Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2021-02-24-014296-b cd8eeedef4694ce6983fceef350dd144
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербак Леся Петрівна

380442879020 scherbak2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет харчових технологій
Код ЄДРПОУ: 02070938
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, буд.68
Контактна особа: Щербак Леся Петрівна
380442879020
scherbak2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно з Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 послуга
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2021 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 17:49
Додаток 3. Проєкт договору.doc
24 лютого 2021 17:49
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ККС СЕРВІС" 17 820,00
UAH з ПДВ
17 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 12:56
Електронний підпис
04 березня 2021 12:55
Пропозиція НУХТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ККС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ККС СЕРВІС"
#41898639
Переможець 17 820,00
UAH з ПДВ
05 березня 2021 12:15

Документи

05 березня 2021 12:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2021 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ККС СЕРВІС"
#41898639
17 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2021 12:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2022 17:14
ДУ №4 до дог. 02-56.pdf зміни до договору
28 квітня 2022 17:12
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 11:41
ДУ №3 від 18.01.22 до договору №02-56 від 18.03.21.pdf зміни до договору
19 січня 2022 11:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 14:15
ДУ №2 від 31.12.21 до договору №02-56 від 18.03.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:20
ДУ №1 від 29.12.21 до договору №02-56 від 18.03.21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 16:30
Договір №02-56 від 18.03.2021.pdf укладений
18 березня 2021 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягу закупівель Сторони внесли такі зміни до Договору: 1) пункт 3.1. Договору викладено в такій редакції: «3.1. За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю 9 702,00 грн. (дев’ять тисяч сімсот дві гривні 00 копійок), в.ч. ПДВ – 1 617,00 грн. (одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 00 копійок) згідно Розрахунку вартості послуг (Додаток №1,що є невід’ємною частиною Договору).». 2)Розрахунок вартості послуг - Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 02-56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з продовженням строку дії Договору внесли зміни до Договору та виклали п.1.3 та 6.1 в такій редакції:: "1,3. Термін надання послуг: з квітня 2021 по лютий 2022р." "6.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та його скріплення печатками Сторін та діє до 28.02.2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. "
Номер договору про закупівлю: 02-56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з продовженням строку дії Договору Сторони внесли до Договору такі зміни : 1. Пункт 3.1 Договору викладено в наступній редакції: «3.1. Вартість послуг в 2021році становить 9 702,00 грн. (дев’ять тисяч сімсот дві грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ - 1617,00 грн.(одна тисяча шістсот сімнадцять грн. 00 коп.). Вартість послуг з 01 січня по 28 лютого 2022 року становить 1 782,00 грн. (одна тисяча сімсот вісімдесят дві грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ -297,00 грн. (двісті дев’яносто сім грн.00 коп.). Загальна вартість цього Договору становить 11 484,00 грн.(одинадцять тисяч чотириста вісімдесят чотири грн.00коп.) в т.ч. ПДВ – 1914,00грн. (одна тисяча дев’ятсот чотирнадцять грн.. 00 коп.)» 2. Розрахунок вартості послуг (Додаток 1 до Договору) викладено в редакції, що є Додатком 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 02-56
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв`язку зі зменшенням обсягів закупівель Сторони внесли такі зміни до Договору: 1. Пункт 3.1. Договору викладено в такій редакції: «3.1. Вартість послуг в 2021році становить 9 702,00 грн. (дев’ять тисяч сімсот дві грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ - 1617,00 грн.(одна тисяча сімнадцять грн. 00 коп.). Вартість послуг з 01 січня по 28 лютого 2022 року становить 1 386,00 грн. (одна тисяча триста вісімдесят шість грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 231,00 грн. (двісті тридцять одна грн. 00 коп.). Загальна вартість цього Договору становить 11 088,00 грн. (одинадцять тисяч вісімдесят вісім грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ – 1 848,00 грн.(одна тисяча вісімсот сорок вісім грн. 00 коп.).» 2. Розрахунок вартості послуг - Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 02-56
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML