Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40)
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2021-02-24-007525-b ● f0d62a879f79497193d8b63447e6b1d0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 12:09 |
Очікувана вартість: | 570 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за послуги з охорони проводиться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 банківських днів з дня підписання Актів приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 09:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 13:34 |
ТД послуги з охорони.PDF | |
24 лютого 2021 13:34 |
Додатки №№ 1-6.PDF |
01 березня 2021 09:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2021 13:34 |
ТД послуги з охорони.PDF
|
|||
24 лютого 2021 13:34 |
Додатки №№ 1-6.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Графік
Дата подання: 24 лютого 2021 13:44
Дата відповіді: 26 лютого 2021 13:16
Шановний Замовник!
Чи правильно я зрозумів, що перший та другий пост працюють 7 днів на тиждень?
Відповідь: Вимоги щодо графіку роботи Додаток 1 до тендерної документації, а саме послуги охорони надаються силами двох постів:
- одного денного стаціонарного поста (робочі дні з 08 годин 00 хв. до 18 години 00 хв.)(забезпечення пропускного режиму).
- одного цілодобового пересувного поста (патрулювання території об'єкту);
- одного денного стаціонарного поста (робочі дні з 08 годин 00 хв. до 18 години 00 хв.)(забезпечення пропускного режиму).
- одного цілодобового пересувного поста (патрулювання території об'єкту);
Документація
Дата подання: 25 лютого 2021 17:06
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:39
Просимо завантажити документацію у форматі .doc (Word) для зручності підготовки пропозиції
Відповідь: Доброго дня! Оприлюднення тендерної документації з додатками у форматі pdf не суперечить чинному законодавству.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-007525-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:37757055
Дата подання: 01 квітня 2021 16:19
безпідставне відхилення
23.02.2021р. Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) було оголошено початок подачі тендерних пропозицій учасниками на закупівлю ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги за ідентифікатором закупівлі: UA-2021-02-24-007525-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА» прийняло участь у вищезазначеній закупівлі. Відповідно, за результатами проведеного аукціону Протоколом засідання тендерного комітету № 62 від 22 березня 2021р., дискваліфіковано пропозицію ТОВ «А1 ОХОРОНА» з наступних причин: а саме:
Відповідно до підпункту 6 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: завірену копію дійсного на весь період надання послуг договору страхування відповідальності охоронного підприємства – Учасника, за яким Страховик бере на себе зобов’язання відшкодування майнових збитків Третіх осіб, які заподіяні внаслідок помилок (упущень) Учасника під час здійснення охоронної діяльності. Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника надано, зокрема, договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами від 07.10.2020р. відсутня можливість його перегляду, оскільки має повністю нечитабельних вигляд, та в якому не зазначено строку дії договору. З огляду на вищезазначене повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
З урахуванням зазначеного, вважаємо дискваліфікацію ТОВ «А1 Охорона» щодо нечитабельності договору не є підставою відхилення пропозиції, адже, якщо договір на думку Замовника є нечитабельний та не дає можливості ознайомитися з його змістом в повній мірі, та в договорі не зазначено строку дії договору, яким чином Замовник мав можливість зазначати в протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А1 Охорона» назву дату та предмет наданого ТОВ «А1 Охорона» договору. Більш того, Відповідно до платіжного доручення №1470 від 08 жовтня 2020р. ТОВ «А1 Охорона» було оплачено в повній мірі страховий платіж за договором добровільного страхування відповідальності перед третіми особами. Стосовно не читабельності на думку Замовника строку дії договору, то відповідно до Закону України «Про страхування» строк дії договору страхування перед третіми особами – складає 1 (один рік). Відповідно, строк дії договору наданого ТОВ «А1 Охорона» є дійсним та відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації.
Наступною підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А1 Охорона» є відсутність на думку Замовника відомостей з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Проте, ТОВ «А1 Охорона» не погоджується із даним твердження Замовника, оскільки нами було надано Виписку з Єдиного державного реєстру фізичних та юридичних осіб-підприємців на керівника Товариства Ковальову Валерію Олександрівну. З огляду на вищезазначене повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді:
– виписки з Єдиного державного реєстру;
– витягу з Єдиного державного реєстру.
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію.
Враховуючи те, що ТОВ «А1 Охорона» в тендерній документації не було конкретизовано стосовно надання Витягу з ЄДР чи Виписки, нами було надано саме Виписку. Враховуючи зазначене, ТОВ «А1 Охорона» дотримав вимоги тендерної документації щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
З урахуванням зазначеного, вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений у ч.1. ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вимагаємо скасувати рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ «А1 Охорона».
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА» прийняло участь у вищезазначеній закупівлі. Відповідно, за результатами проведеного аукціону Протоколом засідання тендерного комітету № 62 від 22 березня 2021р., дискваліфіковано пропозицію ТОВ «А1 ОХОРОНА» з наступних причин: а саме:
Відповідно до підпункту 6 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: завірену копію дійсного на весь період надання послуг договору страхування відповідальності охоронного підприємства – Учасника, за яким Страховик бере на себе зобов’язання відшкодування майнових збитків Третіх осіб, які заподіяні внаслідок помилок (упущень) Учасника під час здійснення охоронної діяльності. Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника надано, зокрема, договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами від 07.10.2020р. відсутня можливість його перегляду, оскільки має повністю нечитабельних вигляд, та в якому не зазначено строку дії договору. З огляду на вищезазначене повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
З урахуванням зазначеного, вважаємо дискваліфікацію ТОВ «А1 Охорона» щодо нечитабельності договору не є підставою відхилення пропозиції, адже, якщо договір на думку Замовника є нечитабельний та не дає можливості ознайомитися з його змістом в повній мірі, та в договорі не зазначено строку дії договору, яким чином Замовник мав можливість зазначати в протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А1 Охорона» назву дату та предмет наданого ТОВ «А1 Охорона» договору. Більш того, Відповідно до платіжного доручення №1470 від 08 жовтня 2020р. ТОВ «А1 Охорона» було оплачено в повній мірі страховий платіж за договором добровільного страхування відповідальності перед третіми особами. Стосовно не читабельності на думку Замовника строку дії договору, то відповідно до Закону України «Про страхування» строк дії договору страхування перед третіми особами – складає 1 (один рік). Відповідно, строк дії договору наданого ТОВ «А1 Охорона» є дійсним та відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації.
Наступною підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А1 Охорона» є відсутність на думку Замовника відомостей з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Проте, ТОВ «А1 Охорона» не погоджується із даним твердження Замовника, оскільки нами було надано Виписку з Єдиного державного реєстру фізичних та юридичних осіб-підприємців на керівника Товариства Ковальову Валерію Олександрівну. З огляду на вищезазначене повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді:
– виписки з Єдиного державного реєстру;
– витягу з Єдиного державного реєстру.
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію.
Враховуючи те, що ТОВ «А1 Охорона» в тендерній документації не було конкретизовано стосовно надання Витягу з ЄДР чи Виписки, нами було надано саме Виписку. Враховуючи зазначене, ТОВ «А1 Охорона» дотримав вимоги тендерної документації щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
З урахуванням зазначеного, вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений у ч.1. ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вимагаємо скасувати рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ «А1 Охорона».
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2021-02-24-007525-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:37757055
Дата подання: 01 квітня 2021 17:19
безпідставне визнання переможцем
05.03.2021 відбувся електронний аукціон у відкритих торгах Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник). UA-2021-02-24-007525-b на закупівлю послуг: «ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40)
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник відхилив пропозицію ТОВ «А1 Охорона» та визнав переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» (далі – Переможець) і 22.03.2021 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо, що пропозиція ТОВ «А1 Охорона» була відхилена безпідставно, а ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню. Згідно частини 1 статті 5 Закону вважаємо, що Замовник упереджено підходив до розгляду тендерних пропозицій учасників та Переможця цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації з порушенням принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них. Рішення Замовника, щодо відхилення пропозиції ТОВ «А1 Охорона» та визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ», порушує право ТОВ «А1 Охорона» на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій, на рівне ставлення та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
1.В п.п. 12 п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагається надати завірену копію дійсного на весь період надання послуг договору страхування відповідальності охоронного підприємства – Учасника. У тендерній пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» надано файл «Договір страхування» з копією договору № 0319.15.14-2021 від 10.02.2021 року. У Додаткової угоди № 1 до даного договору у п.1 зазначено, що дію зазначеного договору припинено з 11.02.2021 року. Це означає, що наданий договір страхування на момент подання НЕ був дійсний. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам п.п. 12 п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації», оскільки не містить завірену копію дійсного на весь період надання послуг договору страхування відповідальності охоронного підприємства.
2. В п. 6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» розділу «Загальні положення» тендерної документації, вимагається зазначати ціну тендерної пропозиції з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів. Переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» надано файл «Калькуляція». В даному розрахунку не включено єдиний податок, який має бути включений оскільки Переможець ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» є платником єдиного податку. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам п. 6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» розділу «Загальні положення».
3. В п.п. 11 п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагається надати калькуляцією вартості послуг з розшифруванням по статтях витрат (з розрахунку за одну людино/годину) згідно додатку 4 до тендерної документації. Але Переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» надано файл «Калькуляція» з розрахунком загальної вартості послуг, а не розрахунок за одну людино/годину. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам п.п.11 п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
4. В п.п.10 п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагається надати лист-згоду на обробку персональних даних службової (посадової) особи Учасника. Переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» надано лист-згоду на ім’я ПП «АЛЕКС ЮГ» надає згоду на обробку персональних даних суб’єктом яких вона не є. Але згідно до ст.2 Закону України «Про захист персональних даних»: - суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються»; «згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних». Тому потрібно було надати лист-згоду на ім’я службової (посадової) особи Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ», а саме Остапчука Олега Володимировича на обробку її персональних даних. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам п.п.10 п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
5. В п.п. 2 п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагається надати документ (файл) з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» надано файл «Гарантійний лист ст. 17», де зазначає, що стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам п.п. 2 п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
6.В п.п. 1.3. п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається надати фото (не менше трьох транспортних засобів) транспорту реагування з видимістю державного номеру. Переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ»надано файл «ФОто авто». На одному з транспорту реагування неможливо роздивитися державний номер. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам п.п. 1.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
7. В п.п. 1.3. п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається надати не менше трьох копій технічних паспортів транспорту реагування. Також п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що документи повинні бути скановані та подані без графічно-комп’ютерного редагування. Переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» надано файл «Технічні паспорти авто». В цьому файлі на третій та четвертій сторінках подані нечитабельні документи, які збільшено засобами графічно-комп’ютерного редагування. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам тендерної документації.
Також за аналогічне порушення було відхилено пропозицію ТОВ «А1 ОХОРОНА» (рішення від 22 березня 2021 року Протокол № 62 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації), що свідчить про те, що Замовник упереджено підійшов до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А1 Охорона».
З вищенаведеного, виходить, що Замовник упереджено підійшов до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А1 Охорона» і розглядав тендерну пропозицію Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації з порушенням процедури закупівель, з порушенням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що визначені частиною 1 статті 5 Закону. Отже, вимагаємо скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «А1 Охорона», а також відхилити тендерну пропозицію Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник відхилив пропозицію ТОВ «А1 Охорона» та визнав переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» (далі – Переможець) і 22.03.2021 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо, що пропозиція ТОВ «А1 Охорона» була відхилена безпідставно, а ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню. Згідно частини 1 статті 5 Закону вважаємо, що Замовник упереджено підходив до розгляду тендерних пропозицій учасників та Переможця цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації з порушенням принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них. Рішення Замовника, щодо відхилення пропозиції ТОВ «А1 Охорона» та визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ», порушує право ТОВ «А1 Охорона» на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій, на рівне ставлення та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
1.В п.п. 12 п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагається надати завірену копію дійсного на весь період надання послуг договору страхування відповідальності охоронного підприємства – Учасника. У тендерній пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» надано файл «Договір страхування» з копією договору № 0319.15.14-2021 від 10.02.2021 року. У Додаткової угоди № 1 до даного договору у п.1 зазначено, що дію зазначеного договору припинено з 11.02.2021 року. Це означає, що наданий договір страхування на момент подання НЕ був дійсний. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам п.п. 12 п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації», оскільки не містить завірену копію дійсного на весь період надання послуг договору страхування відповідальності охоронного підприємства.
2. В п. 6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» розділу «Загальні положення» тендерної документації, вимагається зазначати ціну тендерної пропозиції з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів. Переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» надано файл «Калькуляція». В даному розрахунку не включено єдиний податок, який має бути включений оскільки Переможець ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» є платником єдиного податку. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам п. 6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» розділу «Загальні положення».
3. В п.п. 11 п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагається надати калькуляцією вартості послуг з розшифруванням по статтях витрат (з розрахунку за одну людино/годину) згідно додатку 4 до тендерної документації. Але Переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» надано файл «Калькуляція» з розрахунком загальної вартості послуг, а не розрахунок за одну людино/годину. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам п.п.11 п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
4. В п.п.10 п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагається надати лист-згоду на обробку персональних даних службової (посадової) особи Учасника. Переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» надано лист-згоду на ім’я ПП «АЛЕКС ЮГ» надає згоду на обробку персональних даних суб’єктом яких вона не є. Але згідно до ст.2 Закону України «Про захист персональних даних»: - суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються»; «згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних». Тому потрібно було надати лист-згоду на ім’я службової (посадової) особи Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ», а саме Остапчука Олега Володимировича на обробку її персональних даних. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам п.п.10 п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
5. В п.п. 2 п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагається надати документ (файл) з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» надано файл «Гарантійний лист ст. 17», де зазначає, що стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам п.п. 2 п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
6.В п.п. 1.3. п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається надати фото (не менше трьох транспортних засобів) транспорту реагування з видимістю державного номеру. Переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ»надано файл «ФОто авто». На одному з транспорту реагування неможливо роздивитися державний номер. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам п.п. 1.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
7. В п.п. 1.3. п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається надати не менше трьох копій технічних паспортів транспорту реагування. Також п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що документи повинні бути скановані та подані без графічно-комп’ютерного редагування. Переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» надано файл «Технічні паспорти авто». В цьому файлі на третій та четвертій сторінках подані нечитабельні документи, які збільшено засобами графічно-комп’ютерного редагування. Отже, тендерна пропозиція Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає вимогам тендерної документації.
Також за аналогічне порушення було відхилено пропозицію ТОВ «А1 ОХОРОНА» (рішення від 22 березня 2021 року Протокол № 62 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації), що свідчить про те, що Замовник упереджено підійшов до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А1 Охорона».
З вищенаведеного, виходить, що Замовник упереджено підійшов до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А1 Охорона» і розглядав тендерну пропозицію Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації з порушенням процедури закупівель, з порушенням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що визначені частиною 1 статті 5 Закону. Отже, вимагаємо скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «А1 Охорона», а також відхилити тендерну пропозицію Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-24-007525-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36214268
Дата подання: 31 березня 2021 16:03
Дата подання: 31 березня 2021 16:03
Скарга
15.03.2021 відбувся електронний аукціон у відкритих торгах UA-2021-02-24-007525-b на закупівлю послуг: «ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40)»
Очікувана вартість закупівлі: 570`000.00 грн.
За результатами електронного аукціону було розкрито тендерні пропозиції наступних учасників:
1. ТОВ "А1 ОХОРОНА"
2. ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС ЮГ"
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРДОН-БЕЗПЕКА"
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник відхилив пропозицію ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» та визнав переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» (далі – Переможець) і 22.03.2021 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» (далі – Скаржник) вважає, що його пропозиція була відхилена безпідставно, а ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також його пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, у зв’язку з чим підлягає відхиленню.
Це є підґрунтям для підозри, що Замовник упереджено підходив до розгляду тендерних пропозицій учасників та Переможця цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації з порушенням принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них; що встановлені у частині 1 статті 5 Закону.
Тому рішення Замовника, щодо відхилення пропозиції Скаржника та визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЕКС ЮГ», порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій, на рівне ставлення та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
На підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» подає дану скаргу щодо прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників і призвели до порушення прав та інтересів Скаржника, що обґрунтовуємо наступним:
1. Щодо відхилення пропозиції Скаржника.
Згідно з протоколом від 22 березня 2021 року № 63 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме не містить документу (довідки) з інформацією передбаченою пунктом 6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» розділу «Загальні положення» Тендерної документації (далі – Пункт 6 документації).
У Пункті 6 документації зазначено:
«…Учасник має зазначати ціну тендерної пропозиції в національній валюті - гривні, з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів про що у складі тендерної пропозиції подається відповідна довідка».
Звертаємо увагу, що Пунктом 6 документації:
1) не визначено форми надання такої довідки,
2) не встановлено необхідність надання такої інформації ОКРЕМОЮ довідкою,
3) не встановлено необхідність надання такої інформації в «дослівній» формі.
В складі пропозиції ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» надано наступні довідки:
1) № 1003-20 від 10 березня 2021 року «про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником» та № 1003-22 від 10 березня 2021 року «про відповідність послуг та умов, які пропонуються».
В даних довідках міститься інформація про повну відповідність тендерної пропозиції ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником. Мається на увазі повністю всім вимогам, в тому числі й Пункту 6 документації, тобто ціна тендерної пропозиції ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» зазначена в національній валюті - гривні, з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів.
Крім того, відповідно до пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника». Зокрема є формальною (несуттєвою) помилкою «невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації».
Зважаючи на зазначене, документ № 1003-1 від 10 березня 2021 року «Форма тендерної пропозиції» та документ № 1003-3 від 10 березня 2021 року «Калькуляція» також опосередковано містять інформацію про, те що ціна тендерної пропозиції ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» зазначена в національній валюті - гривні, з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів.
Натомість пропозиція Переможця містить довідку (файл «Довідка гривня») в якій від зазначає, що ціна його тендерної пропозиції зазначена в національній валюті - гривні, з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів, але з його калькуляції ціни на послуги охорони (файл «Калькуляція») видно, що ціна його тендерної пропозиції не включає єдиного податку, платником якого є Переможець.
Таким чином Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ».
Вимагаємо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ».
2. Щодо неправомірного визнання переможцем ПП «АЛЕКС ЮГ»
2.1. Відповідно до пункту 6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» розділу «Загальні положення» Тендерної документації, учасник має зазначати ціну тендерної пропозиції з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів.
Переможець в системі електронних закупівель та у формі Тендерна пропозиція (файл «Тендерна пропозиція») зазначив, що вартість його пропозиції складає 565323,36 грн.
Також, Переможець надав файл «Калькуляція» в якому надано калькуляцію ціни на послуги охорони.
З даного документу видно, що ціна тендерної пропозиції Переможця не включає єдиного податку, платником якого є Переможець.
Таким чином пропозиція Переможця не відповідає вимогам пункту 6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» розділу «Загальні положення» Тендерної документації.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі.
2.2. Відповідно до підпункту 12 пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасникам необхідно було надати завірену копію «дійсного на весь період надання послуг договору страхування відповідальності охоронного підприємства – Учасника».
Пропозиція Переможця містить файл «Договір страхування» в якому надано копію договору № 0319.15.14-2021 від 10.02.2021 року. Відповідно до пункту 1 Додаткової угоди № 1 до даного договору, дію зазначеного договору припинено з 11.02.2021 року.
Тобто, навіть на момент подання пропозиції, наданий договір страхування був не дійсний.
Інших договорів страхування тендерна пропозиція Переможця не містить.
Таким чином пропозиція Переможця не відповідає вимогам підпункту 12 пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме не містить завірену копію дійсного на весь період надання послуг договору страхування відповідальності охоронного підприємства –Переможця.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі.
2.3. Відповідно до підпункту 11 пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасникам необхідно було надати «калькуляцією вартості послуг з розшифруванням по статтях витрат (з розрахунку за одну людино/годину) згідно додатку 4 до тендерної документації».
Пропозиція Переможця містить файл «Калькуляція», в якому надано документ за формою схожий на додаток 4 до тендерної документації та містить калькуляцію загальної вартості послуг.
Ані даний документ, ані інші документи пропозиції Переможця не містять калькуляції вартості послуг саме з розрахунку за одну людино/годину.
Таким чином пропозиція Переможця не відповідає вимогам підпункту 11 пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме не містить калькуляції вартості послуг саме з розрахунку за одну людино/годину.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі.
2.5. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасникам необхідно було надати лист-згоду на обробку персональних даних службової (посадової) особи Учасника.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних»:
«суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються»;
«згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних».
Тобто необхідно було надати лист-згоду від службової (посадової) особи Переможця (Остапчука Олега Володимировича) на обробку її персональних даних.
Пропозиція Переможця не містить даного документу.
Пропозиція Переможця містить файл «Довідка обробка персональних даних.pdf», в якому юридична особа – ПП «АЛЕКС ЮГ» надає згоду на обробку персональних даних суб’єктом яких вона не є. Такий документ не може підтверджувати згоду фізичної особи, Остапчука Олега Володимировича, на обробку його персональних даних.
Таким чином пропозиція Переможця не відповідає вимогам підпункту 10 пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі.
2.6. Відповідно до підпункту 2 пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасникам необхідно було надати документ (файл) з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Пропозиція Переможця містить файл «Гарантійний лист ст. 17» з гарантійним листом (№21-21/28 від 05.03.2021 року) в якому Переможець інформує Замовника про те, що стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (пункт 5 зазначеного листа).
Інших документів, які підтверджують, що відносно Переможця не відкрито ліквідаційну процедуру, пропозиція Переможця не містить.
Таким чином пропозиція Переможця не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі.
2.7. Пунктом 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено:
«Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу».
Пунктом 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасникам необхідно було надати наступні документи:
- Витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування - надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи Учасника;
- Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
- Всіма необхідними ліцензіями для надання послуг, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на надання таких послуг передбачено законодавством), (за умови, якщо надання послуг, що пропонується учасником в решках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства).
Можливість надання скан-копії з копій даних документів не передбачена вимогами документації саме для конкретно визначених документів.
Переможець надав у своїй пропозиції скан-копії з копій зазначених документів, що порушує вищезазначену вимогу тендерної документації.
Крім того, відповідно до умов тендерної документації, дане порушення не може вважатися формальною помилкою.
Таким чином пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі.
2.8. Тендерною документацією передбачено (підпункт 1.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), надання фото (не менше трьох транспортних засобів) транспорту реагування з видимістю державного номеру.
Пропозиція Переможця містить файл «ФОто авто».
На одному з фото (перша сторінка файлу «ФОто авто») транспорту реагування не видно його державного номеру.
Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі.
2.9. Тендерною документацією передбачено (підпункт 1.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), надання не менше трьох копій технічних паспортів транспорту реагування.
Пунктом 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що документи повинні бути скановані та подані без графічно-комп’ютерного редагування.
Пропозиція Переможця містить файл «Технічні паспорти авто».
В даному файлі на перших двох сторінках містяться копії свідоцтв про державну реєстрацію двох транспортних засобів.
Третя та четверта сторінки містять якісь нечитабельні документи (наприклад неможливо визначити серію та номер такого документу) схожі на сторінки копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, які було збільшено засобами графічно-комп’ютерного редагування.
Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємо увагу, що в цій закупівлі Замовник своїм рішенням від 22 березня 2021 року (пункт 2 другого питання порядку денного Протоколу № 62 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації) за аналогічне порушення відхилив пропозицію ТОВ «А1 ОХОРОНА».
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі.
З наведеного вбачається, що Замовник упереджено підходив до розгляду тендерних пропозицій учасників і розглядав тендерну пропозицію Переможця цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації з порушенням процедури закупівель, з порушенням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що визначені частиною 1 статті 5 Закону.
У зв’язку з цим рішення Замовника підлягає скасуванню, а тендерна пропозиція Переможця на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню.
В той час як тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, відсутні підстави, встановлені частиною першою та другою статті 17 Закону та іншим вимогам що передбачені законодавством та які замовник включив до тендерної документації.
Таким чином, невідхилення Замовником пропозиції Переможця позбавляє Скаржника права на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем цієї процедури закупівлі та відхилити його пропозицію.
4. В разі неможливості усунення допущенних порушень зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 квітня 2021 17:54
рішення від 02.04.2021 №6762+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2021 17:53
Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2021 № 5983.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2021 18:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2021 № 8909.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 15:53
рішення від 23.04.2021 №8909.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 21:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 30 квітня 2021 13:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" |
460 561,20
UAH з ПДВ
|
460 561,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" |
534 870,00
UAH з ПДВ
|
534 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС ЮГ" |
565 323,36
UAH з ПДВ
|
565 323,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРДОН-БЕЗПЕКА" |
566 040,00
UAH з ПДВ
|
566 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" #37757055 |
Рішення скасоване |
460 561,20
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 11:59
|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" #36214268 |
Рішення скасоване |
534 870,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 11:59
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС ЮГ" #33544720 |
Рішення скасоване |
565 323,36
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 11:59
|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" #37757055 |
Відхилено |
460 561,20
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 12:00
|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" #36214268 |
Відхилено |
534 870,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 12:02
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС ЮГ" #33544720 |
Відхилено |
565 323,36
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 13:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРДОН-БЕЗПЕКА" #42369835 |
Відхилено |
566 040,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 13:12
|
Інформація про відміну
Дата відміни
30 квітня 2021 13:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі