Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з садіння дерев і кущів (ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Очікувана вартість
640 000,00 UAH
UA-2021-02-23-011731-b ● 25af271288c54af4ab6c3385e31e62a7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43905443 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
ІННА САЛИГА +380342537647 tender2021db@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 14:56 |
Очікувана вартість: | 640 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) – закупівля послуг: «Послуги з садіння дерев і кущів (ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)».
3. Кількість (обсяг) – 1 послуга; місце надання послуг –Івано-Франківська міська територіальна громада, Україна.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 640 000,00 грн. з ПДВ.
5. Строк надання послуг – 30.04.2021 р.
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 11.03.2021 року.
7. Умови оплати - Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, післяоплата.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1). Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
2). Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
3).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – 1.)Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: 15 000,00 (п’ятнадцять тисяч) грн.
2.)Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія.
3.)Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з грошовим покриттям надається учасником у вигляді електронного документу.
4.)Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.
5.)Банківська гарантія може надаватись:
разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
6.)Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.
7.)Банківська гарантія повинна містити посилання на тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності.
8.)Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
9.)Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
10).Гарантія не може бути відкликана гарантом.
11).Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії.
12).Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, р/р UA 028201720355169008000108839 в УДКСУ м. Івано-Франківську, МФО 820172, код ЄДРПОУ - 43905443.
13).Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром.
14).Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з підстав, визначених частиною третьою статті 25 Закону.
15).Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
16).Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка.
11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути
Згорнути
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) – закупівля послуг: «Послуги з садіння дерев і кущів (ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)».
3. Кількість (обсяг) – 1 послуга; місце надання послуг –Івано-Франківська міська територіальна громада, Україна.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 640 000,00 грн. з ПДВ.
5. Строк надання послуг – 30.04.2021 р.
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 11.03.2021 року.
7. Умови оплати - Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, післяоплата.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1). Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
2). Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
3).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – 1.)Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: 15 000,00 (п’ятнадцять тисяч) грн.
2.)Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія.
3.)Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з грошовим покриттям надається учасником у вигляді електронного документу.
4.)Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.
5.)Банківська гарантія може надаватись:
разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
6.)Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.
7.)Банківська гарантія повинна містити посилання на тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності.
8.)Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
9.)Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
10).Гарантія не може бути відкликана гарантом.
11).Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії.
12).Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, р/р UA 028201720355169008000108839 в УДКСУ м. Івано-Франківську, МФО 820172, код ЄДРПОУ - 43905443.
13).Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром.
14).Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з підстав, визначених частиною третьою статті 25 Закону.
15).Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
16).Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка.
11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з садіння дерев і кущів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківська міська територіальна громада, Івано-Франківська міська територіальна громада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 15:41 |
Тендерна документація на закупівлю послуг 23.02.2021 р..doc | |
23 лютого 2021 15:41 |
Проєкт Договору надання послуг 23.02.2021 р..doc | |
23 лютого 2021 15:41 |
Технічні вимоги 23.02.2021 р..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікований підпис
Дата подання: 28 лютого 2021 21:33
Дата відповіді: 01 березня 2021 10:20
Шановний Замовник, відповідно до пункту 2 частини 1 Розділу 3 Документації "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника, яка має повноваження щодо підпису документів даної тендерної пропозиції, повноваження якої підтверджуються документально згідно вимог Додатку № 3 цієї тендерної документації.". Вважаємо дану вимогу щодо використання виключно кваліфікованого електронного підпису дискримінаційною та необгрунтованою. Відповідно до Постанови КМУ комерційні організації можуть і надалі працювати з електронними підписами які використовуються на незахищених носіях ( удосконалений електронний підпис). Вказана постанова КМУ №193 "Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів", що діє до 31.12.2021 року, опісля вказаної дати ваша вимога буде законною, наразі обов'язку використовувати КЕП (на захищеному носії) немає. Вимагаємо надати можливість учасникам використовувати електронний цифровий підпис, або удосконалений електронний цифровий підпис. Додатково повідомляємо, що закупівля повинна проводитись у відповідності до принципів, зокрема максимальної економії, а залишення нашої вимоги без уваги призведе до здорожчання наданих послуг, оскільки учасники закладуть вартість виготовлення КЕП в загальну ціну наданих послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовником не встановлено вимогу щодо обов'язку використовувати КЕП (на захищеному носії).
Враховуючи те, що Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність на підставі Закону № 2155-VIII від 05.10.2017 «Про електронні довірчі послуги» Замовником встановлюється вимога щодо подання та створення тендерних пропозицій з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Накладення удосконаленого електронного підпису, який базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів вважатиметься достатнім для створення та подання тендерної пропозиції.
Враховуючи те, що Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність на підставі Закону № 2155-VIII від 05.10.2017 «Про електронні довірчі послуги» Замовником встановлюється вимога щодо подання та створення тендерних пропозицій з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Накладення удосконаленого електронного підпису, який базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів вважатиметься достатнім для створення та подання тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Пасяка Роман Віталійович |
524 000,00
UAH з ПДВ
|
524 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГОЛУБОВСЬКИЙ ОСТАП ТАРАСОВИЧ" |
559 998,00
UAH з ПДВ
|
559 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
САМІЛА РОМАН СТЕПАНОВИЧ |
582 000,00
UAH з ПДВ
|
582 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Зелене господарство |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
630 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Пасяка Роман Віталійович #3494914813 |
Відхилено |
524 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 14:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2021 13:56
|
ФОП "ГОЛУБОВСЬКИЙ ОСТАП ТАРАСОВИЧ" #2903703153 |
Переможець |
559 998,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 14:41
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:41
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 09:40
|
Scan.pdf | укладений |
09 квітня 2021 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 55/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 491/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, положенням частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктом 18.5. Договору Сторони погодили внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 55/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |