Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі (для медичних закладів) (Комплект відбійників-39157000-7; Вішалка стійка -39156000-0; Підставка для квітів – 39156000-0; Тумба господарча – 39151000-5; Тумба приставна - 39151000-5; Тумба з висувними шухлядами-39151000-5; Рецепція - 39156000-0) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39150000-8—Меблі та приспособи різні
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2021-02-23-010481-b 17456314c3724ddd9b2d0cab1d85325a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Лесюн

+380679696070 mailolg76@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38902896
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 5
Контактна особа: Ольга Лесюн
+380679696070
mailolg76@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 14:00
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: згідно Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 штуки
Меблі (для медичних закладів) (Комплект відбійників-39157000-7; Вішалка стійка -39156000-0; Підставка для квітів – 39156000-0; Тумба господарча – 39151000-5; Тумба приставна - 39151000-5; Тумба з висувними шухлядами-39151000-5; Рецепція - 39156000-0) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39150000-8—Меблі та приспособи різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, за адресами замовника, встановленими в технічній специфікації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець повинен оплатити поставлений товар не пізніше 30 робочих днів з дати поставки Товару Постачальником, на підставі рахунку та видаткової накладної. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: згідно Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 15:04
оголошення_з_додатком_1_та_2.docx
23 лютого 2021 15:04
додаток_4.docx
23 лютого 2021 15:04
додаток_3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 25 лютого 2021 09:43
Дата відповіді: 26 лютого 2021 15:34
Шановний замовник! В технічних вимогах ви зазначаєте: Всі меблі доставляються до вже встановлених, тому колір нових меблів повинен бути ідентичним із кольором вже встановлених меблів та тих, що будуть встановлені найближчим часом. В той же час ви зазначаєте: Колір – визначається замовником. Отже - ви вже знаєте якого кольору меблі ви очікуєте найближчим часом!? Вкажіть колір меблів для точного розрахунку вартості пропозиції! В залежності від кольору ціна може різнитись у кілька разів!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на ваше запитання, повідомляємо, що орієнтовний колір меблів, який закуповується – «Дуб Сонома». Остаточний колір буде погоджуватись між Замовником та учасником-переможцем спрощеної закупівлі.
зразки
Дата подання: 25 лютого 2021 11:01
Дата відповіді: 26 лютого 2021 15:36
Шановний Замовнику! В оголошенні Ви вказуєте наступне: "Замовник залишає за собою право на витребування зразка товару від переможця торгів (з подальшим його поверненням учаснику-переможцю) до моменту підписання договору в якості зразка для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в цьому технічному завданні. У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник-переможець не в змозі виконати дану умову, дана обставина буде вважатись відмовою переможця від укладення договору про закупівлю відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та пропозиція переможця буде відхилена відповідно до п.3 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»." Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцунку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на ваше запитання, повідомляємо, що ви хибно трактуєте вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки в додатку 2 встановлено умову, що «замовник залишає за собою право на витребування зразка товару від переможця торгів (з подальшим його поверненням учаснику-переможцю) до моменту підписання договору в якості зразка…». Дана умова стосується тільки переможця торгів, встановлена з метою перевірки відповідності якості, погодження кольору, фактури матеріалів, із яких буде виготовлений товар, оскільки всі меблі закуповуються до вже встановлених, тому колір нових меблів повинен бути ідентичним із кольором вже встановлених меблів та тих, що будуть встановлені найближчим часом. Під «зразком товару» мається на увазі, як готовий товар, так і його окремі частини (зразки матеріалів), які не передаються замовнику у власність, і не залишаються у замовника взагалі, а лише демонструються замовнику, у разі виявлення такої необхідності та на вимогу замовника.
Протокол
Дата подання: 25 лютого 2021 11:03
Дата відповіді: 26 лютого 2021 15:38
Добрий день! В оголошенні вказана вимога надання протоколу санітарно-хімічного дослідження продукції на меблі для медичних закладів (або інший подібний документ) - просимо Замовника конкретизувати, які документи він готовий прийняти в якості "інший подібний документ".
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на ваше запитання, повідомляємо, що протокол санітарно-хімічного дослідження продукції на меблі для медичних закладів може мати іншу (подібну) назву, проте за змістом документа має бути зрозумілим, що щодо меблів медичних було здійснено санітарно-хімічне дослідження.
висновок ДСЕЕ
Дата подання: 25 лютого 2021 11:05
Дата відповіді: 26 лютого 2021 15:39
Добрий день! В оголошенні вказана вимога надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі для медичних закладів (або інший подібний документ) - чи приймає Замовник висновик ДСЕЕ на меблі для побутових, житлових приміщень в якості "інший подібний документ"?
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на ваше запитання, повідомляємо, що закупівля здійснюється щодо меблів саме для медичних закладів, тому вимога стосується саме меблів для медичних закладів.
Калькуляція
Дата подання: 25 лютого 2021 11:48
Дата відповіді: 26 лютого 2021 15:39
Шановний Замовнику, в оголошенні Ви вимагаєте надати "Калькуляцію загальної вартості товаріву відповідності до вимог, зазначеному в Додатку 2 до цього оголошення, та в інших умовах за даним оголошенням, засвідчена підписом та печаткою (у разі використання) уповноваженої особи учасника." Прошу Замовника дати точне визначення цьому документу - це має бути цінова пропозиція з вказанням вартості кожної позиції, за одиницю, загалом? з ПДВ чи без ПДВ? Адже в класичному розумінні калькуляція - це є розрахунок собівартості продукції, навряд чи Замовник має на увазі саме це. Буду вдячна за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на ваше запитання, повідомляємо, що під калькуляцією загальної вартості товарів мається на увазі загальна вартість товарів, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачені учасником, або мають бути сплачені в процесі виконання договору (у разі обрання учасника переможцем спрощеної закупівлі), із врахуванням всіх вимог за даним оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
медичні меблі чи меблі різні?
Дата подання: 25 лютого 2021 15:11
Дата відповіді: 26 лютого 2021 15:40
Шановний Замовнику! Предмет Вашої закупівлі визначений за кодом 39150000-8—Меблі та приспособи різні, а не медичні вироби, до того ж перелік позицій також дає нам зрозуміти, що це є меблі не медичного спрямування. Але, суперечливо, Ви вимагаєте надання протоколу санітарно-хімічного дослідження продукції на меблі для медичних закладів та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі для медичних закладів. Відповідно до п.6 статті 23 Закону - якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт ... Задля дотримання умов недискримінації учасників та дотримання умов вільної конкуренції чи підтверджує Замовник намір розглядати технічний паспорт виробника на товар?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на ваше запитання, повідомляємо, що код 39150000-8 за ДК 021:2015 вибрано замовником відповідно до конструктивних особливостей меблів, при цьому за призначенням меблі будуть використовуватися виключно в медичних закладах (немає окремого коду ДК 021:2015), тому повинні мати відповідні документи.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАТРАН" 171 243,00
UAH з ПДВ
171 243,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 11:32
Електронний підпис
03 березня 2021 10:54
Протокол випроб.pdf
03 березня 2021 10:54
Висновок СЕС.pdf
03 березня 2021 10:54
Висновок експерта.pdf
03 березня 2021 10:54
Статут.pdf
03 березня 2021 10:54
Протокол.pdf
03 березня 2021 10:54
Довідка статист.pdf
03 березня 2021 10:54
Довідка ЄДРПО.pdf
03 березня 2021 10:54
Витяг з реєсту _2.PDF
03 березня 2021 10:54
Витяг з реєстру_3.PDF
03 березня 2021 10:54
Витяг з реєстру _7.PDF
03 березня 2021 10:54
Витяг з реєстру _6.PDF
03 березня 2021 10:54
Витяг з реєстру _5.PDF
03 березня 2021 10:54
Витяг з реєстру _4.PDF
03 березня 2021 10:54
Витяг з реєстру _1 12.02.2021.PDF
03 березня 2021 10:54
Витяг з ЕДР.pdf
03 березня 2021 10:54
Заява про несуд..PDF
03 березня 2021 10:54
Довідка про учасника.PDF
03 березня 2021 10:54
Гар. лист про санкції.PDF
03 березня 2021 10:54
Гар. лист про відп..PDF
03 березня 2021 10:54
Цінова пропоз..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАТРАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАТРАН"
#21482782
Відхилено 171 243,00
UAH з ПДВ
05 березня 2021 13:27

Документи

05 березня 2021 13:27
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій