Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги з постачання теплової енергії для Васильківського академічного ліцею «Успіх» та загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 (ІІ корпус))
Очікувана вартість
2 164 417,20 UAH
UA-2021-02-23-013834-b 53f8f88f3f3e496c9b8c48362335cfc6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерина Тетяна Олександрівна

380457121402 osvita54@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Васильківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408349
Місцезнаходження: 08600, Україна , Київська обл., Васильків, вул. Покровська, 15/1
Контактна особа: Кучерина Тетяна Олександрівна
380457121402
osvita54@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації.
Замовником було оголошено процедури Закупівлі за ідентифікаторами: UA-2021-01-12-000135-a та UA-2021-01-19-004111-c, які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Отже, з урахуванням інформації зазначеної вище, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, замовником прийнято рішення застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що передбачена згідно п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 16:57
Оскарження наміру укласти договір: 06 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 Гігакалорія
ДК 021:2015: 09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги з постачання теплової енергії для Васильківського академічного ліцею «Успіх» та загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 (ІІ корпус))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Шевченка, 36, ЗОШ I-III ступенів №2 та вул. Шевченка, 46, Васильківський академічний ліцей "Успіх"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

23 лютого 2021 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале приватне підприємство "ВПК"
#30576937
Переможець 2 164 417,20
UAH з ПДВ
23 лютого 2021 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2021 16:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале приватне підприємство "ВПК"
#30576937
2 164 417,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2022 22:28
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 12:13
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
06 січня 2022 12:12
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 07:46
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 07:45
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 13:13
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 17:02
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 10:34
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
17 березня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 10:09
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
17 березня 2021 10:08
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 09:28
Договір 103.pdf укладений
12 березня 2021 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно змісту додаткової угоди №1 від 16.03.2021р. (зменшення ціни без зміни кількості (обсягу) п.5 ч.5 ст.41 Закону)
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно змісту додаткової угоди №2 від 17.03.2021р. (зменшення обсягів закупівлі п.1 ч.5 ст.41 Закону)
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно змісту додаткової угоди №3 від 12 квітня 2021 року (зміна регульованого тарифу п.7 ч.5. ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно змісту додаткової угоди №4 від 01 листопада 2021 року (зміна регульованого тарифу п.7 ч.5. ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік (ч.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20% від суми початкового договору, згідно ч.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 933 444,85
UAH (в тому числі ПДВ 322 240,81 UAH)