Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»
Очікувана вартість
9 427 017,60 UAH
UA-2021-02-24-009193-b d6620f1724d94cb08198a11c8e10ece1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворений Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС). З метою виконання завдань та функцій, передбачених Положенням про Головний сервісний центр МВС, затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07 листопада 2015 р.
№ 1393 (у редакції наказу МВС від 26 листопада 2018 р. № 955), ГСЦ МВС використовує у своїй діяльності територіально-розгалужену національну автоматизовану інформаційну систему Департаменту Державної автомобільної інспекції (далі – НАІС).
Вищевказана система НАІС у березні 2016 року була передана з балансу Департаменту Державної автомобільної інспекції МВС України (далі – ДДАІ МВС України) на баланс ГСЦ МВС.
У експертному висновку Інституту програмних систем Національної академії наук України від 02 лютого 2021 р. № 239/1-7 зазначено, що метою виконання закупівлі послуг щодо консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції» є підтримка безперебійності функціонування даної комп’ютерної програми.
Первинна розробка програмного забезпечення НАІС здійснювалась у рамках виконання договору від 26 жовтня 2011 р. № 1001030/3, виконавцем якого було ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал», яке видало на нього гарантійні зобов’язання.
Виключні майнові права на комп’ютерну програму «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції» належали
ДДАІ МВС України, а авторські права належать фахівцям ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» (рішення Державної служби інтелектуальної власності України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір від 08 жовтня 2012 р. за № 2002). У лютому 2016 року всі майнові права на твір «Комп’ютерна програма «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції» були передані ГСЦ МВС (договір про передачу майнових прав від 19 лютого 2016 р. № 25).
НАІС у подальшому також супроводжувалася ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» (договори від 30 жовтня 2013 р. № 2240/14 щодо послуг з технічної допомоги; від 14 червня 2016 р. № 74, від 13 березня 2017 р. № 60, від 01 березня 2018 р. № 61, від 31 липня 2018 р. № 143, від 22 лютого 2019 р. № 48 та від 26 липня 2019 р. № 158 на послуги щодо консультування, супроводження та технічної підтримки НАІС).
У 2021 році передбачається продовження виконання послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням НАІС, зокрема таких:
– аналіз зареєстрованих інцидентів на основі логу помилок за минулий день задля виявлення потенційних проблем і їх усунення та визначення виконавців для виправлення, обробки і усунення;
– аналіз швидкості та оптимізації запитів та роботи з оптимізації
– моніторинг кількості запитів;
– обробка листів «ГСЦ МВС» у частині корегування по документам та даним фізичним та/або юридичним особам;
– розробка нових звітів для ГСЦ МВС;
– оптимізація існуючих звітів;
– обробка інцидентів за результатами аналізу логу помилок;
– обробка інцидентів за результатами аналізу журналу подій (в тому числі припинення спроб несанкціонованого доступу);
– обробка таймінгів АРІ (інтерфейс програмування додатків) за результатами аналізу журналу таймінгів і призначення виконавців для обробки;
– обробка таймінгів АРІ для виявлення вузьких місць в роботі системи та запобігання різкого зниження продуктивності;
– обробка таймінгів АРІ за результатами аналізу журналу таймінгів в частині звітних форм, книг обліку та призначення виконавців для обробки;
– обробка листів «ГСЦ МВС» у частині коректування по документам реєстрації ТЗ та критичних довідників, визначення виконавця для обробки;
– аналіз коректності побудови послідовностей документів реєстрації ТЗ (історії ТЗ) за даними тестового сервера і призначення виконавців в разі виявлення невідповідностей;
– коригування невідповідностей в частині побудови послідовностей документів реєстрації ТЗ (історії ТЗ);
– аналіз консістентності даних в пошукових таблицях оперативного і аналітичного пошуку до таблиць сховищ за даними тестового сервера і призначення виконавців в разі виявлення неузгодженості даних;
– коригування неузгодженості даних в пошукових таблицях до таблиць зберігання;
– проведення навантажувального стрес-тестування за даними тестового сервера з метою встановлення відповідності вимогам по швидкодії і стабільності з причин щомісячного збільшення об’ємів збережених даних;
– оптимізація продуктивності за результатами навантажувального стрес-тестування;
– усунення ризиків збоїв в роботі ПЗ;
– усунення виявлених дефектів ПЗ;
– перевірка обміну даних;
– аналіз зареєстрованих інцидентів на основі журналу подій (в тому числі несанкціонований доступ) за минулий день та визначення виконавців для виправлення і обробки задля виявлення потенційних проблем і їх усунення;
– обробка листів «ГСЦ МВС» в частині коригувань документів і критичних довідників та визначення виконавців;
– аналіз зареєстрованих інцидентів на основі лоту помилок за минулий день задля виявлення потенційних проблем і їх усунення та визначення виконавців для виправлення, обробка та усунення;
– обробка листів-замовлень «ГСЦ МВС» та внесення змін у функціонал та дані по листам «ГСЦ МВС»;
– консультація співробітників сервісних центрів;
– контроль роботи механізму використання КЕП;
– формування журналів роботи системи для аналізу;
– контроль виконання механізмів резервного копіювання;
– моніторинг на наявність повільних запитів;
– контроль дискового простору;
– контроль журналів помилок БД;
– контроль роботи шедулерів;
– контроль роботи інтеграційних механізмів;
– формування лог файлів для розробників;
– формування лог файлів для аналітиків;
– контроль доступності сервісів;
– аналіз зареєстрованих інцидентів на основі логу помилок за минулий день та визначення виконавців для виправлення і обробки;
– аналіз оптимізації швидкості.
Зважаючи на важливість названих функцій та масштаби програмного забезпечення НАІС, заміна виконавця послуг щодо подальшого супроводження програмного забезпечення призведе до порушення уніфікації, стандартизації та інформаційно-технологічної несумісності технології адміністрування даного програмного забезпечення, або виникнення проблем технічного та технологічного характеру, пов’язаних з веденням баз даних та, як наслідок, викривлення даних у системі.
Враховуючи викладене, наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4 частини другої статті 40 Закону, а саме відсутність конкуренції з технічних причин та існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Відповідно до частини першої статті 40 Закону тендерний комітет
ГСЦ МВС направив лист від 15 лютого 2021 р. № 31/6545 на адресу ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» про участь у переговорах.
ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» надало для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи:
– інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить таку інформацію: найменування обладнання, кількість, технічний стан, форма власності;
– інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить таку інформацію: П.І.Б., кваліфікація, посада, стаж роботи;
– інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору(-ів) (за останні два роки), яка містить таку інформацію: дата та номер договору, найменування замовника, предмет договору, сума договору, загальний строк дії договору;
– копії договорів;
– копію Статуту;
– копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;
– документ, яким надано повноваження представнику діяти від імені Учасника.
З наданих документів вбачається, що документація ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
З метою здійснення закупівлі послуг за предметом: «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням – за кодом ДК 021:2015 – 72260000-5 (консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»)» пропонується обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Строк надання послуги: березень - грудень 2021 року.
Переговори проведено: 16 лютого 2021 р. об 10 год. 00 хв., протокол № 44.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 14:49
Оскарження наміру укласти договір: 07 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15587 Людино-година
Консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук'янівська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Виконавцем послуги здійснюється Замовником щомісячно, впродовж наступного місяця, за місяцем, в якому надавались Послуги, впродовж 5 робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі Послуг шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця на підставі рахунку та Акту приймання – передачі послуг, але не пізніше 20-го числа наступного місяця. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

24 лютого 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
#24600348
Переможець 9 427 017,60
UAH з ПДВ
24 лютого 2021 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2021 14:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
#24600348
9 427 017,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 15:17
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 15:14
ДУ № 2 від 17.01.2022 - КП НАІС.pdf зміни до договору
17 січня 2022 15:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:28
ДУ № 1 - Пролонгація - НАІС.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 12:30
Договір № 52 - НАІС - Супроводження.pdf укладений
15 березня 2021 12:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 травня 2021 11:26
991 267,20 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA433223130000026003000011178
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
Оплачений
20 травня 2021 11:26
889 660,80 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA433223130000026003000011178
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
Оплачений
02 червня 2021 11:05
245 825,86 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA433223130000026003000011178
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
Оплачений
15 червня 2021 17:30
570 049,34 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA433223130000026003000011178
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
Оплачений
02 липня 2021 11:14
906 595,20 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA433223130000026003000011178
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
Оплачений
30 липня 2021 10:14
997 315,20 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA433223130000026003000011178
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
Оплачений
01 вересня 2021 11:48
945 907,20 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA433223130000026003000011178
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
Оплачений
28 вересня 2021 11:54
997 315,20 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA433223130000026003000011178
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
Оплачений
28 жовтня 2021 10:17
900 547,20 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA433223130000026003000011178
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
Оплачений
29 листопада 2021 10:13
997 315,20 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA433223130000026003000011178
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
Оплачений
22 грудня 2021 12:35
365 523,20 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA433223130000026003000011178
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
Оплачений
28 грудня 2021 11:02
619 696,00 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA433223130000026003000011178
ТОВ "Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зважаючи на необхідність проведення Замовником на початку 2022 року процедури закупівлі послуг пов’язаних з програмним забезпеченням, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) та пунктами 8.2, 9.1 Договору на закупівлю послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням - консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми НАІС від 12.03.2021 № 52 (далі – Договір), у зв’язку із необхідністю супроводження та технічної підтримки комп’ютерної програми НАІС, уклали дану додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) та пунктом 8.2 Договору на закупівлю послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням - консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми НАІС від 12.03.2021 № 52 (далі – Договір), у зв’язку із необхідністю супроводження та технічної підтримки комп’ютерної програми НАІС, сторони дійшли згоди здійснити закупівлю Послуг за Договором у період з 01.01.2022 до 03.03.2022 в розмірі, що не перевищує 20% суми (ціни Договору), та відповідно, визначити обсяг коштів, необхідних для здійснення розрахунків за Договором у період з 01.01.2022 до 03.03.2022 в розмірі, що не перевищує 20% суми (ціни Договору), визначеної п.п.2.1.1. п. 2.1. Договору, а саме: 1 885 161,60 грн (один мільйон вісімсот вісімдесят п’ять тисяч сто шістдесят одна гривня 60 коп.), в тому числі ПДВ 20% 314 193,60 грн (триста чотирнадцять тисяч сто дев’яносто три гривні 60 коп) та укласти дану додаткову угоду № 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML