальним є текст, викладений українською мовою.
Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою.
Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до Додатку 8 тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Частини прохідницьких комбайнів ГПКС-01 для потреб відокремлених підрозділів - шахт ДП "Львіввугілля". Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання замовленої Замовником партії товару.Джерело фінансування - Кошти підприємства. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями/тощо, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. При цьому визначальним є текст, викладений українською мовою. Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до Додатку 8 тендерної документації. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 19:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 19:01 |
Т.д. Частини 1ГПКС-01, 2021р..docx | |
24 лютого 2021 19:01 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
24 лютого 2021 19:01 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
24 лютого 2021 19:01 |
Додаток 8 Банківська гарантія.docx | |
24 лютого 2021 19:01 |
Додаток 7 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються через електронну систему закупівель для підтвердження відсутності підстав визначених ст. 17 Закону.docx | |
24 лютого 2021 19:01 |
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx | |
24 лютого 2021 19:01 |
Додаток 3 Інформація про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx | |
24 лютого 2021 19:01 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
24 лютого 2021 19:01 |
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-05-000060 ● e7fb1a592e5f44e78d39ef4ca1960bde
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 липня 2021 09:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.07.2021 № 404
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
05.07.2021 № 404
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-02-24-014771-b 24.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-06 11:47:17
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи)необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-06 20:54:32
Пояснення
Документи щодо очікаваної вартості та якісних характеристик предмета закупівлі надаються окремими файлами. Сторінка власного веб-сайту на якому розміщена вся необхідна інформація до предмету закупівлі UA-2021-02-24-014771-b - Lvug.com.ua.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-28 17:46:02
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (Частини прохідницьких комбайнів ГПКС-01 для потреб відокремлених підрозділів - шахт ДП Львіввугілля)
Згідно з додатком 2 до тендерної документації учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати документи, які підтверджують виконання договору (копію договору з додатками у разі наявності), укладеного із попереднім замовником на поставку аналогічного товару. Документами, що підтверджують факт поставки аналогічного договору вважаються акти приймання-передачі товару та/або видаткові накладні.
Предметом даної закупівлі є частини прохідницьких комбайнів ГПКС-01 для потреб відокремлених підрозділів - шахт ДП "Львіввугілля". Переможець торгів Приватне підприємство фірма «Спецреммаш» у складі своєї тендерної пропозиції надав договір № 27 від 12.02.2020 року на поставку частин конвеєра СП 250К.14. Також учасник надав видаткові накладні та акти приймання-передачі товару за цим договором. Замовник визначив переможцем процедури закупівлі Приватне підприємство фірму «Спецреммаш» та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю тому, що і прохідницький комбайн ГПКС-01, і скребковий конвеєр СП 250К.14 відносяться до гірничо-шахтного обладнання, яке застосовується для видобування корисних копалин. Крім цього, унікальність даних агрегатів полягає в тому, що їхня ринкова ціна, на відміну від іншого гірничо-шахтного обладнання, є надзвичайно високою через велику кількість сталі та іншого металу, які є чи не основними їхніми компонентами. Також обидва агрегати мають складну конструкцію і через свої габарити вважаються «гігантами» на ринку гірничо-шахтного обладнання. Враховуючи всі вищеперелічені причини замовник визначив переможцем процедури закупівлі ПП фірму «Спецреммаш» прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю і, таким чином, не порушив пункт 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами від 19.09.2019 р. № 114-IХ (надалі – Закон). А якщо замовник не порушив пункт 1 частини 1 статті 31 Закону, то і частину 11 статті 29 Закону він не міг порушити поготів, тому що необхідною умовою виконання частини 11 статті 29 є відхилення тендерної пропозиції учасника, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а оскільки за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП фірми «Спецреммаш» на відповідність вимогам тендерної документації замовник не виявив жодних порушень з боку даного учасника торгів, він його визначив переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю, яке завантажив у систему публічних закупівель «Prozorro».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП фірма "Спецреммаш" |
3 544 107,60
UAH з ПДВ
|
3 544 107,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Підгайний Дмитро Олександрович |
3 713 172,00
UAH з ПДВ
|
3 713 172,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АІР-ПРОМ" |
4 023 636,00
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВУД ЛАЙН ТРЕЙД" |
4 104 432,00
UAH з ПДВ
|
4 012 432,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП фірма "Спецреммаш" #43227878 |
Переможець |
3 544 107,60
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2022 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 16:44
|
ДУ 1 від 29 липня 2021р до договору 130 від 07.04.2021р.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 14:11
|
Договір 130 від 07 04 2021р.pdf | укладений |
07 квітня 2021 14:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення арефметичної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |