Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2021-02-24-012039-b 96a287c8e86f44529b807bcabb0af356
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Олегівна Багінська

+380968651215
+380639777125
+380963092537
baginskaknp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ЦПМСД" КМР
Код ЄДРПОУ: 41844941
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 7
Контактна особа: Ольга Олегівна Багінська
+380968651215,+380639777125,+380963092537
baginskaknp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Виконавець надає послуги з перевірки будівлі на предмет доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до кошторисної документації, БНіП, ДСТУ, ДБН, будівельних правил та інших регулюючих та регламентуючих документів та актів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Послуги з перевірки будівлі на предмет доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до АЗПСМ № 1, по вул. Грушевського, буд. 7; АЗПСМ № 2, по вул. Каштанова, буд. 21 а; АЗПСМ № 3, по вул. Корольова, буд. 23; АЗПСМ № 5, по вул. Шевченка, буд. 66; АЗПСМ № 6, по вул. Київська, буд. 17, - м. Коростень, Житомирська області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.Грушевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Тендерна документація

24 лютого 2021 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ХОЛДИНГ ТРАСТ"
#43937412
Переможець 15 000,00
UAH
24 лютого 2021 16:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 15:42
додаткова Альянс (1).pdf зміни до договору
04 березня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 16:07
договір 47.pdf укладений
24 лютого 2021 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести наступні зміни до Договору в п.п. 4.4. п. 4. Сума договору та порядок розрахунків та викласти у наступній редакції: «4.4. Оплата за цим Договором здійснюється Замовником Виконавцю на поточний рахунок Виконавця у національній валюті України на підставі рахунку. Замовник здійснює 100% попередню оплату в 3-х денний термін з моменту виписки рахунку.»
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML