Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Згідно коду ДК 021-2015 – 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з твердими побутовими відходами в структурному підрозділі м. Токмак)
Очікувана вартість
9 433,80 UAH
UA-2021-02-24-009720-b 9b794580050e455baaf23d1141ae13a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гойло Наталія

380612139984 tender.zospk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499085
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Контактна особа: Гойло Наталія
380612139984
tender.zospk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 9 433,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 метри кубічні
Згідно коду ДК 021-2015 – 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з твердими побутовими відходами в структурному підрозділі м. Токмак)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, Токмак, вул. Карла Лібкнехта, буд. 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Плата за послуги здійснюється Споживачем шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця не пізніше 20 числа місяця наступного за розрахунковим місяцем на підставі рахунку та акта виконаних робіт (наданих послуг) по підсумку місяця з врахуванням обсягу вивезеного ТПВ згідно п.1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2021 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 14:55
ДОГОВІР проект Токмак.doc
24 лютого 2021 14:54
Оголошення поб. сміття Токмак 2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ" ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 9 433,80
UAH з ПДВ
9 433,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 16:18
Електронний підпис
03 березня 2021 16:17
Цінова пропозиція.PDF
03 березня 2021 16:17
Свідоцтво ПДВ.PDF
03 березня 2021 16:17
Розпорядження.PDF
03 березня 2021 16:17
Новий статут0001.PDF
03 березня 2021 16:17
Лист згода.PDF
03 березня 2021 16:17
Держ.акт,конкурс.pdf
03 березня 2021 16:17
Гарантійний лист.PDF
03 березня 2021 16:17
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ" ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ" ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32223640
Переможець 9 433,80
UAH з ПДВ
09 березня 2021 11:31

Документи

09 березня 2021 11:30
Електронний підпис
09 березня 2021 11:27
Протокол 42.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ" ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32223640
9 433,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 11:30
Електронний підпис
09 березня 2021 11:27
Протокол 42.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 09:51
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 16:07
ДУ №1 від 24.11.21 р.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 16:00
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 12:29
Договір 53 від 17.03.21 р..pdf укладений
17 березня 2021 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.8.3. Договору та п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно зменшити суму Договору на 2 664,10 грн (Двi тисячi шiстсот шiстдесят чотири гривнi 10 копiйок), пункт 6.1. Договору викласти в наступній редакції: «Сума цього договору становить 6 769,70 грн (Шiсть тисяч сiмсот шiстдесят дев`ять гривень 70 копiйок), в тому числі ПДВ 20% - 1128,29 грн.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 769,70
UAH (в тому числі ПДВ 1 128,28 UAH)