Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Луцькводоканал"" |
Код ЄДРПОУ: | 03339489 |
Вебсайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Анатолій Мосійчук +380332284047 n.pasichnik@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 15:18 |
Очікувана вартість: | 3 825 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 17:38 |
Додаток 1.docx | |
23 лютого 2021 17:38 |
Додаток 2.docx | |
23 лютого 2021 17:38 |
Додаток 3.docx | |
23 лютого 2021 17:38 |
Додаток 4.docx | |
23 лютого 2021 17:38 |
Додаток 5.docx | |
23 лютого 2021 17:38 |
Додаток 6.docx | |
23 лютого 2021 17:38 |
Додаток 7.docx | |
23 лютого 2021 17:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000044 ● 47cda0e16ca94a2eaecda787a4e180bf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2021 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 № 428
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
43 UA-2021-02-23-014718-b 23.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-23 11:21:50
Запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-23-014718-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-28 15:50:17
Відповідь на звернення
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОМУ ОФІСІ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 18
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
23 липня 2021 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень ) в межах проведення моніторингу по закупівлі: Нафта і дистиляти, код ДК 021:2015 -09130000-9 (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо - Електронні паливні картки (смарт-картки), (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-23-014718-b.
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
23 лютого 2021 року тендерним комітетом КП «Луцькводоканал» було прийнято рішення провести закупівлю Нафта і дистиляти, код ДК 021:2015 -09130000-9 (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо - Електронні паливні картки (смарт-картки) по процедурі відкриті торги та затверджено тендерну документацію по даній закупівлі (протокол №73 від 23.02.2021 року). Оголошення про проведення даної закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі «Prozorro» у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
При розробці тендерної документація по даній закупівлі, (в тому числі встановлені якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенні очікуваної вартості по даній закупівлі) члени тендерного комітету керувалися вимогами встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, в яких зазначено, яку інформацію повинна містити тендерна документація.
Слід зазначити, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» прерогатива встановлення технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівель належить Замовнику. Скориставшись правом, наданим нормами чинного законодавства тендерним комітетом КП «Луцькводоканал» вивчивши потребу підприємства було встановлено якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено методом порівняння ринкових цін, на підставі даних про середньозважені ціни на бензин та дизельне паливо на АЗС України на день оголошення закупівлі, згідно інформації яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет.
Враховуючи те, що комунальне підприємство «Луцькводоканал» не внесено до реєстру суб’єктів господарювання державного сектору економіки, і відповідно не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а також не є розпорядником державних коштів, на не фінансується з державного та місцевого бюджету (фінансування по даній закупівлі проводиться за кошти від господарської діяльності підприємства) в зв’язку з чим на підприємство не поширюються норми постанови КМУ №710 від 11.10.2016 року, щодо необхідності розміщення на власного веб-сайті підприємства, інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Голова тендерного комітету А.Ф. Мосійчук
вик. Пасічник 0673344480
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-05 14:47:31
Запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі рафінованої олії та жирів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-23-014718-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Замовником внесено зміни до договору від 05.04.2021
№ 55-3208/21/173 додатковими угодами від 24.05.2021
№ 1, 18.06.2021 № 2, 20.07.2021 № 3 в частині збільшення ціни за одиниця товару (Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо). Чим документально підтверджено коливання ціни за одиницю товару (Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-10 13:46:07
Відповідь на звернення
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОМУ ОФІСІ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 18
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
05 серпня 2021 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень) в межах проведення моніторингу по закупівлі:Нафта і дистиляти, код ДК 021:2015 -09130000-9 (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо-Електронні паливні картки (смарт-картки), (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-23-014718-b.
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
КП «Луцькводоканал» додатковими угодами № 1 від 24.05.2021р., № 2 від 18.06.2021р. та № 3 від 20.07.2021р. було внесено зміни до договору № 55-3208/21/173 від 05.04.2021р.
Вищезазначені додаткові угоди були укладені в порядку п.2 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» в зв’язку із збільшенням ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку. Підставою внесення змін до договору були листи Постачальника ПП «Окко Контракт» щодо зміни ціни за одиницю товару:
- №305 від 14.05.2021р. ;
- №353 від 15.06.2021р.;
- №406 від 13.07.2021р.
із наданням документально підтвердження коливання ціни за одиницю товару (Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо), а саме довідок Торгово-промислової палати.
Додаток:
1) Лист №305 від 14.05.2021р. ;
2) Лист №353 від 15.06.2021р.;
3) Лист №406 від 13.07.2021
Голова тендерного комітету А.Ф. Мосійчук
вик. Пасічник 0673344480
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
3 765 000,00
UAH з ПДВ
|
3 687 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД" |
3 790 000,00
UAH з ПДВ
|
3 711 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" |
3 803 400,00
UAH з ПДВ
|
3 725 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
3 687 900,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2022 11:30
|
додаткова угода №7.pdf | укладений |
12 лютого 2022 11:27
|
звіт про виконання договору.pdf | укладений |
12 лютого 2022 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:52
|
Повідомлення ОККО.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:22
|
Дод_угодаОККО.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2021 09:40
|
повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 09:38
|
додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 16:28
|
Додаткова угода 4 (1).pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 16:27
|
Повідомлення про внесення змін до договору (2).pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 17:40
|
Повідомлення про внесення змін до договору №173.PDF | зміни до договору |
22 липня 2021 17:38
|
додаткова угода№3 договір №173.PDF | зміни до договору |
22 липня 2021 17:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 15:55
|
додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
18 червня 2021 15:54
|
повідомлення про внесення змін.PDF | зміни до договору |
18 червня 2021 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 17:38
|
додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
25 травня 2021 17:37
|
повідомлення про внесення змін до договору.PDF | зміни до договору |
25 травня 2021 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 16:36
|
Договір 173.PDF | укладений |
06 квітня 2021 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 55-3208/21/173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 55-3208/21/173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 55-3208/21/173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Кількість Товару, що передається на умовах даного договору: бензин А-95 – 18133,33 л; бензин А-92 – 45473,908 л; дизельне паливо – 68137,255 л. Зазначена зміна не призводить до збільшення суми визначеної у договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 55-3208/21/173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Кількість Товару, що передається на умовах даного договору: бензин А-95 – 17822,581 л; бензин А-92 – 44758,91 л; дизельне паливо – 67258,06 л. Зазначена зміна не призводить до збільшення суми визначеної у договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 55-3208/21/173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору про закупівлюна на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 55-3208/21/173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 квітня 2021 — 18 березня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 575 443,00
UAH (в тому числі ПДВ 429 240,50 UAH)
|
Причини розірвання договору: | відмова Учасника від виконання договірних зобов'язань (розірвання договору з вини Учасника) |